De Friesland Zorgverzekeraar

53 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.6 voor De Friesland Zorgverzekeraar komt uit 53 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor De Friesland Zorgverzekeraar gevonden hebben:

ErvaringenSite (19)
TrustPilot (34)

Ervaringen met Levering Levering

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De levering van De Friesland Zorgverzekeraar is gemengd ontvangen. De afhandeling van lange wachttijden wordt positief gewaardeerd, evenals de snelle betalingen en de mooie bloemen die ontvangen worden. Echter, er zijn ook veel klachten over moeilijkheden bij het annuleren van verzekeringen, fouten bij het stopzetten en activeren van verzekeringen, gebrek aan vergoedingen en onduidelijkheid in de administratie. Over het algemeen lijkt De Friesland Zorgverzekeraar wellicht snel en efficiënt bij bepaalde zaken, maar er zijn zeker verbeterpunten nodig om de klanttevredenheid te verhogen. (50%)

“snelle afhandeling van lange wachttijden”

“Zelf allemaal regelen verliep zeker niet vlotjes.”

“Te laat met uitbetalingen”

“Hand nog steeds niet hersteld na maanden”

“Fouten bij stopzetten oude verzekering en activeren nieuwe verzekering”

“Vastzitten voor een jaar”

“Niet aan beginnen”

“Moeilijkheden bij annuleren van verzekering”

“Geen verzekering door fouten”

“Veel tijd en stress door bellen”

👍 6   👎 17

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Senne - 29 maart 2024

  • vriendelijk personeel
  • snelle afhandeling van lange wachttijden
  • betrouwbaarheid van de service

L. Gérard - 27 februari 2024

  • Notities maken was best lastig.
  • Klantenservice was ook niet echt behulpzaam.
  • Klantenservice leek echt geen zin te hebben om me te helpen.
  • Zelf allemaal regelen verliep zeker niet vlotjes.

Lejeune - 25 februari 2024

  • Teleurgesteld in verzekering
  • Te laat met uitbetalingen
  • Minder uitbetaling dan beloofd
  • Rare codes voor minder betalingen
  • Bezuinigen op spoedbehandelingen

raphaël - 16 januari 2024

  • De verzekeraar betwist de noodzaak van behandeling
  • Hoge rekening na onverwachte complicaties
  • Hand nog steeds niet hersteld na maanden

M. Jacobs - 4 januari 2024

  • Verwarring over aanvraagprocedure
  • Onopgeloste problemen na contact opnemen
  • Fouten bij stopzetten oude verzekering en activeren nieuwe verzekering
  • Gebrek aan duidelijkheid en communicatie betreft veranderingen in dekking

Lotte - 4 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Vreselijke zorgverzekering
  • Vreselijk bijdehand en enorm gemeen aan de telefoon
  • Geld afzetters
  • Geen vergoeding na eigen risico
  • Onverwachte rekeningen
  • Vastzitten voor een jaar
  • Niet aan beginnen

fleur - 2 januari 2024

  • Veel verwarring over zorgverzekering
  • Onverwachte kosten voor beugelvergoeding
  • Moeilijkheden bij annuleren van verzekering

anika jongerius - 2 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Geen verzekering door fouten
  • Veel tijd en stress door bellen

Esther van Bergen - 23 september 2023Trustpilot 🔗

  • Top hulp bij wachtlijst bemiddeling

Tsiviayna Genaro - 10 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Meest walgelijke zorgverzekeraar ooit. Proberen te stelen.
  • Ik betaal 1 rekening en krijg 2 dagen later een ander rekening. Hartstikke duur.
  • App werkte maanden niet, website onbereikbaar.
  • Rekeningen betaald, maar steeds naar incassobureau doorgestuurd??
  • Uitleg waar je niets aan hebt bij bellen.
  • Vermijden deze zorgverzekeraar!!

Dini Kok - 13 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Vriendelijke telefoniste met goed advies
  • Prachtige bloemen ontvangen

Svetlana Petrova, - 3 mei 2023Trustpilot 🔗

  • Zeer slechte ervaring als klant
  • Altijd zeer laat zijn met vergoedingen
  • Korting op bedragen zonder duidelijke reden
  • Onbetrouwbare en niet-transparante verzekeraar
  • Lange wachttijden aan de telefoon

Irma Stienissen - 6 april 2023Trustpilot 🔗

  • Snelle levering van bloemen
  • Goede klantenservice
  • Mooi gebaar met bos bloemen

Paul van Dam - 24 januari 2023Trustpilot 🔗

  • zeer slechte vergoeding
  • zelf betalen bij declaratie van 720 euro
  • onaanvaardbaar laag bedrag teruggestort
  • negatieve ervaring met Friesland

Roos Friesland - 30 december 2022Trustpilot 🔗

  • De Friesland niet meer mijn Friesland - onderdeel ACHMEA?
  • Kan niet meer e-mailen - account op Facebook nodig.......
  • Verzekerd bij De Friesland via gemeente Heerenveen - via mijn Meitinker!
  • Eigen Risico nu 0 euro; benieuwd! :-)
  • Wens iedereen een gezónd '23. ;-)

O.B. Bonga - 30 november 2022Trustpilot 🔗

  • Snelle betaler

Rianne Janssen - 7 juli 2022Trustpilot 🔗

  • Kan geen declaraties online of via app indienen
  • Foutmelding bij online declaraties
  • Enige alternatief is per post declareren

Jos Bootsma - 3 februari 2022Trustpilot 🔗

  • Tandpakket alleen voor winstopbrengst
  • Geen vergoeding na afwijzing aanvullend pakket
  • Onnodige onduidelijkheid en vertraging

Louana Latifa - 6 september 2021Trustpilot 🔗

  • Onterechte incassokosten en rommelige administratie

Meijers - 27 mei 2021Trustpilot 🔗

  • Geen vergoeding voor neusoperatie ondanks aan alle voorwaarden voldoen.
  • Extra voorwaarde niet in landelijke regels basisverzekering.
  • Vermelding dat operatie niet door dierenarts mag worden gedaan ontbreekt.

Frank - 19 februari 2019Trustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice en communicatie
  • Onjuiste poliskosten in rekening gebracht
  • Onredelijke eisen voor bewijs van verzekering
  • Incasso open laten staan ondanks onduidelijkheid

Al khatib - 12 maart 2017Trustpilot 🔗

  • Zeer slechte klantenservice
  • Zeer slechte verzekeraar
  • Afspraken worden niet nageleefd
  • Administratieve fouten
  • Ontbreken van klantvriendelijkheid
  • Gebrek aan oplossingen
  • Kopzorgen bezorgen
  • Meld je absoluut niet aan bij hen