Dealextreme

28 reviews uit 1 bron

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.4 voor Dealextreme komt uit 28 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Dealextreme gevonden hebben:

ErvaringenSite (28)

Ervaringen met Klantenservice Klantenservice

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Dealextreme wordt over het algemeen als slecht ervaren, met problemen zoals moeilijk contact opnemen, geen reactie op communicatie en lange levertijden. Er zijn klachten over oplichting, niet ontvangen bestellingen en te late leveringen. Er zijn enkele positieve opmerkingen over efficiënte bestellingen in het verleden en tevredenheid met aankopen, maar over het algemeen lijkt de klantenservice van Dealextreme te wensen over te laten met slechte communicatie en vertragingen bij terugbetalingen. (83%)

“Leveringen niet op tijd, problemen met terugbetalingen en communicatie”

“Onredelijke kosten en vertragingen bij terugbetalingen”

“Bestelling niet ontvangen”

“slechte communicatie met het bedrijf”

“ECG functie werkte helemaal niet”

“Klantenservice was moeizaam”

“Kleine terugbetaling na meer dan 180 dagen”

“Geen reactie op e-mailvraag”

“Slechte klantenservice”

“Klantendienst reageert niet op berichten”

👍 4   👎 29

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

D. Jacob - 29 april 2024

  • Leveringen niet op tijd, problemen met terugbetalingen en communicatie
  • Onredelijke kosten en vertragingen bij terugbetalingen
  • Misleidende beloften over gegarandeerde leveringen

stan - 2 april 2024

  • Bestelling niet ontvangen

daan - 1 april 2024

  • lange levertijd en ontbrekende spullen
  • slechte communicatie met het bedrijf
  • deel 2 van bestelling kwam uiteindelijk aan

Tom - 2 maart 2024

  • Nep ECG polshorloge
  • ECG functie werkte helemaal niet
  • Klantenservice was moeizaam
  • Kleine terugbetaling na meer dan 180 dagen

Masson - 28 februari 2024

  • Vertraagde levering
  • Gebrek aan tracking informatie
  • Geen reactie op e-mailvraag

romane - 24 februari 2024

  • Slechte klantenservice

Van de Velde - 12 februari 2024

  • Bestellingen worden niet verzonden of track & trace-nummer is niet geldig
  • Klantendienst reageert niet op berichten
  • Moeilijk om bestelling te annuleren of geld terug te krijgen

Clément - 19 januari 2024

  • slechte kwaliteit producten
  • geld teruggekregen na moeite

Jasper Verstraete - 14 januari 2024

  • bestelling niet compleet geleverd
  • geen reactie na verzenden foto's
  • geen verdere opvolging na klacht
  • teleurgesteld en zal hier niet meer kopen

Ines - 12 januari 2024

  • Vertraagde levering
  • Onnauwkeurige informatie op tracking website
  • Ontbrekende reactie van klantenservice

marie - 20 december 2023

  • Verschrikkelijk geluid en werkt niet goed

Tess Dethier - 17 december 2023

  • Slechte communicatie
  • Late levering
  • Onbekende trackingcode
  • Geen reactie op berichten

Thiry - 10 december 2023

  • Efficiënte bestellingen in het verleden
  • Ontbrekend artikel in recente bestelling
  • Gebrek aan updates over ontbrekend artikel
  • Geen wekkerradio ontvangen

Roos Heylen - 4 december 2023

  • Mooie keuze aan producten
  • Bestellen ging vlot
  • Kabels kwamen netjes verpakt aan
  • Precies wat ik verwachtte
  • Blij met mijn aankoop
  • Zal zeker weer hier bestellen in de toekomst

Close - 11 januari 2021

  • Promotie 1+1 gratis
  • Nog niets ontvangen
  • E-mails worden niet beantwoord
  • Geld niet teruggestort

Inge - 9 januari 2021

  • Lange levertijd
  • Geen reactie op communicatie
  • Oplichterij
  • Verkeerd product ontvangen

Patricia - 2 januari 2021

  • Veel negatieve punten

ms043@telenet.be - 21 december 2020

  • lange wachttijd voor levering
  • onjuist product ontvangen
  • geen contactmogelijkheden met het bedrijf

Hugo Heykers - 5 juli 2019

  • slechte klantenservice
  • hoge reparatiekosten
  • gebrek aan communicatie
  • geen retourbeleid