Decathlon

39 reviews uit 1 bron

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5 voor Decathlon komt uit 39 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Decathlon gevonden hebben:

ErvaringenSite (39)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Decathlon heeft zowel voor- als nadelen. Hoewel sommige klanten klagen over valse beloftes, onbetrouwbaarheid en moeilijke retourprocedures, zijn er ook positieve aspecten zoals goede service en het vermogen om producten terug te sturen. Er is echter onzekerheid over de terugbetaling en geen hulp bij de retourprocedure, wat voor problemen kan zorgen. Ook kunnen klanten het product niet afzetten in de Decathlon winkel en is de garantie gebrekkig. Het lijkt erop dat er verbeteringen nodig zijn in het retourbeleid van Decathlon om de klanttevredenheid te verbeteren. (54%)

“Product niet ontvangen na twee verzendingen”

“Rampzalige service, onhandig en inefficient, moeilijk factuur te krijgen via account, retourzending lastig en langdurig proces, retourlabel niet ontvangen na 5 weken wachten”

“Geen terugbetaling, geen reparatie, zelfs geen nieuw paar aangeboden”

“Gebrekkige garantie”

“Toekomstige online aankopen vermijden”

“Niet kunnen afzetten van het toestel in Decathlon winkel”

“Geen hulp bij retourprocedure”

“Onmogelijkheid tot annulering bestelling”

“Onzekerheid over terugbetaling”

“Moeilijk retourbeleid”

👍 1   👎 15

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Kato - 25 april 2024

  • Product niet ontvangen na twee verzendingen
  • Geen concrete oplossing gekregen na beloftes
  • Onhandig voorbereiden op skivakantie zonder ski's

Julia - 22 maart 2024

  • Rampzalige service, onhandig en inefficient, moeilijk factuur te krijgen via account, retourzending lastig en langdurig proces, retourlabel niet ontvangen na 5 weken wachten

enzo - 23 februari 2024

  • Geen terugbetaling, geen reparatie, zelfs geen nieuw paar aangeboden

Margaux - 18 februari 2024

  • Slechte kwaliteit
  • Gebrek aan vervangingsonderdelen
  • Hoge reparatiekosten
  • Gebrekkige garantie

C. Demir - 16 januari 2024

  • Lange wachttijd voor levering
  • Onbehulpzame klantendienst
  • Geen alternatieven aangeboden
  • Enkel excuses, geen concrete oplossingen
  • Leveringstijd niet overeenkomstig met belofte
  • Toekomstige online aankopen vermijden

Sermant Andy - 9 juni 2023

  • Vervelend geluid na drie weken gebruik
  • Klantendienst vraagt om video van het probleem
  • Vertragingsmanoeuvres om probleem op te lossen
  • Geen initiatief van klantendienst om probleem op te lossen
  • Betersport laat niet van zich horen tijdens proces
  • Aftersales service van Betersport slecht
  • Decathlon neemt geen verantwoordelijkheid voor probleem
  • Niet kunnen afzetten van het toestel in Decathlon winkel

Dominique Haelewyn - 12 mei 2023

  • Mankementen bij levering, Slechte klantendienst, Gebrek aan hulp
  • Geen opvolging, Te late terugbetaling
  • Slechte levering, Gebrek aan opvolging
  • Geen hulp bij retourprocedure

ellen - 29 maart 2023

  • Klantenservice kon mij niet helpen bij adresfout en annulatie
  • Geen mogelijkheid tot aanpassing van adres online
  • Onmogelijkheid tot annulering bestelling
  • Onzekerheid over terugbetaling

Mia - 1 november 2022

  • Snelle levering
  • Slechte klantenservice
  • Onduidelijke communicatie
  • Moeilijk retourbeleid

S - 29 september 2022

  • Langzame leveringstijd
  • Slechte klantenservice
  • Onbetrouwbaar retourbeleid

Nele - 22 juli 2022

  • Totaal onbetrouwbare winkel!!!!!

Sabrina Putten - 13 augustus 2021

  • Goede service

wim sterckx - 19 juli 2021

  • Product te klein, terugsturen naar Frankrijk op eigen kosten
  • Levering vertraagd

Kirsten Helsen - 14 januari 2021

  • Lange levertijd
  • Geen reactie op e-mails
  • Geen soepele retourprocedure
  • Gebrek aan communicatie over terugbetaling

Rddy - 10 oktober 2020

  • Klacht via testaankoop
  • Resultaat valse belofte van terugbetaling
  • Onbetrouwbare firma