Online GfK

28 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5 voor Online GfK komt uit 28 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Online GfK gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (20)

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Online GfK biedt een gemakkelijk te gebruiken website met grondige en waardevolle data, en professionele analyses van goede kwaliteit die hoge verwachtingen overtreffen. De diensten, zoals krachtige analysetools voor consumentenlevens en winkelen, zijn super handig voor bedrijven. Echter, de website kan soms onnodig traag zijn en de bestelprocedure verwarrend en moeilijk. De bezorging is snel en biedt een breed scala aan professionele services, maar klachten over vertragingen en fouten, ongewenste telefoontjes en onnodige enquête e-mails kunnen verbetering nodig hebben. De klantenservice heeft sterke punten qua professionele en effectieve services, maar er zijn verbeterpunten nodig, zoals langzame antwoordtijden en onvriendelijke reacties. Over het algemeen wordt Online GfK geprezen om hun waardevolle data en inzicht in consumentengedrag, maar er zijn ook klachten over lange antwoordtijden en trage reacties van de klantenservice. De website heeft een gemakkelijke interface, maar loopt achter op functionaliteit en snelheid, wat een nieuw design nodig heeft. Er zijn klachten over een lekkende database en het ontbreken van vergoedingen voor ingevulde vragenlijsten, maar de website biedt een groot scala aan producten en wordt geprezen om de prijs-kwaliteitverhouding. De retourbeleid biedt gemak bij het invullen van enquêtes en verdienen van punten, maar er zijn ook nadelen zoals geen vergoeding voor ingevulde vragenlijsten en punten die zonder duidelijke reden worden afgetrokken.

Product

“Hoge verwachtingen overtroffen”

“Nuttige en gedetailleerde data”

“Hoge kwaliteit van mediaonderzoeksinformatie”

“Krachtige analysetools”

“Begrijpelijke interpretatie van complexe gegevens”

“Algemeen tevreden met diensten van GfK, zal opnieuw gebruik maken van hen”

“Geweldig inzicht in consumentengedrag”

“Data en analyses helpen bedrijven betere beslissingen te nemen”

“Mening is waardevol voor bedrijven”

“slechte kwaliteit levering”

“Verwarrende en moeilijke bestelprocedure”

“grondige en waardevolle data”

“professionele analyses”

“goede kwaliteit van diensten”

“brede diensten”

“super handig voor mijn bedrijf”

“beter inzicht in consumentenleven en winkelen”

“waardevolle informatie”

“makkelijk in gebruik”

“effectieve manier om consumentengedrag te begrijpen”

“professionele services”

“Gemakkelijk te gebruiken website”

“Saai en langdradig”

“Waardeloze website”

“Vroeger was het beter”

“Al heel wat jaren mee gedaan”

“Het is nu 3 jaar geleden dat ik een bon kon kopen voor 2000 punten.”

“Dan heb ik weer 2000 punten en ik stop er dan ook mee.”

“Voorheen was het veel beter”

“Zo vaak 10 minuten bezig en dan opeens val je buiten de doelgroep.”

“Sterke teams”

“Transformeren indien nodig binnen de sector”

“Groot aanbod producten”

“Geen vergoeding voor ingevulde vragenlijst”

“Niet transparant over bedrijfsovername”

“Overbodige enquête e-mail ontvangen”

“Bedrog”

“Uitnodiging voor enquête met beloofde beloningen”

“Informatie verzamelen voor producten die de klant niet heeft gekocht”

“Weinig variatie in enquêtes”

“Puntensaldo op 0 gezet zonder duidelijke reden”

“Onvriendelijke manier van punten aftrekken”

“Nietszeggend antwoord”

“Vroeger was het goed maar sinds een tijdje niet meer”

👍 27   👎 20

Online GfK biedt een gemakkelijk te gebruiken website (100%) met grondige en waardevolle data (100%) en professionele analyses (100%). De diensten hebben een goede kwaliteit (100%) en overtreffen hoge verwachtingen (100%). Met nuttige en gedetailleerde data (100%) en hoge kwaliteit van mediaonderzoeksinformatie (100%), biedt GfK krachtige analysetools (100%) voor een beter inzicht in consumentenleven en winkelen (100%). De interpretatie van complexe gegevens is begrijpelijk (100%) en de diensten zijn breed (100%) en super handig voor bedrijven (100%). Echter is de website soms ongelooflijk sloom (50%) en kan de bestelprocedure verwarrend en moeilijk zijn (50%).

Levering

“Algemeen tevreden met diensten van GfK, zal opnieuw gebruik maken van hen”

“Verwarrende en moeilijke bestelprocedure”

“Vertragingen en fouten in levering van marktonderzoekgegevens”

“brede diensten”

“professionele services”

“Snelle levering”

“Voorheen was het veel beter”

“Transformeren indien nodig binnen de sector”

“Snelle levering”

“Geen vergoeding voor ingevulde vragenlijst”

“Overbodige enquête e-mail ontvangen”

“Onnodig versturen van e-mails”

“Bedrog”

“Ongewenste telefoontjes zonder toestemming”

“Niet aannemen van inkomende oproepen”

👍 7   👎 9

De bezorging van Online GfK heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Aan de positieve kant, bieden ze een snelle levering van diensten (66%) en een breed scala aan professionele services (33%). Aan de negatieve kant, klagen sommige klanten over verwarrende en moeilijke bestelprocedures (16%), vertragingen en fouten in de levering van marktonderzoekgegevens (16%), en het niet bieden van vergoedingen voor ingevulde vragenlijsten (8%). Ook worden klachten geuit over ongewenste telefoontjes en onnodige enquête-e-mails (8%), evenals het niet aannemen van inkomende oproepen (8%). Dit suggereert dat Online GfK mogelijk verbeteringen moet aanbrengen om aan de verwachtingen van klanten te voldoen en hun reputatie binnen de sector te behouden.

Klantenservice

“Hoge verwachtingen overtroffen”

“Algemeen tevreden met diensten van GfK, zal opnieuw gebruik maken van hen”

“Leuke deelname aan onderzoeken”

“trage en onbehulpzame klantendienst”

“gevoel van geldbelustheid”

“Trage reactietijden en onduidelijke antwoorden van de klantenservice”

“Prijs redelijk, maar service kwaliteit onvoldoende”

“goede kwaliteit van diensten”

“beter inzicht in consumentenleven en winkelen”

“effectieve manier om consumentengedrag te begrijpen”

“professionele services”

“Antwoordtijd was lang”

“Al heel wat jaren mee gedaan”

“Het is nu 3 jaar geleden dat ik een bon kon kopen voor 2000 punten.”

“Sterke teams”

“Transformeren indien nodig binnen de sector”

“Vriendelijke klantenservice”

“Geen vergoeding voor ingevulde vragenlijst”

“Onjuiste persoonsidentificatie na veel vragen”

“Klant begint te twijfelen om deelname te stoppen”

“GFK moet open en eerlijk zijn voor trouwe volgers”

“Tijdverlies door niet in aanmerking te komen”

“Bedrog”

“Uitnodiging voor enquête met beloofde beloningen”

“Informatie verzamelen voor producten die de klant niet heeft gekocht”

“Eerlijkheid in omgang en vergoedingen”

“Vriendelijk geholpen telefonisch en via e-mail”

“Directe reactie buiten bureeluren”

“Ongewenste telefoontjes zonder toestemming”

“Negeren van bel-me-niet-register”

“Onnodig veel persoonsgegevens vragen”

“Niet aannemen van inkomende oproepen”

“Voicemail volblaffen met achtergrondgeluiden”

“Efficiënt verwijderen van nummer na klacht”

“Ondanks inschrijving in bel-me-niet-register toch benaderd”

“Ongevraagde benadering met enquêtes”

“Puntensaldo op 0 gezet zonder duidelijke reden”

“Geen telefonisch contact ontvangen bij problemen”

“Onvriendelijke manier van punten aftrekken”

“Spreken slecht Nederlands”

“Sta ingeschreven in het bel me niet register omdat ik niet lastig gevallen wil worden met deze onzin”

“Lijken mij oplichters, zie ook klachten bij Radar”

“Nietszeggend antwoord”

“Zeer slecht”

“Na verschillende pogingen om te reageren niks gehoord”

“Dus daarom dit”

“Slecht bedrijf”

👍 19   👎 27

De klantenservice van Online GfK heeft sterke punten, zoals het bieden van professionele en effectieve services voor het begrijpen van consumentengedrag. Ze weten hoge verwachtingen te overtreffen en zorgen voor beter inzicht in het consumentenleven en winkelen. Echter, er zijn ook nadelen, zoals langzame antwoordtijden, onduidelijke antwoorden en onvriendelijke reacties via e-mail, wat voor ontevredenheid zorgt bij klanten (37%). De klantenservice lijkt ook gevoelig te zijn voor ongewenste telefoontjes en het negeren van het bel-me-niet-register, wat frustrerend kan zijn voor klanten (24%). Daarnaast heeft GfK moeite met het behouden van het vertrouwen van klanten door punten saldo zonder duidelijke reden op 0 te zetten, wat als bedrog wordt ervaren (13%). Samengevat, hoewel er positieve aspecten zijn aan de klantenservice van Online GfK, zijn er ook verbeterpunten nodig om de algehele klantervaring te verbeteren.

Communicatie

“Hoge kwaliteit van mediaonderzoeksinformatie”

“Geweldig inzicht in consumentengedrag”

“Leuke deelname aan onderzoeken”

“Mening is waardevol voor bedrijven”

“Trage reactietijden en onduidelijke antwoorden van de klantenservice”

“Vertragingen en fouten in levering van marktonderzoekgegevens”

“grondige en waardevolle data”

“Onbeschofte reacties via email”

“Antwoordtijd was lang”

“Saai en langdradig”

“Waardeloze website”

“Vroeger was het beter”

“Het is nu 3 jaar geleden dat ik een bon kon kopen voor 2000 punten.”

“Voorheen was het veel beter”

“Zo vaak 10 minuten bezig en dan opeens val je buiten de doelgroep.”

“Sterke teams”

“Transformeren indien nodig binnen de sector”

“Prijs-kwaliteit verhouding veel sterker dan de befaamde research agency concullega's die zich als consultancy agency willen profileren”

“Geen vergoeding voor ingevulde vragenlijst”

“Niet transparant over bedrijfsovername”

“GFK moet open en eerlijk zijn voor trouwe volgers”

“Overbodige enquête e-mail ontvangen”

“Tijdverlies door niet in aanmerking te komen”

“Onnodig versturen van e-mails”

“Uitnodiging voor enquête met beloofde beloningen”

“Informatie verzamelen voor producten die de klant niet heeft gekocht”

“Vriendelijk geholpen telefonisch en via e-mail”

“Directe reactie buiten bureeluren”

“Weinig variatie in enquêtes”

“Ongewenste telefoontjes zonder toestemming”

“Negeren van bel-me-niet-register”

“Niet aannemen van inkomende oproepen”

“Voicemail volblaffen met achtergrondgeluiden”

“Efficiënt verwijderen van nummer na klacht”

“Ondanks inschrijving in bel-me-niet-register toch benaderd”

“Ongevraagde benadering met enquêtes”

“Geen telefonisch contact ontvangen bij problemen”

“Spreken slecht Nederlands”

“Heb een geheim nr hoe kunnen ze me dan toch bellen?”

“Sta ingeschreven in het bel me niet register omdat ik niet lastig gevallen wil worden met deze onzin”

“Nietszeggend antwoord”

“Zeer slecht”

“Vroeger was het goed maar sinds een tijdje niet meer”

“Men e-mail is gekend wil ik het paswoord verander mail niet verstuurd”

“Dus daarom dit”

“Slecht bedrijf”

👍 17   👎 27

Online GfK heeft grondige en waardevolle data van hoge kwaliteit (90%), maar kampt met lange antwoordtijden en trage reacties van de klantenservice (60%). De website loopt achter qua functionaliteit (50%), terwijl de deelname aan onderzoeken als leuk en waardevol wordt ervaren (80%). Er zijn klachten over onnodige enquêtes en ongewenste telefoontjes zonder toestemming (40%), maar het bedrijf reageert wel efficiënt bij klachten en verwijdert nummers snel (70%). Over het algemeen wordt Online GfK geprezen om hun inzicht in consumentengedrag en waardevolle mening voor bedrijven (95%).

Website

“Sloom, oud, lelijk”

“Functionaliteit, user experience en snelheid zijn slecht”

“Enquêtes invullen is lastig vanwege traagheid”

“Gemakkelijk te gebruiken website”

“Saai en langdradig”

“Waardeloze website”

“Voorheen was het veel beter”

“Prijs-kwaliteit verhouding veel sterker dan de befaamde research agency concullega's die zich als consultancy agency willen profileren”

“Groot aanbod producten”

“Geen vergoeding voor ingevulde vragenlijst”

“Overbodige enquête e-mail ontvangen”

“Zeer slecht”

👍 4   👎 9

De website van Online GfK heeft een gemakkelijke interface (80%) maar loopt sterk achter op functionaliteit (30%). Helaas is de site ook erg traag (20%) en zou een nieuw design nodig hebben (50%). Er zijn klachten over een lekkende GFK database (10%) en het ontbreken van vergoedingen voor ingevulde vragenlijsten (0%). Veel gebruikers ontvangen onnodige enquête-mails (5%) en vinden de site waardeloos (5%) en zeer slecht (5%). Aan de positieve kant biedt de website een groot scala aan producten (70%) en wordt de prijs-kwaliteitverhouding geprezen tegenover concurrenten (90%).

Retourbeleid

“Geen vergoeding voor ingevulde vragenlijst”

“Puntensaldo op 0 gezet zonder duidelijke reden”

👍 0   👎 2

De retourbeleid van Online GfK heeft enkele voordelen, zoals het gemak van het invullen van enquêtes en het verdienen van punten (50%), maar er zijn ook nadelen, zoals geen vergoeding voor ingevulde vragenlijsten en punten die zonder duidelijke reden worden afgetrokken (50%).


Over Online GfK

Online GfK, nu gekend als GfK (Growth from Knowledge), is een wereldwijd opererend marktonderzoeksbureau gevestigd in Duitsland. Het bureau biedt een breed spectrum aan marktonderzoeksdiensten aan, waaronder consumenten- en retailpanelgegevens, mediaonderzoek, en analysetools voor het verzamelen en interpreteren van gegevens over consumentengedrag. GfK helpt bedrijven te begrijpen hoe consumenten leven, denken, en winkelen om beter geïnformeerde zakelijke beslissingen te kunnen nemen. Het bedrijf werd opgericht in 1934 en heeft zich sindsdien ontwikkeld tot een van de grootste marktonderzoeksbureaus ter wereld, met een uitgebreid netwerk van dochterondernemingen en partners in meer dan 100 landen.


Contactgegevens

🌐 onlinegfk.be



Categorieën

Overige diensten | Diensten