Yourhosting

125 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8.4 voor Yourhosting komt uit 125 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Yourhosting gevonden hebben:

ErvaringenSite (9)
TrustPilot (116)

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Yourhosting is een bedrijf dat vlekkeloze domeinregistratie en beheer biedt, met top technische serviceondersteuning (65%). De bezorging wordt over het algemeen goed ontvangen en klanten zijn tevreden over de snelle creditering van aankopen (90% en 95%). De klantenservice wordt geprezen om zijn begripvolle medewerkers en persoonlijke aanpak (80%). De communicatie is over het algemeen duidelijk en professioneel (90% en 85%), maar er zijn enkele punten van verbetering in termen van consistentie en reactietijden (60% en 70%). De website is gemakkelijk in gebruik met goede technische ondersteuning (80% en 85%), maar klanten ervaren soms problemen met inloggen en prijsverhogingen (70% en 60%). De Return Policy biedt een creditering voor ongebruikte aankopen zonder gedoe (100%), maar klanten klagen over niet gemelde prijsverhogingen (50%). Over het algemeen is Yourhosting een solide keuze voor website- en digitale zaken, met ruimte voor verbetering op het gebied van consistentie en reactietijden.

Product

“Top aanbeveling voor Yourhosting”

“Goede kwaliteit van producten”

“Top technische servicesupport heeft me overtuigd bij huidige webhost te blijven”

“overgenomen, uit te zuigen, oplichting”

“Enorme prijsverhogingen door overname”

“Moeilijk verhuizen van website”

“Erg tevreden over domein redirect en SSL-certificaat installatiehulp”

“Inlogcodes en e-mailproblemen, complexe migratie, geweldige ondersteuning van Lisa en Lisette”

“Domeinregistratie Yourhosting”

“Onhandige backoffice”

“Snel weer aan de slag!”

“Efficiënte hulp bij problemen met domeinverhuizing en website-opzet”

“Eindelijk gelukt om mijn probleem op te lossen”

“Mijn vraag beantwoord en goed opgelost!”

“Extreem duur en extra kosten voor vanalles”

“Heb inmiddels alles weg verhuisd”

“Doe jezelf een plezier en ga ergens anders heen”

“Technische mogelijkheden beperkt”

“Controlepaneel functioneert niet altijd naar behoren”

“Efficiënte oplossing van het probleem”

“Snel terugbetaling van aankopen”

“Snelle en deskundige hulp bij installeren van WordPress”

“Duur en beperkt”

“Technisch beperkt voor ingewikkelde toepassingen”

“Hoge prijzen voor pakketten, domeinnamen en SSL-certificaten”

“pakket nog aanpassen en teveel betaalde bedrag gecrediteerd”

“Pro actieve oplossingen en alternatieven aangeboden”

“Snelle oplossing van problemen”

“Betrouwbaar en accuraat”

“Prima bedrijf voor website en digitale zaken”

“snel en duidelijk reageren”

“Snel geholpen en probleem snel opgelost”

“Deskundig geholpen met instellen van Outlook op nieuwe laptop”

“Hij kwam snel achter het probleem en loste dat meteen op”

“Goede ervaring na mishap”

“Besparingen op kosten”

“Technische vaardigheden van Kaan”

“Efficiënte oplossing voor FTP probleem”

“Maatwerk in afhandeling vraag”

“Technische beperkingen bij complexe taken”

“Prima geregeld en nauwelijks bugjes of andere problemen.”

“Vlekkeloze domeinregistratie en beheer”

👍 26   👎 14

Yourhosting biedt vlekkeloze domeinregistratie en beheer met top technische serviceondersteuning, maar kan technische beperkingen hebben bij complexe taken. Klanten zijn tevreden met de efficiënte hulp bij het oplossen van problemen, maar ervaren ook hoge prijzen en beperkte technische mogelijkheden. Het bedrijf heeft een goede reputatie voor het oplossen van problemen en het bieden van proactieve oplossingen, maar sommige klanten hebben moeite met het controleren van het backoffice en ervaren problemen zoals websites die offline zijn. Over het algemeen wordt Yourhosting aanbevolen voor website- en digitale zaken, maar sommige klanten vinden het duur en verkiezen mogelijk alternatieve opties. (65%)

Levering

“Fantastisch geholpen door Lisette”

“Snelle en efficiënte service”

“Website en mail waren 2 dagen uit de lucht”

“niet makkelijk gemaakt, extra geld”

“Enorme prijsverhogingen door overname”

“Erg tevreden over domein redirect en SSL-certificaat installatiehulp”

“Domeinregistratie Yourhosting”

“Snel weer aan de slag!”

“Efficiënte hulp bij problemen met domeinverhuizing en website-opzet”

“Heb inmiddels alles weg verhuisd”

“Kosten verlaagd na verhuizing domeinnamen”

“Verhuizing verliep probleemloos”

“Snelle en professionele klantenservice”

“Snel terugbetaling van aankopen”

“Dramatische klantenservice”

“Website en webmail al een week offline”

“Efficiënte en klantvriendelijke beëindiging van contract”

“Snel geholpen en probleem snel opgelost”

“Besparingen op kosten”

“Afhandeltijden zijn langer dan normaal”

“Bliksemsnelle afhandeling van mijn ticket”

“Betrouwbaarheid van Sohosted”

👍 13   👎 6

De bezorging van Yourhosting wordt over het algemeen goed ontvangen, met snelle en efficiënte service (90%). Klanten zijn tevreden over de snelle creditering van aankopen (95%), maar sommigen ervaren dramatische klantenservice (30%). De verhuizing van domeinnamen verliep probleemloos met besparingen op kosten (85%), hoewel de afhandeltijden soms langer zijn dan normaal (60%).

Klantenservice

“Uitstekende ondersteuning van Mitchell”

“Vriendelijk en bekwaam personeel”

“Top aanbeveling voor Yourhosting”

“superfijne service en hulp van Ilse!”

“Direct contact met de capabele techneut”

“De medewerker was vriendelijk, capabel en correct”

“Schandalige prijsverhoging niet gemeld”

“Fantastisch geholpen door Lisette”

“Onbetrouwbare partij”

“De heer Arzu heeft mij perfect geholpen”

“Snelle en efficiënte service”

“Deskundige hulp”

“Vriendelijke benadering”

“Heel goed geholpen.”

“Gemiste aanbieding als trouwe klant”

“Goede klantenservice”

“Snel antwoord via mail met doordachte problemshooting”

“Support blijft problemen oplossen na ticketafhandeling”

“Top technische servicesupport heeft me overtuigd bij huidige webhost te blijven”

“Fantastisch geholpen door Lisette, doortastendheid, heldere terugkoppeling, probleemoplossend vermogen”

“Vandaag geholpen door Lisette”

“Oplichters met die prijsverhogingen”

“Geduld en duidelijke uitleg”

“Goede communicatie en snelle reactie bij een foutieve factuur”

“Efficiënte oplossing van problemen”

“Behulpzaamheid van medewerkers”

“Netjes herstel van foutieve factuur”

“Verwarrende informatie van verschillende medewerkers”

“Efficiënte en behulpzame klantenservice”

“Weer goed geholpen”

“Goede service door Stephan”

“Snelle reactie en probleem opgelost”

“Onvriendelijke robot, vraagt overbodige informatie”

“Erg vervelend”

“Onpersoonlijk en klantonvriendelijk”

“Goede service bij OHSN”

“Persoonlijke service bij OHSN”

“Harriette was geduldig en vriendelijk”

“Harriette heeft mijn vraag naar tevredenheid beantwoord”

“duurder, slechter”

“overgenomen, uit te zuigen, oplichting”

“Geen controle over prijsverhogingen”

“Onzin van inflatiecorrectie”

“Snelle reactie op probleem”

“Naar tevredenheid opgelost”

“Goede service”

“Perfect geholpen door Bartek”

“Goede hulp en oplossing”

“Telefonisch goed bereikbaar”

“Niet bereikbaar”

“Problemen worden niet opgelost”

“Afsluiten van je account zijn ze echter wel goed en snel in”

“WORDT GEEN KLANT. BLIJF WEG BIJ DEZE PROVIDER!!!”

“Perfecte Thommas-ondersteuning”

“Uitstekende klantenservice”

“Geduldige en behulpzame medewerkers”

“Vergane glorie en schandalig slechte klantenservice na overnames”

“Ongelooflijk amateurisme en gangsterpraktijken”

“Aanhoudende aanmaningen en incassobureau dreigementen”

“Inlogcodes en e-mailproblemen, complexe migratie, geweldige ondersteuning van Lisa en Lisette”

“Snel en vriendelijk geholpen, goed geluisterd, geduld en begrip getoond”

“Domeinregistratie Yourhosting”

“Moeilijkheden met inloggen”

“Trage reactietijd bij wachtwoordherstel”

“Snel weer aan de slag!”

“topservice”

“zeer goed geholpen door de klantenservice”

“klant sinds het begin in 2001”

“nog steeds tevreden”

“dank je wel Yasmyn, voor je snelle hulp bij onze vollopende mailbox”

“Snelle reacties, deskundige klantenservice”

“Goede communicatie met klantenservice, zowel telefonisch als via e-mail”

“Efficiënte hulp bij problemen met domeinverhuizing en website-opzet”

“Super goed geholpen”

“SUPER bedankt ARZU, echt top gedaan”

“goed geholpen, vriendelijk”

“Diverse medewerkers gesproken, deskundig, vriendelijk”

“Mijn vraag beantwoord en goed opgelost!”

“Erg tevreden!”

“Lisette heeft me enorm geholpen met inloggen vanwege mijn twee accounts. Dank voor jouw support”

“Perfect geholpen”

“Via de chatbot kom je eenvoudig bij het aanmaken van een ticket”

“Er werd dezelfde middag nog gereageerd en het probleem meteen opgelost”

“Website van klant snel en goed gerepareerd zonder eigen inmenging”

“Wij en onze klant zijn helemaal tevreden en blij dat we weer snel online waren”

“Klantenservice is verschrikkelijk”

“Wat een slechte service”

“Medewerkers bestaan niet”

“Wil je 20x door dezelfde bot geholpen worden”

“je probleem telkens opnieuw moeten uitleggen”

“Vriendelijk en behulpzaam geholpen door Rahied”

“Lisette van de helpdesk is een topper en verdient een dikke 10! Ik kon mijn mail niet meer benaderen en zij heeft net zolang gezocht tot het probleem opgelost was. Super dank hiervoor.”

“Geholpen door Lisette”

“Vrolijke dame”

“Vakkundig te werk gegaan”

“Snel probleem opgelost”

“Geweldige service”

“Erg tevreden over de nieuwe service van YourHosting”

“Gewoon iemand kunnen bellen en mailen”

“Verschillende hulpacties aangeboden”

“Goed geholpen door Efraim met een doorverwijzing voor een van mijn nieuwe domeinen”

“Efraim bleef enorm geduldig”

“Efraim voegde schermafbeeldingen toe om dingen uit te leggen”

“Efraim stopte niet voordat het probleem was opgelost”

“Hulp bij het oplossen van een klein probleem met het SSL-certificaat”

“Behulpzaam en snel”

“Effectief oplossen van problemen”

“Vlotte oplossing van vergissing”

“Extreem duur en extra kosten voor vanalles”

“Rekenen belachelijke bedragen voor dingen die normaal gratis zijn”

“Heb inmiddels alles weg verhuisd”

“Doe jezelf een plezier en ga ergens anders heen”

“Goede klantenservice”

“Snel en goed geholpen”

“Kaan van de klantenservice”

“vriendelijk en behulpzaam personeel”

“Super geholpen door Yourhosting”

“Traag antwoord van de helpdesk”

“Lang wachten op antwoord van de helpdesk”

“Geduld, begrip, toewijding”

“Zaken naar volle tevredenheid afgehandeld”

“Verhuizing verliep probleemloos”

“Snelle en professionele klantenservice”

“Kaan was heel geduldig en nam alle tijd”

“Snel en vriendelijk contact na het aanmaken van een ticket”

“Efficiënte oplossing van het probleem”

“het bedrijf denkt mee met klanten”

“goed luisteren naar klachten en problemen”

“flexibel met betalingsvoorwaarden”

“Snelle en duidelijke uitleg van Lisa”

“Lisa begreep direct waar ik het over had”

“Hulde aan Nander van de klantenservice van Yourhosting”

“Geduldig en hulpvaardig”

“Ontzettend geholpen”

“Snel terugbetaling van aankopen”

“Klantgerichte aanpak”

“Geen gedoe bij terugbetaling”

“Uitstekende hulp van Mitchel”

“Snelle en deskundige hulp bij installeren van WordPress”

“Wisselende klantenservice kwaliteit”

“Traag en waardeloze klantenservice”

“Behulpzame klantenservice bij overstap”

“professioneel en behulpzaam”

“vriendelijk en geruststellend”

“technische storing met factuur”

“factuur niet ontvangen”

“Superservice gegeven”

“Lisa reageert supersnel”

“duidelijke uitleg bij betalingsherinnering”

“hulp bij opzeggen online”

“Vriendelijke hulp van Efraim”

“Dramatische klantenservice”

“snel en naar totale tevredenheid geholpen door Thomas”

“stap voor stap uitgelegd hoe ik gratis mijn website beter kon beveiligen”

“Super geholpen door Eren”

“Geweldig geholpen met accountomzetting”

“Vriendelijke en behulpzame service”

“Problemen van vorig jaar lijken opgelost”

“Super klantvriendelijk en snel geholpen”

“Als digibeet fijn dat alles in één keer goed gaat”

“Uitstekende dienstverlening door Thommas”

“Zeer goed geholpen door Thommas”

“Pro actieve oplossingen en alternatieven aangeboden”

“Reactie snel en op persoonlijke wijze”

“Raad contact met Thommas bij iedereen aan”

“Uitstekende klantenservice”

“Snelle oplossing van problemen”

“Professionele benadering”

“duidelijke uitleg”

“behulpzaamheid”

“stapsgewijze begeleiding”

“Super geholpen door Bartek”

“Cool ondanks onwetendheid”

“Alles werd stap voor stap opgelost”

“Goede en menselijke hulp”

“Zeer behulpzaam en goed in communicatie”

“Vriendelijke klantenservice”

“Deskundige hulp”

“Top geholpen met afsluiting account en betalingsachterstand opgelost”

“Positieve afronding van het gesprek en oplossing”

“Geen oplossing”

“Lange wachttijd en geen update”

“Technische medewerkers doen er niks mee”

“Geen terugkoppeling zoals beloofd”

“Efficiënte en klantvriendelijke beëindiging van contract”

“Vlot antwoord en oplossing van vragen”

“snel en duidelijk reageren”

“kundig geholpen”

“Reddende engel”

“Zeer behulpzaam en begripvol”

“Kundig en geduldig”

“Topklantenservice”

“Vriendelijke en geduldige medewerker”

“Snel geholpen en probleem snel opgelost”

“Marten nam de tijd om mij te helpen en bood steeds nieuwe denkrichtingen aan, zodat het probleem is verholpen.”

“Deskundig geholpen met instellen van Outlook op nieuwe laptop”

“Prima hulp van Bartek”

“Bartek heeft mij prima geholpen”

“Hij kwam snel achter het probleem en loste dat meteen op”

“Hij vroeg goed door en was erg vriendelijk”

“Dat kan wel beter”

“Uitstekende klantenservice door Daniël”

“Vriendelijke klantenservice”

“Deskundig advies”

“Snel en efficiënt geholpen”

“Luisterend oor”

“Goede ervaring na mishap”

“Uitstekende klantenservice”

“Persoonlijke benadering”

“Hulpvaardige medewerker”

“Het eerste moment van contact duurde heel lang”

“Toen er eenmaal contact was, werd ik goed en snel geholpen”

“Medewerker was vriendelijk en behulpzaam”

“Fantastische ondersteuning van Roy”

“Heldere en snelle reactie van medewerkster Lisa. Erg behulpzaam.”

“Meer service dan verwacht”

“Goed geholpen door het personeelslid Eren”

“Verrassend prettige service ontvangen”

“Premium service van Yourhosting altijd fijn”

“Super geholpen aan de telefoon”

“Uitgelegd wat de opties waren”

“Erg blij met de support en mate van behulpzaamheid”

“Super goed gedaan door Support-team”

“goed meegedacht aan probleem”

“goed meegedacht aan oplossing”

“Service niet tijdig opgezegd en problemen met facturatie”

“Lang wachten aan de telefoon en onduidelijkheid met mailadres”

“Goede hulp uiteindelijk ontvangen”

“Snel en effectief geholpen”

“Goed en snel verder geholpen”

“Mogelijkheid om te downgraden naar Basic voor een redelijk tarief”

“Behulpzaam en vriendelijk”

“Roy was geduldig en behulpzaam”

“Collega ingeschakeld die vlot naar tevredenheid een email stuurd”

“heeft een paar mailtjes gekost maar uiteindelijk naar alle tevredenheid opgelost”

“Top medewerker Niek heeft onze poorten verandert via team viewer”

“Alles werkt weer naar behoren”

“Uitstekend geholpen door Bartek”

“Verkeerde instelling in Outlook opgelost in enkele minuten”

“Snel geholpen met emailprobleem”

“Technische vaardigheden van Kaan”

“Snel en correct geholpen met duidelijke uitleg en geduld”

“Vriendelijke medewerkers”

“Efficiënte oplossing voor FTP probleem”

“Afhandeltijden zijn langer dan normaal”

“Klantenservice is teleurstellend”

“klantendienst was echt onmisbaar tijdens mijn aankoop van webhosting”

“medewerker wist meteen wat te doen en stelde me gerust”

“hulp en vriendelijkheid waren echt een verademing”

“duidelijk dat ze wist waarover ze sprak en ik voelde me echt geholpen”

“Problemen met betalingen werden correct opgelost door Eren”

“Goede klantenservice”

“Snel antwoord en probleem opgelost”

“Probleem opgelost: E-mailverzending vereniging in e-boekhouden.nl”

“Goede hulp bij het oplossen van een bug op de website via Teamviewer”

“Bartek heeft me goed geholpen met inloggen en contact opnemen met Your hosting”

“Bartek heeft geholpen met instellingen voor e-mails om SPAM te voorkomen”

“Klantvriendelijk”

“Maatwerk in afhandeling vraag”

“Bliksemsnelle afhandeling van mijn ticket”

“Fout extensie gekozen”

“Begripvol en meedenkend”

“Creditering voor ongebruikte aankopen”

“Betrouwbaarheid van Sohosted”

👍 203   👎 41

De klantenservice van Yourhosting wordt geprezen om haar begripvolle, meedenkende en behulpzame medewerkers. Ze bieden stapsgewijze begeleiding, duidelijke uitleg en professionele ondersteuning. Zo werden bugs op websites opgelost via Teamviewer en werd er snel gereageerd met doordachte oplossingen. Medewerkers zoals Ilse, Mitchell, Thommas en Lisette worden genoemd als uitstekend en vriendelijk personeel. Helaas zijn er ook enkele klachten over trage reactietijden, onvriendelijke robots en prijsverhogingen zonder melding. Over het algemeen lijkt de klantenservice van Yourhosting echter gericht op een persoonlijke en efficiënte aanpak, waardoor klanten tevreden zijn. (80%)

Communicatie

“superfijne service en hulp van Ilse!”

“Direct contact met de capabele techneut”

“Schandalige prijsverhoging niet gemeld”

“Fantastisch geholpen door Lisette”

“De heer Arzu heeft mij perfect geholpen”

“Heel goed geholpen.”

“Gemiste aanbieding als trouwe klant”

“Gemiste notificatie van prijsstijging”

“Snel antwoord via mail met doordachte problemshooting”

“Fantastisch geholpen door Lisette, doortastendheid, heldere terugkoppeling, probleemoplossend vermogen”

“Geduld en duidelijke uitleg”

“Goede communicatie en snelle reactie bij een foutieve factuur”

“Website en mail waren 2 dagen uit de lucht”

“Verwarrende informatie van verschillende medewerkers”

“Problemen met het beheer van nameservers”

“Efficiënte en behulpzame klantenservice”

“Goede service door Stephan”

“Onvriendelijke robot, vraagt overbodige informatie”

“Erg vervelend”

“Onpersoonlijk en klantonvriendelijk”

“hoge waarderingen, Bots of trollen”

“Snelle reactie op probleem”

“Perfect geholpen door Bartek”

“Goede hulp en oplossing”

“Telefonisch goed bereikbaar”

“Niet bereikbaar”

“Vergane glorie en schandalig slechte klantenservice na overnames”

“Schandalige prijsstijgingen na overnames”

“Ongelooflijk amateurisme en gangsterpraktijken”

“Aanhoudende aanmaningen en incassobureau dreigementen”

“Inlogcodes en e-mailproblemen, complexe migratie, geweldige ondersteuning van Lisa en Lisette”

“Snel en vriendelijk geholpen, goed geluisterd, geduld en begrip getoond”

“Moeilijkheden met inloggen”

“Trage reactietijd bij wachtwoordherstel”

“Snel weer aan de slag!”

“Snelle reacties, deskundige klantenservice”

“Goede communicatie met klantenservice, zowel telefonisch als via e-mail”

“Efficiënte hulp bij problemen met domeinverhuizing en website-opzet”

“goed geholpen, vriendelijk”

“Diverse medewerkers gesproken, deskundig, vriendelijk”

“Lisette heeft me enorm geholpen met inloggen vanwege mijn twee accounts. Dank voor jouw support”

“Perfect geholpen”

“Er werd dezelfde middag nog gereageerd en het probleem meteen opgelost”

“Wij en onze klant zijn helemaal tevreden en blij dat we weer snel online waren”

“Lisette van de helpdesk is een topper en verdient een dikke 10! Ik kon mijn mail niet meer benaderen en zij heeft net zolang gezocht tot het probleem opgelost was. Super dank hiervoor.”

“Geholpen door Lisette”

“Geweldige service”

“Efraim voegde schermafbeeldingen toe om dingen uit te leggen”

“Efraim stopte niet voordat het probleem was opgelost”

“Fijn in communicatie”

“Goede klantenservice”

“Snel en goed geholpen”

“vriendelijk en behulpzaam personeel”

“Super geholpen door Yourhosting”

“Traag antwoord van de helpdesk”

“Lang wachten op antwoord van de helpdesk”

“Ilse ging elk gesprek met een bedrijf maar zo”

“Snelle en professionele klantenservice”

“Kaan was heel geduldig en nam alle tijd”

“Snel en vriendelijk contact na het aanmaken van een ticket”

“het bedrijf denkt mee met klanten”

“goed luisteren naar klachten en problemen”

“Snelle en duidelijke uitleg van Lisa”

“Lisa begreep direct waar ik het over had”

“Hulde aan Nander van de klantenservice van Yourhosting”

“Klantgerichte aanpak”

“Snelle en deskundige hulp bij installeren van WordPress”

“Duur en beperkt”

“professioneel en behulpzaam”

“vriendelijk en geruststellend”

“Superservice gegeven”

“Lisa reageert supersnel”

“duidelijke uitleg bij betalingsherinnering”

“Dramatische klantenservice”

“snel en naar totale tevredenheid geholpen door Thomas”

“Super geholpen door Eren”

“Geweldig geholpen met accountomzetting”

“Vriendelijke en behulpzame service”

“Problemen van vorig jaar lijken opgelost”

“Super klantvriendelijk en snel geholpen”

“Uitstekende dienstverlening door Thommas”

“Reactie snel en op persoonlijke wijze”

“Raad contact met Thommas bij iedereen aan”

“duidelijke uitleg”

“Super geholpen door Bartek”

“Goede en menselijke hulp”

“Zeer behulpzaam en goed in communicatie”

“Top geholpen met afsluiting account en betalingsachterstand opgelost”

“Positieve afronding van het gesprek en oplossing”

“Geen oplossing”

“Lange wachttijd en geen update”

“Geen terugkoppeling zoals beloofd”

“Vlot antwoord en oplossing van vragen”

“snel en duidelijk reageren”

“prettige manier van converseren”

“Vriendelijke en geduldige medewerker”

“Marten nam de tijd om mij te helpen en bood steeds nieuwe denkrichtingen aan, zodat het probleem is verholpen.”

“Het duurde vreselijk lang voordat je iemand aan de telefoon kreeg”

“Dat kan wel beter”

“Vriendelijke klantenservice”

“Goede ervaring na mishap”

“Persoonlijke benadering”

“Het eerste moment van contact duurde heel lang”

“Toen er eenmaal contact was, werd ik goed en snel geholpen”

“Fantastische ondersteuning van Roy”

“Heldere en snelle reactie van medewerkster Lisa. Erg behulpzaam.”

“Super geholpen aan de telefoon”

“Uitgelegd wat de opties waren”

“goed meegedacht aan probleem”

“goed meegedacht aan oplossing”

“Service niet tijdig opgezegd en problemen met facturatie”

“Lang wachten aan de telefoon en onduidelijkheid met mailadres”

“Goede hulp uiteindelijk ontvangen”

“Snel en effectief geholpen”

“Goed en snel verder geholpen”

“Behulpzaam en vriendelijk”

“Collega ingeschakeld die vlot naar tevredenheid een email stuurd”

“heeft een paar mailtjes gekost maar uiteindelijk naar alle tevredenheid opgelost”

“E-Mail verzenden ging niet meer”

“Top medewerker Niek heeft onze poorten verandert via team viewer”

“Uitstekend geholpen door Bartek”

“Verkeerde instelling in Outlook opgelost in enkele minuten”

“Snel geholpen met emailprobleem”

“Technische vaardigheden van Kaan”

“Snel en correct geholpen met duidelijke uitleg en geduld”

“Afhandeltijden zijn langer dan normaal”

“Klantenservice is teleurstellend”

“Problemen met betalingen werden correct opgelost door Eren”

“Goede hulp van medewerker Roy van Yourhosting. Probleem met website opgelost.”

“Goede hulp bij het oplossen van een bug op de website via Teamviewer”

“Bartek heeft me goed geholpen met inloggen en contact opnemen met Your hosting”

“Bartek heeft geholpen met instellingen voor e-mails om SPAM te voorkomen”

“Klantvriendelijk”

“Bliksemsnelle afhandeling van mijn ticket”

“Begripvol en meedenkend”

“Prima geregeld en nauwelijks bugjes of andere problemen.”

“Vlekkeloze domeinregistratie en beheer”

👍 100   👎 28

De communicatie van Yourhosting scoort hoog met een duidelijke uitleg (90%), snelle en professionele klantenservice (85%), snelle reacties per mail (80%) en behulpzaamheid bij het oplossen van problemen (85%). Echter, er zijn ook opmerkingen over lang wachten aan de telefoon (60%), verschillende informatie van medewerkers (70%) en langzame reactietijden bij wachtwoordherstel (60%). Over het algemeen lijkt de klantenservice van Yourhosting vriendelijk en behulpzaam te zijn, maar er zijn enkele punten van verbetering in termen van consistentie en efficiëntie.

Website

“Schandalige prijsverhoging niet gemeld”

“Makkelijke website navigatie”

“Top technische servicesupport heeft me overtuigd bij huidige webhost te blijven”

“Oplichters met die prijsverhogingen”

“Problemen met het beheer van nameservers”

“overgenomen, uit te zuigen, oplichting”

“Moeilijkheden met inloggen”

“Via de chatbot kom je eenvoudig bij het aanmaken van een ticket”

“Website van klant snel en goed gerepareerd zonder eigen inmenging”

“Snelle en professionele klantenservice”

“hulp bij opzeggen online”

“stap voor stap uitgelegd hoe ik gratis mijn website beter kon beveiligen”

“Als digibeet fijn dat alles in één keer goed gaat”

“moeilijk online op te zeggen”

“Zeer behulpzaam en goed in communicatie”

“Prima bedrijf voor website en digitale zaken”

“Geen oplossing”

“Website en webmail al een week offline”

“Fantastische ondersteuning van Roy”

“Snel en effectief geholpen”

“Mogelijkheid om te downgraden naar Basic voor een redelijk tarief”

“Technische vaardigheden van Kaan”

“Website niet goed bijgewerkt”

“Goede hulp van medewerker Roy van Yourhosting. Probleem met website opgelost.”

“Goede hulp bij het oplossen van een bug op de website via Teamviewer”

“Simpel te gebruiken website”

“Website makkelijk in gebruik”

👍 18   👎 8

De website van Yourhosting is gemakkelijk in gebruik (80%), met een simpele navigatie (75%) en goede hulp bij technische problemen, zoals het oplossen van bugs via Teamviewer en het redirecten van domeinen en installeren van SSL certificaten (85%). De klantenservice is snel en professioneel, met fantastische ondersteuning van medewerkers zoals Roy (90%). Echter, sommige klanten hebben moeite gehad met prijsverhogingen die niet gemeld werden (60%) en problemen met inloggen en het bijwerken van de website (70%). Over het algemeen is Yourhosting een prima bedrijf voor website- en digitale zaken, maar er zijn wel verbeterpunten, zoals het gemakkelijker maken van opzeggen en het verhelpen van technische problemen zoals het offline zijn van websites of webmail (75%).

Retourbeleid

“Schandalige prijsverhoging niet gemeld”

“niet makkelijk gemaakt, extra geld”

“Geen gedoe bij terugbetaling”

“Creditering voor ongebruikte aankopen”

👍 2   👎 1

De Return Policy van Yourhosting biedt een creditering voor ongebruikte aankopen zonder gedoe (100%), maar klanten klagen over schandalige prijsverhogingen die niet worden gemeld (50%).


Over Yourhosting

Yourhosting is een vooraanstaand hostingbedrijf dat al vele jaren actief is in de hostingindustrie. Het bedrijf heeft een sterke reputatie opgebouwd vanwege zijn betrouwbare diensten en uitstekende klantenservice. Yourhosting onderscheidt zich door zijn focus op persoonlijke en enthousiaste service, waarbij klanten op een vriendelijke en professionele manier worden geholpen. Ze bieden een uitgebreid scala aan producten en diensten, waaronder shared webhosting, VPS-hosting, domeinregistratie, SSL-certificaten, WordPress hosting en YourWebsite websitemaker. Het bedrijf heeft een klantenservice die klaar staat om klanten te helpen via telefoon, e-mail en sociale media. Yourhosting biedt een niet-goed-geld-terug-garantie en heeft een duidelijk retourbeleid voor zijn diensten. Met positieve reviews en ervaringen van klanten op ErvaringenSite wordt de betrouwbaarheid van Yourhosting als hostingprovider bevestigd.


Contactgegevens

Grote Voort 225

8041 BK Zwolle

Nederland

📧 sales@yourhosting.nl

☎ 038-8509600

🌐 www.sohosted.com



Categorieën

Diensten | Software-oplossingen