Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Epple Jeck heeft een goede communicatie met prompte reacties op vragen en snelle verzending voor orders geplaatst voor 12.00 uur (80%). Klanten worden vriendelijk geholpen en ontvangen zelfs waardebonnen bij de klantendienst (75%). Echter zijn er toch klachten over miscommunicatie over betaling en levering, onbetrouwbare beloften over levering en gebrek aan communicatie bij terugbetalingen (60%). De klantenservice wordt soms als waardeloos en onbeleefd ervaren, en er zijn klachten over onvriendelijk personeel en onduidelijke communicatie (40%). Het bedrijf zou kunnen verbeteren door meer duidelijkheid en klantvriendelijkheid te tonen.