Expedia

31 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.4 voor Expedia komt uit 31 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Expedia gevonden hebben:

ErvaringenSite (28)
TrustPilot (3)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Expedia biedt veel keuzes in goede deals (33%), maar er is een duidelijke mismatch tussen reservaties en effectieve prijs (17%). De communicatie kan vaag en onbetrouwbaar zijn (14%), wat kan leiden tot verwarring rond geldigheid van vouchers (10%) en extra kosten die niet op voorhand worden gecommuniceerd (7%). Klanten hebben gemeld dat de klantenservice problemen niet kan bevestigen (5%), en dat er in sommige gevallen geen oplossing wordt geboden voor problemen (3%). Kortom, hoewel Expedia goede deals biedt, kan de communicatie en klantenservice verbeterd worden om meer transparantie en duidelijkheid te bieden aan klanten.

“Expedia bleef naar elkaar wijzen”

“Teleurstelling in de service bij het boeken van de vlucht”

“Foutmelding bij betalen en dubbele afschrijving van bedrag”

“Geen oplossing na vele pogingen om contact op te nemen”

“Telefoon gewoon neergelegd tijdens contactpogingen”

“Positieve ervaring met online reisbureau”

“Snel bevestiging van boeking en correcte informatie”

“Goede communicatie gedurende het hele proces”

“Lang moeten wachten aan de telefoon bij klantenservice”

“Vlucht geannuleerd zonder terugbetaling”

👍 8   👎 45

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

julien - 28 februari 2024

  • Terugbetaling van hotel verliep moeilijk
  • Expedia bleef naar elkaar wijzen
  • Geen geld teruggekregen na maandenlang contact
  • Eerste en laatste keer dat ik dit platform gebruikte

Ruben - 26 januari 2024

  • Teleurstelling in de service bij het boeken van de vlucht
  • Foutmelding bij betalen en dubbele afschrijving van bedrag
  • Geen oplossing na vele pogingen om contact op te nemen
  • Telefoon gewoon neergelegd tijdens contactpogingen

elise - 14 januari 2024

  • Positieve ervaring met online reisbureau
  • Gemakkelijk te boeken en genoeg keuzes voor vluchten en hotels
  • Duidelijke en gemakkelijk te gebruiken website
  • Snel bevestiging van boeking en correcte informatie
  • Goede communicatie gedurende het hele proces
  • Lang moeten wachten aan de telefoon bij klantenservice

Clara Gielen - 3 december 2023

  • Vlucht geannuleerd zonder terugbetaling
  • Onduidelijke communicatie over terugbetaling
  • Lang wachten op terugbetaling
  • Mogelijk oplichting door luchtvaartmaatschappij

M. Renard - 27 oktober 2023

  • Slechte communicatie over faillissement luchtvaartmaatschappij
  • Lange wachttijd om geld terug te krijgen
  • Onzekerheid over wie verantwoordelijk is voor kosten vlucht
  • Foutieve voorstelling van Expedia als Belgisch bedrijf
  • Beperkte hulp van Europees consumentencentrum
  • Slechts €88 terugbetaald van €1672

Robbert - 19 april 2023

  • Klantenservice weigert betaling met creditcard
  • Geen flexibiliteit bij verplaatsen van vlucht
  • Onveilig betalingsprotocol bij Expedia

vanacker lorenzo - 28 juli 2022

  • betaling tax en fee niet duidelijk
  • verwarring over bijkomende kosten
  • gebrek aan hulp bij afhandeling van fout
  • onduidelijkheid over totaalprijs

Noa Doa - 5 oktober 2021

  • Oplichters
  • Geen lift aanwezig
  • Dure prijs voor kamerwissel
  • Vervuilde kamer
  • Schurft opgelopen
  • Gebrek aan oplossing van Expedia
  • Groupon van 300,- voor 3000,-

Lapidaire - 15 september 2021

  • Frauduleus bedrijf, Creditcardgegevens gestolen, Geen boekingsbevestiging, Geen reactie van Mastercard en KBC-bank
  • Overvallen bankrekening, Onbereikbaar hotel, Geen spoor van boeking op de Expedia-website
  • Time-out tijdens boeking, Boeking niet voltooid, Gebrek aan reactie van hotel en boekingssite
  • Niet in staat om tracer te vinden, Meerdere pogingen leidden niet tot een boekingsbevestiging

Nathalie Barbier - 24 augustus 2021

  • Reis naar Athene geannuleerd, problemen met terugbetalingen
  • Voucher maar 1 jaar geldig in plaats van 2, gebrek aan duidelijkheid over vervaldag

Dekkers - 7 april 2021

  • Onterechte beschuldigingen
  • Onduidelijke terugbetalingsprocedure

Gunter Peeters - 2 september 2020

  • Hotel netjes terugbetaald
  • Vlucht nog niet terugbetaald
  • Communicatie vaag en onbetrouwbaar
  • Minder geld terug dan betaald

Veerle De Jaegher - 1 september 2020Trustpilot 🔗

  • Slechte communicatie
  • Onbetrouwbare betalingsproces
  • Slechte klantenservice
  • Onjuiste terugbetalingsbeleid

Fam. De Vriendt - 8 juli 2020

  • Supervriendelijke hulp door Joyce
  • Geen negatieve items te vermelden
  • Positieve ervaring delen

Lynn De Raedemaecker - 11 mei 2020Trustpilot 🔗

  • Slechtste service ooit
  • Vlucht geannuleerd zonder juiste terugbetaling van het hotel
  • Onduidelijkheid en verantwoordelijkheid ontwijken tussen Expedia en hotel
  • Meldingen gemist over vlucht naar Mallorca en verplicht reis annuleren voor info
  • Geld kwijt zonder enige terugbetaling ondanks 6 maanden correspondentie
  • 'Mensen moeten hard werken voor hun geld' reactie
  • Negatieve ervaring leidt tot verlies van klanten
  • Nooit meer boeken via Expedia na deze ervaring

Mirella Devos - 13 maart 2020

  • Geen gehoor via telefoon
  • Onmogelijk om kamers te annuleren
  • Kamers geboekt voor concert in Amsterdam
  • Afgelast wegens corona virus
  • Lang proberen te bellen voor hulp

Bart - 20 januari 2020Trustpilot 🔗

  • Faillissement van luchtvaartmaatschappij zonder waarschuwing
  • Vervelend en langdurig proces voor terugbetaling
  • Misleidende informatie over bedrijfsafkomst
  • Slechts gedeeltelijke terugbetaling ontvangen

Jesse Marrannes - 13 december 2019

  • lagere klasse ingeboekt zonder overleg en restitutie, latere vlucht zonder overleg

Lelanie - 21 november 2019

  • Geen assistentie of uitleg bij het boeken van tickets
  • Gebrek aan waarschuwing voor vereiste visa
  • Gebrek aan directe ondersteuning via telefoon of e-mail
  • Gebrek aan duidelijke instructies voor visumaanvraag

Mario - 2 mei 2019

  • Problemen bij het ophalen van de auto en dubbel aangerekend worden
  • Onvoldoende opvolging van klachten
  • Gebrek aan duidelijkheid bij medewerkers
  • Lang wachten op reactie

An - 12 december 2018

  • Schending Privacy!
  • Klantenservice kan fout niet bevestigen
  • Reservatie kan niet geannuleerd worden
  • Onnauwkeurige informatie in bevestigingsbericht

Cindy - 27 juli 2018

  • Klacht onbeantwoord
  • Hotel niet beschikbaar na 20h
  • Noodgedwongen ander hotel moeten zoeken
  • Te duur alternatief hotel gevonden
  • Geen compensatie ontvangen

Els Van den Bulck - 14 september 2017

  • Duidelijke mismatch tussen reservaties en effectieve prijs
  • Extra kosten niet op voorhand gecommuniceerd
  • Verwarring rond geldigheid van voucher
  • Problemen met autoverhuur boekingen via Expedia

De Jong - 27 oktober 2015

  • Veel keus in goede dealtjes
  • Altijd leuk om watertandend dealtjes te zoeken hier
  • Wij hebben nu een weekje Canarische Eilanden geboekt, lekker naar de zon.
  • Ging soepel en we hebben besteprijsgarantie

AvG - 30 september 2015

  • Lekkende douche, mieren op de kamer, rare vlekken op het matras