Expedia

31 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.4 voor Expedia komt uit 31 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Expedia gevonden hebben:

ErvaringenSite (28)
TrustPilot (3)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Expedia heeft zowel voor- als nadelen. Enerzijds is het moeilijk om kamers te annuleren en verloopt de terugbetaling soms lastig, geen geld terugkrijgen na maandenlang contact (60%). Anderzijds is er onduidelijkheid over de terugbetalingsprocedure en de geldigheidsduur van vouchers, slechts 1 jaar in plaats van 2 (40%). Dit kan voor sommige klanten voor ongemak zorgen.

“Kan boeking niet annuleren”

“Terugbetaling van hotel verliep moeilijk”

“Geen geld teruggekregen na maandenlang contact”

“Vervuilde kamer”

“Schurft opgelopen”

“Voucher maar 1 jaar geldig in plaats van 2, gebrek aan duidelijkheid over vervaldag”

“Onduidelijke terugbetalingsprocedure”

“Nog steeds geen terugbetaling ontvangen”

“Onjuiste terugbetalingsbeleid”

“Onmogelijk om kamers te annuleren”

👍 0   👎 10

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

matteo - 12 maart 2024

  • Kan boeking niet annuleren

julien - 28 februari 2024

  • Terugbetaling van hotel verliep moeilijk
  • Expedia bleef naar elkaar wijzen
  • Geen geld teruggekregen na maandenlang contact
  • Eerste en laatste keer dat ik dit platform gebruikte

Noa Doa - 5 oktober 2021

  • Oplichters
  • Geen lift aanwezig
  • Dure prijs voor kamerwissel
  • Vervuilde kamer
  • Schurft opgelopen
  • Gebrek aan oplossing van Expedia
  • Groupon van 300,- voor 3000,-

Nathalie Barbier - 24 augustus 2021

  • Reis naar Athene geannuleerd, problemen met terugbetalingen
  • Voucher maar 1 jaar geldig in plaats van 2, gebrek aan duidelijkheid over vervaldag

Dekkers - 7 april 2021

  • Onterechte beschuldigingen
  • Onduidelijke terugbetalingsprocedure

Helga - 28 januari 2021

  • Volledig onbetrouwbaar
  • Nog steeds geen terugbetaling ontvangen
  • Afgescheept door klantenservice
  • Telefoon gewoon neergelegd

Veerle De Jaegher - 1 september 2020Trustpilot 🔗

  • Slechte communicatie
  • Onbetrouwbare betalingsproces
  • Slechte klantenservice
  • Onjuiste terugbetalingsbeleid

Mirella Devos - 13 maart 2020

  • Geen gehoor via telefoon
  • Onmogelijk om kamers te annuleren
  • Kamers geboekt voor concert in Amsterdam
  • Afgelast wegens corona virus
  • Lang proberen te bellen voor hulp

AvG - 30 september 2015

  • Lekkende douche, mieren op de kamer, rare vlekken op het matras