Feenstra

129 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.4 voor Feenstra komt uit 129 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Feenstra gevonden hebben:

ErvaringenSite (9)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het online afsprakensysteem van Feenstra wordt als niet accuraat ervaren en de communicatie is onduidelijk (40%). Het maken van een afspraak bleek een probleem te zijn en de app moet verbeterd worden (30%). Echter, de dienstverlening wordt als zeer goed beoordeeld en het personeel is vriendelijk (20%). Sommige klanten hebben echter problemen ervaren met de service en het maken van afspraken verliep niet altijd vlekkeloos (10%).

“Afspraak maken was een probleem”

“Lead aangemaakt voor nieuwe cv ketel en benodigde foto's gemaakt”

“App moet verbeteren”

“Zeer goede dienstverlening. Altijd vriendelijk. Ben al 23 jaar bij Feenstra”

“Weigering van onderhoud CO2 gestuurd systeem”

“Slechte service”

“Monteur deed het prima, geen klachten”

“Afspraak maken verliep niet vlekkeloos”

“Online afsprakensysteem niet accuraat en onduidelijke communicatie”

👍 3   👎 6

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Riet Bianchi - 7 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Waardeloos bedrijf
  • Afspraak maken was een probleem
  • Niet teruggebeld na belofte
  • Tijdsbestek van 4 uur niet klantvriendelijk
  • Niet inhoudelijk/adequaat gereageerd op klacht
  • Ik wil niets meer te maken hebben met dit bedrijf

JGM Loo - 4 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Zeer prettig contact met de medewerker
  • Dienstverlenend bij verhelpen van waterlekkage en adviseren over nieuwe cv ketel
  • Lead aangemaakt voor nieuwe cv ketel en benodigde foto's gemaakt

Salpy Manaskan - 3 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Altijd vóór onderhoud werkt beter dan na onderhoud
  • App moet verbeteren
  • Ik ben gestopt met de zaak en het stoppen van het abonnement ging ook niet goed

Danseres01 - 24 april 2024Trustpilot 🔗

  • Zeer goede dienstverlening. Altijd vriendelijk. Ben al 23 jaar bij Feenstra

NN - 6 april 2024Trustpilot 🔗

  • Nette en beleefde monteur
  • Duidelijke communicatie via de website
  • Snelle reactie op onderhoudsverzoek
  • Weigering van onderhoud CO2 gestuurd systeem

Tamara Kruiswijk - 3 april 2024Trustpilot 🔗

  • Slechte service

Robert Jong - 31 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Monteur deed het prima, geen klachten
  • Afspraak maken verliep niet vlekkeloos

Julie Bernard - 7 november 2023

  • Goede uitleg van het werk door gemotiveerde persoon
  • Slechte bereikbaarheid en telefoonverbinding
  • Online afsprakensysteem niet accuraat en onduidelijke communicatie