Hair And Beauty Online

90 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7 voor Hair And Beauty Online komt uit 90 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Hair And Beauty Online gevonden hebben:

ErvaringenSite (20)
TrustPilot (70)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De return policy van Hair And Beauty Online lijkt problematisch te zijn, aangezien er verschillende klachten zijn over geen reactie op retour (17%), beschadigde en onvolledige bestelling (13%), geen geld terug ontvangen (15%), discussie over retourzending (12%), weigering om retourkosten te betalen (9%), niet ontvangen product (8%), geen terugbetaling ontvangen (10%), lang wachten op oplossing (11%), moeilijk retourneringsproces (14%), langdurig onderzoek door DHL (6%), verdwenen pakketje zonder terugbetaling (7%) en niet-voorradig product na bestelling (10%). Dit kan potentiële klanten afschrikken om bij hen te winkelen vanwege de moeilijkheden bij het retourneren van producten.

“Veel discussie over retoursturen”

“Ze wilden niet mijn retourkosten betalen”

“geen geld terug”

“Product niet ontvangen”

“Geen terugbetaling ontvangen”

“Lang wachten op oplossing”

“Geen reactie op retour”

“Bestelling beschadigd en niet compleet”

“Langzame terugbetaling”

“Onderzoek gestart door DHL hield mij aan het lijntje”

👍 1   👎 11

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Mevrouw Margriet Spape - 25 april 2024Trustpilot 🔗

  • Veel discussie over retoursturen
  • Mijn order kwam niet door vanwege een nieuw systeem
  • De order was te laat
  • Handmatig toch de order doorgezet
  • Ze wilden niet mijn retourkosten betalen

M. Lecomte - 13 maart 2024

  • bedrieglijk bedrijf
  • geen geld terug
  • verstrooide dame aan de lijn
  • loze beloftes

Jessie - 14 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Product niet ontvangen
  • Geen terugbetaling ontvangen
  • Lang wachten op oplossing
  • Twijfelachtige betrouwbaarheid

Lara Lauwers - 30 november 2023

  • Onvolledige bestelling
  • Geen reactie op retour
  • Product in rekening gebracht dat nooit ontvangen was
  • Niet bereikbare en onbeleefde klantenservice

Servais - 4 november 2023

  • Bestelling beschadigd en niet compleet
  • Geen reactie na herhaaldelijk contact opnemen
  • Lange wachttijd en gebrek aan communicatie
  • Product niet meer op voorraad en geen alternatieven geboden

René Ketelaar - 20 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice
  • Onjuiste informatie op de website
  • Langzame terugbetaling
  • Onprofessioneel gedrag

Bella Nope - 10 maart 2021Trustpilot 🔗

  • Walgelijk bedrijf
  • Meer dan 2 weken wachten op een kwijtgeraakt pakketje
  • Onderzoek gestart door DHL hield mij aan het lijntje
  • Pakketje niet terecht en geen geld teruggekregen
  • Verschuilen achter DHL
  • Niet netjes en niet klantvriendelijk

Maureen - 16 mei 2020Trustpilot 🔗

  • Moeilijk retourneringsproces
  • Niet compleet bestelling en foutieve facturatie
  • Onbereikbare klantenservice en onbeschoft

Miriam - 4 mei 2020Trustpilot 🔗

  • Levering niet compleet en vertraagd
  • Klantenservice reageert niet
  • Product niet voorradig na bestelling
  • Geen reactie op herhaalde contactpogingen