HBO Max

84 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.8 voor HBO Max komt uit 84 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor HBO Max gevonden hebben:

ErvaringenSite (18)
TrustPilot (66)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van HBO Max heeft zowel voor- als nadelen. Aan de positieve kant, bieden ze een snelle terugbetaling aan (100%). Echter, er zijn ook nadelen zoals beperkte taalkeuze (25%), een waardeloze HBO Max-app (0%) en problemen met het annuleren van abonnementen (0%). Dit kan leiden tot ontevredenheid en het overwegen om het abonnement op te zeggen (100%).

“Slechte service”

“Kan niet meer annuleren”

“Abonnement per maand opzegbaar maar niet bij HBO”

“beperkte taalkeuze”

“HBO Max-app is waardeloos”

“Lukt niet meer om opnieuw te kijken”

“Anders zeg ik het op”

“Snelle terugbetaling”

👍 0   👎 8

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Marvin - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte service

Erik van der Kruk - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Abonnement is stilzwijgend verlengd
  • Kan niet meer annuleren
  • Zit er weer voor een jaar aan vast aan een streamingsdienst die ik niet kijk
  • Abonnement per maand opzegbaar maar niet bij HBO

A. Verhaegen - 7 maanden geleden

  • beperkte taalkeuze

Van Acker - 8 maanden geleden

  • HBO Max-app is waardeloos
  • Ondertiteling slechts voor ongeveer 70% weergegeven
  • App crasht regelmatig en start langzaam op

AMlc - 13 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • KPN biedt een gereduceerd tarief voor 3 maanden aan
  • Beeld loopt vast en stopt plotseling
  • Lukt niet meer om opnieuw te kijken
  • Filmavond is verpest

Chantal - 15 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • HBO doet het niet
  • Max app is nog niet beschikbaar
  • Moet de nieuwe Max app downloaden
  • Nog niet beschikbaar in Nederland
  • Betaal er nog wel steeds voor
  • Hoop dat het snel opgelost wordt
  • Anders zeg ik het op

Debug - 21 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Snelle terugbetaling