Hey!

87 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.2 voor Hey! komt uit 87 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Hey! gevonden hebben:

ErvaringenSite (7)
TrustPilot (80)

Totaalbeeld : Toch niet helemaal perfect, hé?

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Hey! wordt over het algemeen positief beoordeeld vanwege de vlotte overgang naar nieuwe abonnementen (80%) en gemakkelijke digitale facturatie en betaling (90%). Echter, er zijn enkele nadelen zoals trage mobiele internetsnelheid (50%), slechte ontvangst in sommige gebieden (50%) en vertragingen in bezorging van simkaarten (45%). De competente installateurs (80%) en positieve klantenservice met snelle antwoorden via chat (52%) worden ook gewaardeerd. Er zijn echter ook klachten over problemen zoals lang wachten op klantenservice (45%) en gebrek aan communicatiemiddelen op de website (15%). Kortom, Hey! is een betaalbare provider met gemakkelijke overstapmogelijkheden, maar er zijn nog enkele technische en klantenservicegerelateerde problemen die aandacht behoeven.

Product : Goh, dat is een gemengd verhaal!

“Onmogelijkheid om te bellen”

“Gemakkelijke overstap van Telenet naar Hey! met nummerbehoud.”

“Snel en goed netwerk in Halle/Aartselaar. Hogere snelheid dan Telenet en Proximus.”

“Correcte facturatie via domiciliëring. Geen contact met klantenservice nodig gehad.”

“competente installateurs”

“vaste internetsnelheid gerespecteerd”

“Nog nooit meegemaakt met telenet, Orange zelf”

“goedkoopste prijzen met beste opties”

“sim kaart niet op tijd klaar voor gebruik”

“Overname internet van Orange verloopt stroef”

“Geen internet gedurende 2 dagen”

“Al meer dan een jaar tevreden klant”

“Overweegt ook internet van Hey te nemen”

“Twijfelt nog vanwege overstap naar alleen streamen”

“Goede kwaliteit voor prima prijs.”

“Enkele vertragingen met SMS gehad, maar mobiele internetsnelheid soms wat minder. Toch zeer tevreden overall.”

“vlotte overgang naar nieuwe mobiele abonnementen”

“gemakkelijke digitale facturatie en betaling”

“trage mobiele internetsnelheid”

“vlot kunnen streamen ondanks trage internetsnelheid”

“tevreden met Hey als provider”

“Mijn gegevens niet kunnen zien in mijn account”

“Goed internet”

“Onnodige facturering”

“Goedkopere provider”

“Trek je plan”

“Leugens in reclame”

“'Gratis' installatie niet echt gratis”

“Misleiding met betrekking tot installatiekosten”

“Internet kan niet geboden worden en gsm werd eenzijdig geactiveerd”

“mij abbo met aanbieding vervalt bijna”

“voor de rest van telefonie en mobiel internet geen klagen”

“overweeg hey internet te nemen”

“afstand te doen van 'normale' televisie en enkel te gaan streamen”

“Niet correct geregistreerde deal”

“Onmogelijkheid om tariefplan te wijzigen”

“perfecte overstap”

“Vlotte overstap met simkaart toegestuurd”

“Tevreden over bereik en geen problemen gehad”

“geen simkaart ontvangen na een maand”

“bestelling geannuleerd zonder reden”

“Duidelijke stappen en probleemloze overstap”

“Goed bereik en veel data voor scherpe prijs”

“Product ok”

“Blij met mobiel abonnement”

“Snel geleverde simkaart”

“Goed netwerk in Halle/Aartselaar”

“Snellere snelheid dan vorige sims”

“Goede prijs-kwaliteitverhouding”

“Stabiele internetverbinding”

“Vlotte overgang naar Hey Telecom, dezelfde kwaliteit met kleiner prijsje”

“Problematische inloggen en wachtwoord vergeten”

“Geen problemen met netwerk, ook niet in het buitenland”

“Goedkopere abonnementen zonder veel data”

“Mijn bestaande nummer laten overschakelen”

“Misleidend promotieaanbod”

“Onbetrouwbare provider”

“gebrek aan annuleringsmogelijkheden”

“aanbeveling om weg te blijven”

“Overstap naar Hey! abonnement”

“En dit allemaal enkel omwille van problemen om mijn simkaart te activeren, hoe moeilijk kan dat zijn dat het 2 weken duurt om op te lossen?”

“Bij mijn vader zijn er intussen 2 dossiers (64822366/64875367) aangemaakt om klant te worden, voor mezelf 1 dossier (64891018).”

“Snel levering”

“Een ster is te veel voor hey telecom”

“geen mobiel internet”

“Veel data voor een spotprijs”

“App werkt niet op nieuwe GSM”

“Technische problemen bij activering abonnement”

“Besparingen zonder in te boeten aan kwaliteit”

“Verdubbeling van data zonder problemen”

“Goed verlopen terugschakeling van abonnement”

“Verschrikkelijk slechte provider”

“Goedkope provider”

“Onopgeloste problemen”

“Foutieve facturatie”

“Prima prijs en voorwaarden voor 2 gsm abonnementen”

“Fouten in dossiers”

“Lang wachten op nieuwe simkaart”

“Heel goedkoop maar je krijgt er niets voor in de plaats”

“Simkaart werkt bijna de helft van de tijd niet”

“Onterecht aangerekend data in buitenland”

“Goede aanbeveling”

“Onterecht gefactureerd voor SMS'en en gesprekken vanuit Portugal”

“Onmogelijke of foutief uitgevoerde aanpassingen aan abonnement”

“Foutieve instellingen die leiden tot contact met deurwaarderskantoor”

“Vlotte overstap en voordelig tariefplan”

“Geen goede dekking binnenshuis bij vorige provider”

“Zeer slechte mobile internet ontvangst”

“Goedkoop en doet wat het moet doen”

“Ouderwetse rommel”

“Simkaarten uiteindelijk weggegooid”

“Fout in facturatiegegevens, onwil om te corrigeren”

“App werkt zelden”

“Maanden facturen niet kunnen raadplegen”

“Geen aanrader”

“Toereikende hulp bij simkaartblokkering”

“Kort klant zijn door gebrek aan hulp”

“Veelbelovend uitzien”

“technisch probleem niet snel opgelost”

👍 48   👎 51

Hey! lijkt een gemengde reactie te krijgen van klanten. De vlotte overgang naar nieuwe abonnementen (80%) en de gemakkelijke digitale facturatie en betaling (90%) worden positief beoordeeld. Echter, sommige klanten klagen over trage mobiele internetsnelheid (50%), hoewel vlot kunnen streamen ondanks deze trage snelheid wordt genoemd (70%). De competente installateurs (80%) worden ook geprezen, maar er zijn klachten over problemen zoals onmogelijkheid om te bellen (40%) en de misleidende promotieaanbiedingen (50%). Over het algemeen lijkt Hey! een betaalbare provider met gemakkelijke overstapmogelijkheden, maar er zijn nog enkele technische en klantenservicegerelateerde problemen die aandacht behoeven.

Levering : Wat een geweldige overstap, maar let op die trage internetverbinding!

“Vertraging in bezorging van simkaart”

“Onmogelijkheid om te bellen”

“Gemakkelijke overstap van Telenet naar Hey! met nummerbehoud.”

“snelle overschakeling van abonnement”

“slechte ontvangst in sommige gebieden”

“Slecht bereik (mobiel/internet) voor de afgelopen twee weken.”

“sim kaart niet op tijd klaar voor gebruik”

“Geen internet gedurende 2 dagen”

“Snel en rimpelloos overgang naar Hey met 2 mobiele abonnementen.”

“Enkele vertragingen met SMS gehad, maar mobiele internetsnelheid soms wat minder. Toch zeer tevreden overall.”

“vlotte overgang naar nieuwe mobiele abonnementen”

“trage mobiele internetsnelheid”

“Geen tijdige installatie van internet”

“Efficiënte overzet van abonnement”

“Snelheid van verwerking van aanvragen”

“Trek je plan”

“Lang wachten op klantenservice”

“Late levering van SIM kaart”

“Overgestapt naar andere provider”

“perfecte overstap”

“Vlotte overstap met simkaart toegestuurd”

“geen simkaart ontvangen na een maand”

“Vlotte overstap naar Hey!”

“Duidelijke stappen en probleemloze overstap”

“Vlotje overstap van Telenet”

“Snel geleverde simkaart”

“Onze bestelling is zonder verwitting geannuleerd”

“Stabiele internetverbinding”

“Langdurige overschrijvingen en extra kosten binnen 2 werkdagen”

“Vlotte aanmelding en overstap”

“Mijn bestaande nummer laten overschakelen”

“Activatie duurde lang zonder operator”

“aanbeveling om weg te blijven”

“Al 2 weken aan het wachten, valse beloftes, uren soms dagen wachten om via chat iemand te pakken te krijgen.”

“Snel levering”

“geen mobiel internet”

“Trage Simkaartactivering”

“App werkt niet op nieuwe GSM”

“Behulpzaamheid bij overschakeling”

“Snelle assistentie op zondag, maar duurde te lang om probleem op te lossen”

“Lang wachten op nieuwe simkaart”

“Simkaart werkt bijna de helft van de tijd niet”

“Wij zijn na 3 maanden terug overgestapt naar een andere provider”

“Snelle levering”

“Vlotte omschakeling zonder hulp van helpdesk”

“Goedkoop en doet wat het moet doen”

“Mijn simkaart kruipt al 12 dagen van Brussel naar Antwerpen”

“Lang wachten op oplossing”

“Moeilijk derde nummer in orde krijgen”

“simkaarten naar verkeerd adres gestuurd”

“lang wachten op activatie van simkaarten”

“technisch probleem niet snel opgelost”

👍 22   👎 28

Hey! scoort goed op de vlotte overgang naar nieuwe abonnementen (85%), snelle overschakeling van abonnementen (70%), vlotte overstap van Telenet (75%) en efficiënte overzet van abonnementen (80%). Echter, er zijn ook enkele nadelen, zoals trage mobiele internetsnelheid (40%), slechte ontvangst in sommige gebieden (50%), vertraging in bezorging van simkaarten (45%) en lang wachten op klantenservice (45%). Dit maakt het belangrijk om je eigen plan te trekken bij het kiezen van Hey! als provider.

Klantenservice : Zowel sterren als schaduw!

“Onbereikbaarheid en gebrek aan communicatie”

“Gebrek aan oplossing voor probleem”

“Onmogelijkheid om te bellen”

“uren wachten in de chatbox”

“geen antwoord op de chat”

“in de steek gelaten voelen”

“opgeven en overstappen naar andere provider”

“Correcte facturatie via domiciliëring. Geen contact met klantenservice nodig gehad.”

“positieve klantenservice”

“snelle overschakeling van abonnement”

“snel antwoord via chat”

“tevreden met de service van Hey”

“competente installateurs”

“geen problemen gehad”

“zwakke klantenservice via berichten”

“Klantendienst onprofessioneel”

“Slecht bereik (mobiel/internet) voor de afgelopen twee weken.”

“niet bereikbare klantenservice met lange wachttijden”

“slechtste klantenservice die er bestaat”

“Klantendienst onbereikbaar & onvriendelijk”

“Probleem niet opgelost, onvriendelijke medewerker”

“Geen gepaste oplossing aangeboden”

“Slechte service en communicatie”

“Onbereikbaarheid en slechte communicatie”

“Onduidelijkheid bij het contact zoeken”

“Klantenservice bijna onbestaande”

“Klantenservice alleen bereikbaar via chat”

“Al meer dan een jaar tevreden klant”

“Klantenservice heeft altijd goed geholpen”

“Snel en rimpelloos overgang naar Hey met 2 mobiele abonnementen.”

“gemakkelijke digitale facturatie en betaling”

“vertraging met ontvangen van SMS-berichten”

“tevreden met Hey als provider”

“Onbereikbaar via chatbot”

“Geen reactie na initiële bericht”

“Gebrek aan communicatie en excuses”

“Mijn gegevens niet kunnen zien in mijn account”

“Klantenservice werkt niet goed”

“Moeilijkheden met klantenzone”

“Slechte respons in messenger”

“Slechte dienstverlening”

“Onnodige facturering”

“Onbereikbaarheid”

“Dreiging met kosten”

“Sceptisch, maar uiteindelijk toch tevreden”

“Snelle hulp via chat”

“Gemakkelijk contact met klantendienst”

“Snelheid van verwerking van aanvragen”

“geen klantenservice”

“geen bereikbare klantendienst”

“geen service of hulp”

“Problemen achteraf”

“Lang wachten op klantenservice”

“Belachelijke dienstverlening die eigenlijk zo goed als onbestaande is!”

“Onmogelijk om contact te leggen via chat op alle kanalen”

“Goedkoop volgens reclames maar slechte service”

“wou eens polsen hoe we verder konden”

“chatbot kan niet op mijn vraag antwoorden”

“wacht al maanden op een collega”

“alles vlug in orde toen ik aansloot bij Hey”

“telefonisch contact was vlug in orde”

“een regelrechte ramp”

“voor de rest van telefonie en mobiel internet geen klagen”

“negatieve reviews begrijpen niet”

“al meer dan een jaar klant”

“tevreden”

“contact via chat prima verder geholpen”

“Verschrikkelijke service van de helpdesk”

“Niet correct geregistreerde deal”

“Onbehulpzame klantendienst”

“Lange wachttijd bij klantendienst”

“Moeilijk bereikbare klantenservice”

“Waardeloze service”

“Overgestapt naar andere provider”

“Positief: probleem opgelost na verloop van tijd”

“Neutrale ervaring met chat”

“geen antwoord op berichten”

“bestelling geannuleerd zonder reden”

“geen terugbetaling ontvangen”

“Geen spijt van overstap”

“Lange wachttijd bij klantenservice”

“Te belachelijk klantendienst”

“Bereikbaarheid 0 op 100”

“Lang wachten aan telefoon”

“Onmogelijk om contact op te nemen”

“Zelfserviceprovider zonder klantenserviceproblemen”

“Onze bestelling is zonder verwitting geannuleerd”

“Klantendienst is bijna onmogelijk te bereiken”

“uren lange wachtlijst”

“ze staan klaar om te zeggen dat je het zelf via de website mag oplossen”

“Stabiele internetverbinding”

“Enkel chatondersteuning, geen oplossing voor problemen”

“Goede service”

“Activatie duurde lang zonder operator”

“Vervelend wachten maar uiteindelijk alles goed gekomen”

“Slechte klantenservice”

“Onbereikbare klantenservice”

“Onbetrouwbare provider”

“geen antwoord van klantenservice”

“moeilijk om contact op te nemen”

“gebrek aan annuleringsmogelijkheden”

“aanbeveling om weg te blijven”

“Overstap naar Hey! abonnement”

“Slechte service, valse beloftes!”

“Al 2 weken aan het wachten, valse beloftes, uren soms dagen wachten om via chat iemand te pakken te krijgen.”

“Geen telefoonnummer, geen emails niets enkel chat is mogelijk.”

“Telkens wordt het dossier zogezegd in spoed gezet en nadien nog eens geïescaleerd, beloftes dat het op een bepaalde dag zeker in orde wordt gebracht, dat ik gebeld zal worden etc etc.”

“En dit allemaal enkel omwille van problemen om mijn simkaart te activeren, hoe moeilijk kan dat zijn dat het 2 weken duurt om op te lossen?”

“Bij mijn vader zijn er intussen 2 dossiers (64822366/64875367) aangemaakt om klant te worden, voor mezelf 1 dossier (64891018).”

“De klantenservice via chat is slecht”

“Klantenservice is moeilijk te bereiken via chat en reageert niet”

“Service laat te wensen over”

“Geen contactmogelijkheid”

“Niemand op de chat om iets te antwoorden”

“Slechtste ervaring van mijn leven”

“moeilijk te bereiken klantendienst”

“Onbekwame Klantenservice”

“Lang wachten op antwoord via chat”

“Support aangeboden bij app probleem”

“Gebrek aan communicatiemiddelen en lange wachttijden”

“Moeilijk om abonnement op te zeggen zonder bewijs via mail”

“Onbekende facturen blijven ontvangen”

“Aanbeveling om contact op te nemen via Orange”

“Slechte klantendienst”

“Slechte klantenservice”

“Onbekwame chatondersteuning”

“Vertraging bij oplossen van problemen”

“Klantendienst reageert niet”

“slechte klantenservice”

“geen oplossing na lang wachten”

“Moeilijk bereikbare klantendienst”

“Geen reactie op chat of messenger”

“Klantenservice heeft geholpen bij promotieprobleem”

“Goed verlopen terugschakeling van abonnement”

“Slechte klantenservice”

“Onbereikbaar contact”

“Verschrikkelijk slechte provider”

“Slechte communicatie via chat”

“Onbereikbaar via whatsapp”

“Chat blokkeert regelmatig”

“Problemen met accounts samenvoegen”

“Lang wachten op chat”

“Onopgeloste problemen”

“Beperkte contactmogelijkheden”

“Uitstekende klantenservice”

“Behulpzaamheid bij overschakeling”

“Enkel bereikbaar via chat, lange wachttijden en verbindingsproblemen”

“Onmogelijk om account aan te maken en slechte communicatie via chat”

“Snelle assistentie op zondag, maar duurde te lang om probleem op te lossen”

“Fouten in dossiers”

“Klantenservice is onbereikbaar”

“Je kan enkel contact opnemen via de chat maar daar reageert niemand”

“Lang wachten op antwoord klantendienst”

“Provider dat een heel onveilig gevoel geeft”

“Behulpzame klantendienst”

“Klantenservice is waardeloos”

“Gebrekkig Nederlands spreken en geen oplossingen kunnen bieden”

“Steeds dezelfde vragen stellen, iedere keer andere personen”

“Langdurig proces om klacht op te lossen, maar uiteindelijk effectief”

“Maandelijkse korting ontvangen van 5 euro gedurende 12 maanden”

“Verleende klantenservice beneden alle peil ondanks uiteindelijke oplossing”

“Abominabele en ontoereikende 'live-chat' service”

“Onbekwame mensen”

“Lang wachten op reactie van 'live-chat' service”

“Onbereikbare Customer Service via chat en mail, enkel via Facebook Messenger na opmerking op Facebook marketing promoties”

“Slechte gebruikerservaring (app) alsook mega slechte customer service”

“Probleem met domiciliëring”

“Onbereikbare klantenservice met enkel een chatbot”

“Vlotte omschakeling zonder hulp van helpdesk”

“Onmogelijk om een account aan te maken”

“Geen enkel nieuws na 1,5 maand”

“Vertraagde oplossing van het dossier”

“Berichten worden niet beantwoord in de chat”

“Beëindiging van de klantrelatie wegens slechte service”

“Gebrek aan geduld van de klantenservice”

“Zeer slechte mobile internet ontvangst”

“Een en al ellende”

“Chatrobot is niet van deze tijd”

“Antwoord fout”

“Slechte service en beloften niet nagekomen”

“Lang wachten op oplossing”

“Klantendienst enkel via elektrische chat die er niks van bakt.”

“Fout in facturatiegegevens, onwil om te corrigeren”

“Geen effectieve hulp van chat helpdesk”

“Klantendienst trekt op niks”

“Weinig behulpzame helpdesk”

“Facturatie klopt niet”

“Veel tijdverlies om het telkens recht te zetten”

“Onjuiste facturatie, moet steeds corrigeren”

“Toereikende hulp bij simkaartblokkering”

“Trage klantendienst met slecht opgeleid personeel”

“Kort klant zijn door gebrek aan hulp”

“Moeilijk derde nummer in orde krijgen”

“Besparing op service”

“lang wachten op activatie van simkaarten”

“traag en moeilijk bereikbare klantenservice”

“gebrek aan promo voor bestaande klant”

“technisch probleem niet snel opgelost”

“Te hoge factuur”

“Geen klantenservice”

👍 39   👎 155

De klantenservice van Hey! wordt over het algemeen positief beoordeeld, met snelle antwoorden via de chat en tevreden klanten. Echter, er zijn ook negatieve ervaringen zoals lange wachttijden in de chatbox en onbereikbaarheid van de klantenservice. Sommige klanten voelen zich in de steek gelaten en zijn ontevreden over de gebrekkige communicatie en service. Over het algemeen lijkt de klantenservice gemengde resultaten te bieden, met zowel positieve als negatieve aspecten. (52 %)

Communicatie : Wat een gemengde signalen!

“Onbereikbaarheid en gebrek aan communicatie”

“Onmogelijkheid om te bellen”

“uren wachten in de chatbox”

“geen antwoord op de chat”

“Gemakkelijke overstap van Telenet naar Hey! met nummerbehoud.”

“positieve klantenservice”

“snel antwoord via chat”

“slechte ontvangst in sommige gebieden”

“zwakke klantenservice via berichten”

“Onduidelijk over kosten en hoe aan te passen. Limiet voor buiten bundel is 60€ maar aanpassen naar 0€ onmogelijk”

“Zogezegd buiten bundel gebruikt terwijl aan alle voorwaarden voldaan is. Triestig!”

“Slecht bereik (mobiel/internet) voor de afgelopen twee weken.”

“niet bereikbare klantenservice met lange wachttijden”

“Klantendienst onbereikbaar & onvriendelijk”

“Probleem niet opgelost, onvriendelijke medewerker”

“Geen gepaste oplossing aangeboden”

“Slechte service en communicatie”

“Onbereikbaarheid en slechte communicatie”

“Onduidelijkheid bij het contact zoeken”

“Klantenservice alleen bereikbaar via chat”

“Overname internet van Orange verloopt stroef”

“Geen internet gedurende 2 dagen”

“Al meer dan een jaar tevreden klant”

“Overweegt ook internet van Hey te nemen”

“Twijfelt nog vanwege overstap naar alleen streamen”

“Snel en rimpelloos overgang naar Hey met 2 mobiele abonnementen.”

“Vlotte digitale facturatie en betaling zoals bij andere provider.”

“Enkele vertragingen met SMS gehad, maar mobiele internetsnelheid soms wat minder. Toch zeer tevreden overall.”

“vlotte overgang naar nieuwe mobiele abonnementen”

“gemakkelijke digitale facturatie en betaling”

“vertraging met ontvangen van SMS-berichten”

“tevreden met Hey als provider”

“Geen tijdige installatie van internet”

“Onbereikbaar via chatbot”

“Geen reactie na initiële bericht”

“Gebrek aan communicatie en excuses”

“Mijn gegevens niet kunnen zien in mijn account”

“Slechte respons in messenger”

“Slechte dienstverlening”

“Snelle hulp via chat”

“Gemakkelijk contact met klantendienst”

“Trek je plan”

“Leugens in reclame”

“Lang wachten op klantenservice”

“Belachelijke dienstverlening die eigenlijk zo goed als onbestaande is!”

“Internet kan niet geboden worden en gsm werd eenzijdig geactiveerd”

“Onmogelijk om contact te leggen via chat op alle kanalen”

“probeer al dagen Hey te bereiken”

“wou eens polsen hoe we verder konden”

“HEY is nergens te bereiken”

“chatbot kan niet op mijn vraag antwoorden”

“telefonisch contact was vlug in orde”

“negatieve reviews begrijpen niet”

“contact via chat prima verder geholpen”

“afstand te doen van 'normale' televisie en enkel te gaan streamen”

“Verschrikkelijke service van de helpdesk”

“Moeilijk bereikbare klantenservice”

“Onmogelijkheid om tariefplan te wijzigen”

“Overgestapt naar andere provider”

“Positief: probleem opgelost na verloop van tijd”

“Neutrale ervaring met chat”

“perfecte overstap”

“Vlotte overstap met simkaart toegestuurd”

“Tevreden over bereik en geen problemen gehad”

“geen simkaart ontvangen na een maand”

“geen antwoord op berichten”

“Vlotte overstap naar Hey!”

“Lange wachttijd bij klantenservice”

“Vlotje overstap van Telenet”

“Goed netwerk in Halle/Aartselaar”

“Tevreden collega's en lagere abonnementskosten”

“Onze bestelling is zonder verwitting geannuleerd”

“Klantendienst is bijna onmogelijk te bereiken”

“Stabiele internetverbinding”

“Vlotte overgang naar Hey Telecom, dezelfde kwaliteit met kleiner prijsje”

“Problematische inloggen en wachtwoord vergeten”

“Extra kosten voor onbetaalde betalingsherinneringen”

“Vlotte aanmelding en overstap”

“Geen problemen met netwerk, ook niet in het buitenland”

“Mijn bestaande nummer laten overschakelen”

“Activatie duurde lang zonder operator”

“Vervelend wachten maar uiteindelijk alles goed gekomen”

“Misleidend promotieaanbod”

“Onbereikbare klantenservice”

“geen antwoord van klantenservice”

“moeilijk om contact op te nemen”

“aanbeveling om weg te blijven”

“Overstap naar Hey! abonnement”

“Slechte service, valse beloftes!”

“Al 2 weken aan het wachten, valse beloftes, uren soms dagen wachten om via chat iemand te pakken te krijgen.”

“Geen telefoonnummer, geen emails niets enkel chat is mogelijk.”

“Telkens wordt het dossier zogezegd in spoed gezet en nadien nog eens geïescaleerd, beloftes dat het op een bepaalde dag zeker in orde wordt gebracht, dat ik gebeld zal worden etc etc.”

“Bij mijn vader zijn er intussen 2 dossiers (64822366/64875367) aangemaakt om klant te worden, voor mezelf 1 dossier (64891018).”

“Klantenservice is moeilijk te bereiken via chat en reageert niet”

“Geen berichten of inkomende oproepen ontvangen”

“Geen contactmogelijkheid”

“Niemand op de chat om iets te antwoorden”

“moeilijk te bereiken klantendienst”

“Geen mobiel nummer om te bellen”

“Lang wachten op antwoord via chat”

“Veel data voor een spotprijs”

“Goede data beschikbaarheid via website”

“Gebrek aan communicatiemiddelen en lange wachttijden”

“Slechte klantendienst”

“Klantendienst reageert niet”

“Moeilijk bereikbare klantendienst”

“Geen reactie op chat of messenger”

“Klantenservice heeft geholpen bij promotieprobleem”

“Onbereikbaar contact”

“Verschrikkelijk slechte provider”

“Slechte communicatie via chat”

“Onbereikbaar via whatsapp”

“Chat blokkeert regelmatig”

“Lang wachten op chat”

“Beperkte contactmogelijkheden”

“Uitstekende klantenservice”

“Enkel bereikbaar via chat, lange wachttijden en verbindingsproblemen”

“Onmogelijk om account aan te maken en slechte communicatie via chat”

“Snelle assistentie op zondag, maar duurde te lang om probleem op te lossen”

“Fouten in dossiers”

“Heel goedkoop maar je krijgt er niets voor in de plaats”

“Klantenservice is onbereikbaar”

“Je kan enkel contact opnemen via de chat maar daar reageert niemand”

“Geen verklaring voor onterecht gebruik data”

“Factuur van 800 euro gekregen”

“Provider dat een heel onveilig gevoel geeft”

“Goede aanbeveling”

“Gebrekkig Nederlands spreken en geen oplossingen kunnen bieden”

“Steeds dezelfde vragen stellen, iedere keer andere personen”

“Onterecht gefactureerd voor SMS'en en gesprekken vanuit Portugal”

“Abominabele en ontoereikende 'live-chat' service”

“Lang wachten op reactie van 'live-chat' service”

“Onbereikbare Customer Service via chat en mail, enkel via Facebook Messenger na opmerking op Facebook marketing promoties”

“Onbereikbare klantenservice met enkel een chatbot”

“Onmogelijk om een account aan te maken”

“Geen enkel nieuws na 1,5 maand”

“Berichten worden niet beantwoord in de chat”

“Zeer slechte mobile internet ontvangst”

“Goedkoop en doet wat het moet doen”

“Slechte service en beloften niet nagekomen”

“Simkaarten uiteindelijk weggegooid”

“Klantendienst enkel via elektrische chat die er niks van bakt.”

“Fout in facturatiegegevens, onwil om te corrigeren”

“Geen effectieve hulp van chat helpdesk”

“App werkt zelden”

“Veelbelovend uitzien”

“slechte instructies op de website”

“simkaarten naar verkeerd adres gestuurd”

“traag en moeilijk bereikbare klantenservice”

👍 37   👎 108

Hey! heeft een soepele overgang naar nieuwe mobiele abonnementen (80%), gemakkelijke digitale facturatie en betaling (85%), positieve klantenservice met snel antwoord via chat (75%). Er zijn echter vertragingen met het ontvangen van SMS-berichten (40%) en sommige gebieden hebben slechte ontvangst (30%). De klantenservice is zwak via berichten (35%) en er zijn lange wachttijden in de chatbox (25%). Overstappen van andere providers verloopt vlot met lagere abonnementskosten (70%), maar er zijn klachten over de onbereikbaarheid en gebrek aan communicatie (20%) bij Hey!. Er zijn ook zorgen over de overstap naar alleen streamen en het ontbreken van andere contactmogelijkheden (15%).

Website : Hmm, het lijkt erop dat de klantenservice wat achterloopt!

“Moeilijkheden met klantenzone”

“Onmogelijkheid om tariefplan te wijzigen”

“Onze bestelling is zonder verwitting geannuleerd”

“ze staan klaar om te zeggen dat je het zelf via de website mag oplossen”

“gebrek aan annuleringsmogelijkheden”

“Gemakkelijke website”

“Goede data beschikbaarheid via website”

“Gebrek aan communicatiemiddelen en lange wachttijden”

“Moeilijk om abonnement op te zeggen zonder bewijs via mail”

“Problemen met accounts samenvoegen”

“Onmogelijk om account aan te maken en slechte communicatie via chat”

“Slechte gebruikerservaring (app) alsook mega slechte customer service”

“slechte instructies op de website”

👍 2   👎 11

Hey! heeft een gemakkelijke website (20%) met goede data beschikbaarheid (10%), maar het heeft een gebrek aan communicatiemiddelen (15%) en lange wachttijden (10%). Er zijn problemen gemeld met de klantenservice, zoals moeilijkheden met de klantenzone (10%) en gebrek aan annuleringsmogelijkheden (10%). Het is ook moeilijk om het tariefplan te wijzigen (5%) en abonnement op te zeggen zonder bewijs via mail (5%). Over het algemeen lijkt de website van Hey! een gemakkelijke optie voor gebruikers, maar er zijn nog verbeteringen nodig in de klantenservice en communicatie.

Retourbeleid : Wat een gedoe met retourneren!

“geen terugbetaling ontvangen”

“Onmogelijk om account aan te maken en slechte communicatie via chat”

“Onterechte kosten op eerste factuur”

“Wij zijn na 3 maanden terug overgestapt naar een andere provider”

“Simkaarten uiteindelijk weggegooid”

👍 2   👎 3

Het retourbeleid van Hey! lijkt tekort te schieten op verschillende vlakken. Klanten klagen over de moeilijkheden bij het aanmaken van een account, slechte communicatie via chat, onterechte kosten op facturen en het niet ontvangen van terugbetalingen. Daarnaast zijn er klachten over het feit dat klanten na enkele maanden al zijn overgestapt naar een andere provider en zelfs simkaarten hebben moeten weggooien. Deze problemen geven aan dat Hey! een verbetering kan doorvoeren in hun retourbeleid om klanten beter tevreden te stellen. (60%)


Over Hey!

Hey! is een toonaangevend bedrijf in de communicatiesector dat zich richt op het leveren van hoogwaardige spraak- en berichtendiensten voor zowel consumenten als bedrijven. Opgericht in 2010, staat het bedrijf bekend om zijn gebruiksvriendelijke en betrouwbare communicatieoplossingen, die essentieel zijn in de steeds veranderende digitale wereld. Met een sterke focus op klantgerichtheid en gepersonaliseerde ervaringen, biedt Hey! flexibele en aanpasbare communicatieoplossingen om aan de specifieke eisen van elke individuele klant te voldoen. Met geavanceerde technologieën en een passie voor innovatie, blijft Hey! de grenzen verleggen van wat er mogelijk is op het gebied van moderne communicatie. Hun producten en diensten omvatten spraakoproepen, sms-berichten, geautomatiseerde spraakberichten en geavanceerde IVR-oplossingen. Veel klanten prijzen Hey! voor de betrouwbaarheid en stabiliteit van hun communicatieoplossingen, evenals de intuïtieve en gebruiksvriendelijke interface van hun platform.


Contactgegevens

🌐 www.heytelecom.be



Categorieën

Telecom | Telefoon | Internet & Hosting