Hey!

87 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.2 voor Hey! komt uit 87 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Hey! gevonden hebben:

ErvaringenSite (7)
TrustPilot (80)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Hey! heeft een gemakkelijke website (20%) met goede data beschikbaarheid (10%), maar het heeft een gebrek aan communicatiemiddelen (15%) en lange wachttijden (10%). Er zijn problemen gemeld met de klantenservice, zoals moeilijkheden met de klantenzone (10%) en gebrek aan annuleringsmogelijkheden (10%). Het is ook moeilijk om het tariefplan te wijzigen (5%) en abonnement op te zeggen zonder bewijs via mail (5%). Over het algemeen lijkt de website van Hey! een gemakkelijke optie voor gebruikers, maar er zijn nog verbeteringen nodig in de klantenservice en communicatie.

“Moeilijkheden met klantenzone”

“Onmogelijkheid om tariefplan te wijzigen”

“Onze bestelling is zonder verwitting geannuleerd”

“ze staan klaar om te zeggen dat je het zelf via de website mag oplossen”

“gebrek aan annuleringsmogelijkheden”

“Gemakkelijke website”

“Goede data beschikbaarheid via website”

“Gebrek aan communicatiemiddelen en lange wachttijden”

“Moeilijk om abonnement op te zeggen zonder bewijs via mail”

“Problemen met accounts samenvoegen”

👍 2   👎 11

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Dhr. Thierry Abeels - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Mijn gegevens niet kunnen zien in mijn account
  • Klantenservice werkt niet goed
  • Moeilijkheden met klantenzone
  • Slechte respons in messenger

Daan van Nes - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Moeilijk bereikbare klantenservice
  • Te hoge prijzen
  • Onmogelijkheid om tariefplan te wijzigen
  • Waardeloze service
  • Overgestapt naar andere provider

Guillano - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Onze bestelling is zonder verwitting geannuleerd
  • Klantendienst is bijna onmogelijk te bereiken
  • uren lange wachtlijst
  • ze staan klaar om te zeggen dat je het zelf via de website mag oplossen

P V - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • geen antwoord van klantenservice
  • moeilijk om contact op te nemen
  • gebrek aan annuleringsmogelijkheden
  • aanbeveling om weg te blijven

Wim Moens - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Snel levering
  • Gemakkelijke website
  • Goede prijzen

Pieter Pauwels - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Veel data voor een spotprijs
  • Goede data beschikbaarheid via website
  • Support aangeboden bij app probleem
  • App werkt niet op nieuwe GSM

Sodaba Jamal - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Gebrek aan communicatiemiddelen en lange wachttijden
  • Moeilijk om abonnement op te zeggen zonder bewijs via mail
  • Onbekende facturen blijven ontvangen
  • Aanbeveling om contact op te nemen via Orange

Ronald Van Der Zanden - 12 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Goedkope provider
  • Slechte communicatie via chat
  • Onbereikbaar via whatsapp
  • Chat blokkeert regelmatig
  • Problemen met accounts samenvoegen

lena ryckaert - 12 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Enkel bereikbaar via chat, lange wachttijden en verbindingsproblemen
  • Prima prijs en voorwaarden voor 2 gsm abonnementen
  • Onmogelijk om account aan te maken en slechte communicatie via chat
  • Onterechte kosten op eerste factuur

Olivier Leirman - 13 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Goedkoop
  • Slechte gebruikerservaring (app) alsook mega slechte customer service
  • Probleem met domiciliëring
  • Onbereikbare klantenservice met enkel een chatbot

Guy DD - 20 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • slechte instructies op de website
  • simkaarten naar verkeerd adres gestuurd
  • lang wachten op activatie van simkaarten
  • traag en moeilijk bereikbare klantenservice
  • gebrek aan promo voor bestaande klant
  • technisch probleem niet snel opgelost