Hey!

87 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.2 voor Hey! komt uit 87 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Hey! gevonden hebben:

ErvaringenSite (7)
TrustPilot (80)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Hey! lijkt tekort te schieten op verschillende vlakken. Klanten klagen over de moeilijkheden bij het aanmaken van een account, slechte communicatie via chat, onterechte kosten op facturen en het niet ontvangen van terugbetalingen. Daarnaast zijn er klachten over het feit dat klanten na enkele maanden al zijn overgestapt naar een andere provider en zelfs simkaarten hebben moeten weggooien. Deze problemen geven aan dat Hey! een verbetering kan doorvoeren in hun retourbeleid om klanten beter tevreden te stellen. (60%)

“geen terugbetaling ontvangen”

“Onmogelijk om account aan te maken en slechte communicatie via chat”

“Onterechte kosten op eerste factuur”

“Wij zijn na 3 maanden terug overgestapt naar een andere provider”

“Simkaarten uiteindelijk weggegooid”

👍 2   👎 3

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Tom - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • geen simkaart ontvangen na een maand
  • geen antwoord op berichten
  • bestelling geannuleerd zonder reden
  • geen terugbetaling ontvangen

lena ryckaert - 12 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Enkel bereikbaar via chat, lange wachttijden en verbindingsproblemen
  • Prima prijs en voorwaarden voor 2 gsm abonnementen
  • Onmogelijk om account aan te maken en slechte communicatie via chat
  • Onterechte kosten op eerste factuur

Sara Schwab - 12 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Heel goedkoop maar je krijgt er niets voor in de plaats
  • Simkaart werkt bijna de helft van de tijd niet
  • Klantenservice is onbereikbaar
  • Je kan enkel contact opnemen via de chat maar daar reageert niemand
  • Wij zijn na 3 maanden terug overgestapt naar een andere provider

fouede filali - 16 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte service en beloften niet nagekomen
  • Lang wachten op oplossing
  • Simkaarten uiteindelijk weggegooid