Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Hogan heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Aan de ene kant heeft het bedrijf geweldige kwaliteit en stijlvolle ontwerpen (90%), en worden klanten geweldig geholpen om problemen op te lossen (80%). Aan de andere kant zijn er klachten over trage levering en slechte klantenservice (70%), evenals onbetrouwbare beloften en oplichting (60%). Het feit dat sommige klanten hun geld nog steeds niet terug hebben gekregen na een maand en dat er geen reactie is op contactpogingen, geeft aan dat er ruimte is voor verbetering in de communicatie van Hogan (50%).