Hostinger

74 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.8 voor Hostinger komt uit 74 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Hostinger gevonden hebben:

ErvaringenSite (10)
TrustPilot (64)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Hostinger heeft zowel voor- als nadelen. Een pro is dat terugbetalingen zonder problemen worden verwerkt (25%), maar aan de andere kant is er geen duidelijk retourbeleid beschikbaar voor klanten (25%). Ook kan het lang duren voordat er een oplossing wordt geboden bij problemen met de site (25%) en is het niet mogelijk om aliasen en forwarders voor andere medewerkers aan te maken (25%).

“Geen aliasen en forwarders voor andere medewerkers kunnen aanmaken”

“Geen tegemoetkoming of oplossing aangeboden”

“geen duidelijke retourbeleid”

“Aangegeven dat ik de site weer live krijgen belangrijker vind dan de betalingen, maar dan moest de chat doorgeschakeld worden naar een andere collega. Dus wachten wachten wachten, het zal mijn benieuwen of er uberhaupt iemand de chat nog overneemt.”

“Terugbetaling zonder problemen”

“Snel opgelost en geld teruggeboekt”

👍 2   👎 4

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Marc - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Lijkt heel goedkoop maar is het in sommige gevallen niet
  • Geen aliasen en forwarders voor andere medewerkers kunnen aanmaken

Chrissie Cremers - 11 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Fouten op NL site tijdens aankoopproces
  • Geen tegemoetkoming of oplossing aangeboden
  • Langdurig en frustrerend proces rondom klantenservice

Mattheus - 17 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • onduidelijke communicatie
  • hoge prijzen
  • geen duidelijke retourbeleid

AnPF - 20 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Website verhuisd, betalingen gedaan. 1 betaling komt niet door. Na 2 dagen is mijn website offline. DNS melding, dus in Hpanel DNS referral opnieuw ingesteld. Website nog niet online.
  • Geen mogelijkheid om met chat contact op te nemen, dus via Fb contact gezocht. 2x uitgelegd dat de chat het niet deed en ik niet kon mailen vanaf het bij hen geregistreerde domein omdat de site eruit lag.
  • Kreeg ik een mailadres van supportafdeling. Gemaild vanaf prive mail (tja, als je website niet live is kun je ook niet mailen vanaf dat domein). Nog een aantal keer uitgelegd dat ik niet kon mailen vanaf dat domein, want dat was vereist volgens de helpdeskmedewerker.
  • Filmpje gemaakt dat de chat niet beschikbaar was en betalingsbewijzen gestuurd. Uit wanhoop nog maar een keer betaald. Daarna kreeg ik nog een betalingsverzoek voor iets anders. Ook maar weer betaald.
  • Toen deed ineens de chatfunctie het weer. Nu zit ik al dik 1,5 uur te wachten totdat eindelijk het probleem via de chat opgelost kan worden, maar er komt geen medewerker over dat probleem online; ik heb alleen kunnen chatten over de betalingen en meerdere keren de zaken uitgelegd en betalingsbewijzen gestuurd.
  • Aangegeven dat ik de site weer live krijgen belangrijker vind dan de betalingen, maar dan moest de chat doorgeschakeld worden naar een andere collega. Dus wachten wachten wachten, het zal mijn benieuwen of er uberhaupt iemand de chat nog overneemt.
  • Wat een dramapartij, was ik maar weer naar Strato gegaan wat ik normaal doe.

Blessing Poldervaart - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Kundige hulp van medewerkers
  • Terugbetaling zonder problemen
  • Altijd beschikbaar voor hulp

harry - 7 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Snel opgelost en geld teruggeboekt
  • Veel offline en trage bandbreedte
  • Ongevraagd kosten afgeschreven
  • Moeite om account te deactiveren