HSN

139 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.4 voor HSN komt uit 139 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor HSN gevonden hebben:

ErvaringenSite (19)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van HSN heeft een gebruikersvriendelijk online proces (80%), echter is er een gebrek aan controle over de productplaatsing op de website (65%) en is er sprake van een slechte respons op e-mails (40%). Hoewel sommige klanten een efficiënte oplossing van frauduleuze aankopen hebben meegemaakt (70%), zijn er ook klachten over slechte ervaringen, moeite met customer service en problemen met de website (50%). Het ontbreken van 'guest checkout' reviews en een gebrek aan transparantie over producten (45%) zorgen voor een gemengde ervaring voor klanten op de HSN website.

“Verwarring over het gekochte product”

“slechtste website ooit”

“problemen met de maattabel”

“HSN laat slechts selecte groep klanten toe om reviews achter te laten”

“Efficiënte oplossing van frauduleuze aankoop”

“Gebruiksvriendelijk online proces”

“HSN zou moeten worden afgeschaft vanwege hun verschrikkelijke zakelijke praktijken”

“Aparte ordernummers voor meerdere items”

“schuim ondersteunt niet - gebrek aan ondersteuning bij het lopen”

“Moeilijk om betaalmethode toe te voegen”

👍 6   👎 29

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Isabel Sanchez Marcos - 4 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Zeer slechte klantenservice
  • Verlopen materiaal
  • Product kwam op tijd maar verlopen en rancide geurend
  • Negatieve reactie bij het versturen van bewijs en foto's
  • Verwarring over het gekochte product

Susan Carr - 4 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geweldige producten
  • slechtste website ooit

femke - 5 maanden geleden

  • teleurstellend
  • problemen met de maattabel
  • klantenservice verwees me naar de fabrikant
  • verwarring en gebrek aan hulp
  • frustrerend en ontevreden gevoel achtergelaten
  • onnodig gecompliceerd omruilingsproces
  • gevoel benadeeld te zijn
  • geen aankoop meer overwegen bij deze winkel

Lemaire - 5 maanden geleden

  • Vreselijke geur die er niet uitgewassen kan worden
  • Klantenservice was begripvol en heeft retourkosten kwijtgescholden
  • HSN laat slechts selecte groep klanten toe om reviews achter te laten

Maya - 6 maanden geleden

  • Geweldige klantenservice
  • Efficiënte oplossing van frauduleuze aankoop

M D Francois - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Gebruiksvriendelijk online proces
  • Vroege levering
  • Nauwkeurige productbeschrijving
  • Betrouwbaar merk
  • Voorkeursdienst voor aflevering
  • Lange levertijd

John - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Blijf weg bij HSN
  • Smerige, degeneratieve HSN-boeven schreven mijn kaart af zonder goedkeuring voor Flex-pay
  • De charge werd de volgende ochtend teruggeboekt op mijn rekening
  • HSN zou moeten worden afgeschaft vanwege hun verschrikkelijke zakelijke praktijken
  • Vreselijke manier van zakendoen
  • Bestel nooit bij hen

Y. Pirotte - 8 maanden geleden

  • Aparte ordernummers voor meerdere items
  • Vertraging in verwerking terugbetaling
  • Noodzaak om te bellen voor terugbetaling
  • Geen automatische verwerking van terugbetalingen

OMG - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • gebrek aan voetsteun - schuim kreukt gemakkelijk - gebrek aan testen
  • valse reclame - ongemak - gebrek aan voetsteun
  • schuim ondersteunt niet - gebrek aan ondersteuning bij het lopen

Ricky Ricardo - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Moeilijk om betaalmethode toe te voegen
  • Klantenservice via telefoon is frustrerend

Nikki - 11 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Oplichting! Fraude!
  • Neppig HSN-site
  • Vaag info over verzending, goedkope zonnebril ontvangen
  • Geen restitutie, gevraagd om retour verzendkosten te betalen
  • Onbevredigende productkwaliteit, minder waard dan een normale postzegel
  • Weerstand tegen restitutie, gevraagd om dit niet aan de autoriteiten te melden

FL Emigre - 12 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Lakens stinken vreselijk, klantenservice heeft retourkosten kwijtgescholden
  • Geen 'gastafrekeningen' recensies, Website-recensies verdraaid
  • Vieze ervaring, verdraaide recensies, walgelijk product, standaard retourkosten, HSN zou zich moeten schamen

Sam Stevens - 14 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Website is vreselijk

JUAN MARCOS NUÑEZ JARA - 14 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Bestelling geannuleerd zonder uitleg
  • Slechte klantenservice

Victoria - 20 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Pakket niet ontvangen
  • HSN nutteloos
  • Oorbellen niet afgeleverd
  • Label gescand maar niet ontvangen
  • Foute informatie op HSN-pagina
  • Personeel kan niet helpen bij het opsporen van pakket
  • Wachten op oplossing voor zoekgeraakt pakket

Neila Chupka - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Ik ben al 30 jaar klant van HSN
  • Ik hou ervan!
  • Geblokkeerd van het gebruik van de site/app en moest meerdere telefoontjes plegen
  • Landed uiteindelijk bij HSN-collecties
  • Een geweldige vrouw genaamd Jennifer hielp volledig onderzoek en loste het probleem op
  • De hulp van Jennifer werd erkend en gewaardeerd

Jose Manuel - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Producten hebben een goede kwaliteit-prijs verhouding
  • Leveringstijd is recentelijk toegenomen
  • Klantenservice is inconsistent geweest
  • Website functionaliteit moet verbeterd worden

Deana Dutcher - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Klantenservice heeft contact opgenomen
  • Automatische stemoproepen
  • Gevoel van onveiligheid door mogelijk lekken van gegevens naar buitenlandse bedrijven
  • Onbetrouwbare praktijken

Amanda Hopkins - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Klantenservice is nutteloos
  • Hun site heeft een glitch die adressen heeft verpest
  • Klantenservice niet behulpzaam bij het wijzigen van het verzendadres
  • Coupon alleen geldig voor eerste bestelling
  • Verzendadres probleem door websitefout

Gee - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Geen waarheid in reclame
  • Product van lage kwaliteit
  • Onverwachte kosten voor retourneren van het artikel
  • Misleidende reclame
  • Onbevredigend retourbeleid

Barbara Hyatt - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Verschrikkelijke klantenservice
  • Kan adres niet online veranderen
  • Item naar verkeerd adres gestuurd
  • Vertraagd terugbetalingsproces

Daniel Cox - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • $5.2 Miljoen verloren in 1 dag
  • Werd politiek
  • Amerikaans product My Pillow verloren

Sharon Langley - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Oplichters!
  • Valuta is veranderd zonder toestemming
  • Vertraging in levering
  • Geen reactie op telefoontjes en e-mails
  • Website geschorst

Denise Merchant - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • VERTROUW NIET op foto's op de website
  • Volledige oplichterij en fraude
  • Onnauwkeurig verkeerde weergave van items
  • Lage en verachtelijke mensen die de site runnen

Warning - 5 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • bedrieglijk bedrijf
  • uren verspild aan de telefoon
  • bestelling geannuleerd
  • herhaalde bestelling annulering
  • kosten niet teruggedraaid
  • doel om klanten te frustreren
  • veel negatieve beoordelingen

Anne M. - 5 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte reactietijd op e-mails

tonya gastro - 5 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Verschrikkelijke klantenservice, Onduidelijke communicatie, Bestelling geannuleerd
  • Onbetrouwbaar, Valse reclame, Gebrek aan transparantie
  • Misleidend, Slecht management, Gebrek aan verantwoording

Esther - 5 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Onmiddellijke en professionele levering
  • Geweldige prijs en zeer professionele service
  • 100% aanbevolen

Gregory Flores - 5 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Zeer onbehulpzame klantenservicemedewerker
  • Slechte communicatie over productplaatsing op de website
  • Negatieve ervaring bij het contact opnemen met de klantenservice
  • Producten die overal op de homepage worden geplaatst
  • Gebrek aan controle over de productplaatsing op de website