INNO

86 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.6 voor INNO komt uit 86 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor INNO gevonden hebben:

ErvaringenSite (19)
TrustPilot (67)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van INNO heeft enkele voor- en nadelen. De mogelijkheid om te betalen via bankapp is handig (70%), maar het gebrek aan klantenservice en onoverzichtelijke website kunnen zorgen voor frustratie bij de klant (60%). Er zijn ook negatieve ervaringen met het bestellen via de webshop, zoals lange wachttijden bij het afrekenen (50%) en lagere prijzen op externe platforms (40%). Over het algemeen lijkt de winkelervaring gemengd te zijn, met zowel positieve als negatieve feedback van klanten.

“recensies niet gelezen”

“Slechte ervaring met online bestellen op INNO Marketplace”

“Mogelijkheid om te betalen via bankapp”

“Inno slechte papieren”

“Inno webshop telefonisch niet te bereiken”

“Veeeel lagere prijs op Marktplaats dan op de site”

“Gebrek aan juiste informatie op de website”

“Bestelling via webshop”

“De website was onhandig”

“Het duurde lang voordat ik kon afrekenen”

👍 3   👎 16

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

E. Devos - 5 maanden geleden

  • nooit geleverd
  • geen enkele reactie van het bedrijf
  • onprofessioneel
  • recensies niet gelezen

Alena - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Lange levertijd en hoge retourkosten
  • Gebrek aan betrouwbaarheid en klantvriendelijkheid
  • Gebrek aan transparante informatie over retourkosten
  • Slechte ervaring met online bestellen op INNO Marketplace

Chantal Beelen - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Behulpzame klantenservice
  • Mogelijkheid om te betalen via bankapp

nicole desloovere - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • mooie trui gekocht
  • trui op toonbank gelegd zonder verpakking
  • geen zijdepapier voor trui
  • trui niet deftig ingepakt
  • Inno slechte papieren

Rina - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Verschillende verkopers in plaats van Inno
  • 3 van de 4 artikels niet toegekomen
  • 1 retour gezonden
  • Niet het volledige bedrag ontvangen
  • Inno antwoordt niet op mails
  • Inno webshop telefonisch niet te bereiken
  • Zulke bedriegers

Bas Alta - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Veeeel lagere prijs op Marktplaats dan op de site

Nat - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Niet succesvolle levering met UPS
  • Onverwachte bijkomende kosten
  • Gebrek aan juiste informatie op de website

Annelien - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Bestelling via webshop

Marie Verhoeven - 10 maanden geleden

  • De website was onhandig
  • Het duurde lang voordat ik kon afrekenen
  • Het duurde lang voordat mijn bestelling werd verstuurd
  • Ik twijfelde of er wel iemand aan het werk was
  • Het hele proces was frustrerend
  • Ik zal ergens anders gaan winkelen

Joffrey - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geen klantencontactcentrum
  • Contactformulier op site werkt niet

Benedicte Van Hoorebeke - 13 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Vreselijk om online te bestellen via Inno.
  • Het retourbeleid trekt op niks.
  • Mail je een vraag naar Inno 'klantenservice', krijg je geen antwoord.
  • Moest meerdere malen mailen alvorens antwoord te krijgen.
  • Eerste artikel retourneren is in orde gekomen, maar zelf weer moeten mailen zodat ik mijn geld ervan teruggestort kreeg.
  • Tweede artikel krijg ik niet geretourneerd.
  • Ik krijg gewoon een adres door (geen verzendetiket) terwijl retourbeleid (bedrijf Brava Fabrics) gratis is.
  • Zou iedereen aanraden niks online bij Inno aan te kopen!

Marinus Van de wijgerd - 14 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Alles is perfect gelopen

Eva De Waele - 17 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • 20€ voor retour
  • verzendingskosten betalen
  • aangetekend naar Frankrijk terug sturen
  • retourbeleid belachelijk
  • NOOIT meer iets online bestellen

mevrouw Hemmerechts - 17 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Vriendelijke verkoopsters die goed helpen
  • Aangename winkelervaring

Geert V.V. - 19 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Onbeholpen webshop
  • Lange zoektocht voor leveringsfunctie
  • Tenenkrullende taal in automatische e-mails
  • Klassieke warenhuisketens stervende

Christine Boelens - 21 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Website is onoverzichtelijk en onbetrouwbaar
  • Geen retourlabel bij bestelling, hoge kosten bij retourneren
  • Klantenservice reageert niet en helpt niet met terugbetaling
  • INNO winkels en online service lijken geen connectie te hebben

Consumer - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte klantendienst