Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Kipling wordt door klanten als zeer teleurstellend ervaren, met problemen zoals snelle beschadiging van producten, onduidelijkheid over productieplaats, gebrek aan duidelijke antwoorden en slechte klantenservice. Veel klanten melden ook problemen met levering van verkeerde producten, te hoge kosten, lange wachttijden en gebrek aan reactie op e-mails. Daarnaast zijn er klachten over de slechte kwaliteit van materialen en ontwerpen, en het niet respecteren van milieu en klimaatverandering. Al met al lijkt Kipling te kampen met een gebrek aan transparantie, klantgerichtheid en kwaliteitscontrole, wat resulteert in veel ontevreden klanten. (Niet tevreden: 100%)