Kipling

23 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.6 voor Kipling komt uit 23 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Kipling gevonden hebben:

ErvaringenSite (20)
TrustPilot (3)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Kipling wordt door klanten als zeer teleurstellend ervaren, met problemen zoals snelle beschadiging van producten, onduidelijkheid over productieplaats, gebrek aan duidelijke antwoorden en slechte klantenservice. Veel klanten melden ook problemen met levering van verkeerde producten, te hoge kosten, lange wachttijden en gebrek aan reactie op e-mails. Daarnaast zijn er klachten over de slechte kwaliteit van materialen en ontwerpen, en het niet respecteren van milieu en klimaatverandering. Al met al lijkt Kipling te kampen met een gebrek aan transparantie, klantgerichtheid en kwaliteitscontrole, wat resulteert in veel ontevreden klanten. (Niet tevreden: 100%)

“te veel in rekening gebracht”

“slechte ervaring met website, oplichterij”

“Slechte garantie”

“Teleurstellende klantenservice”

“Onduidelijkheid over productieplaats rugzakken”

“Geen duidelijk antwoord gekregen”

“Ondersteunen van onaangename persoon”

“Slechte kwaliteit van materiaal en ontwerp van de tas”

“Slechte klantenservice en gebrek aan respect voor milieu en klimaatverandering”

“Gouden laarsjes kleur na 2 dagen eraf”

👍 0   👎 14

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

F. Verstraeten - 29 maart 2024

  • te veel in rekening gebracht
  • problemen met inloggen en nieuw wachtwoord
  • bestelling niet kunnen volgen
  • geen ontvangen bestelling
  • website niet eigendom van beweerd merk
  • oplichterij

Z. De Groote - 27 maart 2024

  • slechte ervaring met website, oplichterij

Jacquet - 11 februari 2024

  • Slechte garantie

J. Van de Velde - 23 januari 2024

  • Teleurstellende klantenservice
  • Onduidelijkheid over productieplaats rugzakken
  • Geen duidelijk antwoord gekregen

louise - 20 januari 2024

  • Slechte klantenservice en gestegen prijzen
  • Kwaliteit van tassen is achteruitgegaan
  • Ondersteunen van onaangename persoon

Amber - 5 januari 2024

  • Slechte kwaliteit van materiaal en ontwerp van de tas
  • Teleurgesteld over kleine binnenzakken en ontbreken van harige aap
  • Onveilige sleutelbevestiging in de tas

Alyssa - 13 december 2023

  • Groot kofferwiel brak na 3 keer gebruik
  • Koffer moest worden teruggestuurd naar Polen voor reparatie
  • Hoge kosten verbonden aan teruggestuurde koffer
  • Slechte klantenservice en gebrek aan respect voor milieu en klimaatverandering

Sandra vd - 4 december 2023Trustpilot 🔗

  • Gouden laarsjes kleur na 2 dagen eraf

M. Amrani - 1 december 2023

  • Levering van verkeerd product
  • Kosten voor retourzending
  • Slechte kwaliteit van ontvangen producten
  • Geen terugbetaling na foutieve levering

A. André - 16 november 2023

  • laklaag snel beschadigd

Daan - 7 november 2023

  • Niet ontvangen na meer dan een maand
  • Geen reactie op e-mails
  • Onbestaand trackingnummer