Kipling

23 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.6 voor Kipling komt uit 23 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Kipling gevonden hebben:

ErvaringenSite (20)
TrustPilot (3)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Kipling lijkt over het algemeen teleurstellend. Er zijn veel klachten over geen of slechte garantieservice, hoge kosten voor retourzendingen en problemen met retourzendingen die niet verwerkt kunnen worden. Daarnaast lijkt het erop dat Kipling klanten verantwoordelijk maakt voor schade, zoals het afbladderen van de verf op een paar gouden laarsjes na slechts 2 dagen gebruik. Dit kan leiden tot frustratie en ontevredenheid bij klanten. (50%)

“slechte ervaring met website, oplichterij”

“geen garantie”

“Slechte garantie”

“Groot kofferwiel brak na 3 keer gebruik”

“Koffer moest worden teruggestuurd naar Polen voor reparatie”

“Hoge kosten verbonden aan teruggestuurde koffer”

“Gouden laarsjes kleur na 2 dagen eraf”

“Kosten voor retourzending”

“Frustrerend dat beloofde retourzending niet verwerkt kon worden”

“slechte garantieservice”

👍 0   👎 11

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Z. De Groote - 27 maart 2024

  • slechte ervaring met website, oplichterij

femke - 27 maart 2024

  • slechte kwaliteit laklaag
  • slechte klantenservice
  • geen garantie
  • schuld bij klant gelegd

Jacquet - 11 februari 2024

  • Slechte garantie

Alyssa - 13 december 2023

  • Groot kofferwiel brak na 3 keer gebruik
  • Koffer moest worden teruggestuurd naar Polen voor reparatie
  • Hoge kosten verbonden aan teruggestuurde koffer
  • Slechte klantenservice en gebrek aan respect voor milieu en klimaatverandering

Sandra vd - 4 december 2023Trustpilot 🔗

  • Gouden laarsjes kleur na 2 dagen eraf

M. Amrani - 1 december 2023

  • Levering van verkeerd product
  • Kosten voor retourzending
  • Slechte kwaliteit van ontvangen producten
  • Geen terugbetaling na foutieve levering

R. Goossens - 21 november 2023

  • Problemen met service
  • Frustrerend dat beloofde retourzending niet verwerkt kon worden
  • Technische problemen moeten worden aangepakt
  • Teleurstelling en twijfel over toekomstige aankopen
  • Belangrijk dat bedrijven beloften nakomen en goede klantenservice bieden
  • Hopen op snelle oplossing en betere toekomstige ervaring

margot - 17 november 2023

  • slechte garantieservice

Mariska Floor - 6 oktober 2022Trustpilot 🔗

  • Slechte kwaliteit van de laklaag bij de neus van de schoen
  • Klant moet verantwoordelijkheid nemen voor schade volgens kipling