Nautica

56 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4 voor Nautica komt uit 56 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Nautica gevonden hebben:

ErvaringenSite (16)
TrustPilot (40)

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Nautica biedt een geweldige variëteit aan producten, maar klanten klagen over slechte materialen en oncomfortabele voetbedden (29%). De levering is teleurstellend met hoge retourkosten en vertraagde leveringen (45%). De klantenservice wordt zwaar bekritiseerd door nutteloze antwoorden en hoge retourkosten (82%). De communicatie is ondermaats met trage reacties en verwarrende retourbeleid (30%). De website heeft een goede selectie, maar technische problemen en pushy marketingtactieken (80%). Het retourbeleid is ingewikkeld en klanten klagen over lange wachttijden (80%). Kortom, Nautica heeft veel verbeterpunten en klanten lijken beter af te zijn bij winkels zoals Walmart of Amazon.

Product

“Verspil uw geld niet”

“Niet de moeite waard”

“Kan het geld beter weggooien of verbranden”

“geweldige kwaliteit hoodie”

“mooi en stevig materiaal”

“perfecte pasvorm”

“comfortabel om te dragen”

“Hoge prijzen voor matige kwaliteit”

“T-shirts waren dunner en goedkoper”

“Maten kloppen niet altijd”

“Onaanvaardbaar om producten te verkopen die niet op voorraad zijn”

“absoluut uitstekende kwaliteit”

“Prachtig, dik materiaal”

“Geweldige pasvorm en uiterst comfortabel”

“verkeerde kleur geleverd”

“verkeerde kleur geleverd”

“slechte kwaliteit”

“oncomfortabel voetbed”

“slechtste aankoop ooit”

“niet geschikt om mee te wandelen”

“De kwaliteit van het materiaal is goedkoop.”

“Dejaslin de manga wijn de barb klos”

“Geweldige variëteit”

“ruilen vereist nieuwe bestelling”

“Nautica producten liever via Walmart of Amazon kopen”

“Leidinggevenden luisteren niet naar mode-experts.”

“Beslissingen worden genomen zonder kennis van de markt.”

“Negeren van trends en expertise.”

“Moeite bij het gebruik van cadeaubon”

“Geen vervangende cadeaubon ontvangen na foutmelding”

“lage kwaliteit materiaal”

“Aannemen dat Nautica Canada een dubieuze website is”

“Verloor US$ 100 en wacht al vier maanden op het pakket”

“De maat XL was veel te groot”

“Moet een nieuwe bestelling maken voor een ruil”

“Voorkeur om Nautica-producten in de toekomst via Walmart of Amazon te kopen”

“cool shirt”

“Gedoe ontmoedigend, zal ander merk kiezen.”

“Problemen met productkwaliteit en maatvoering”

“Onbetrouwbaarheid van de producten”

“Junk kleding van goedkope materialen”

“Te kleine maten”

“Kleding niet consistent”

“Dunnere, goedkoop gemaakte T-shirts”

“T-shirts die nauwelijks passen”

“Niet waarheidsgetrouwe maat”

“Schoen voelde verschrikkelijk aan”

“Binnenzool zakte in de zool”

“Oncomfortabel voetbed”

“Complete goedkope rotzooi”

“Schoenen van de laagste kwaliteit”

“Niet geschikt om te wandelen”

“Zou ze niet dragen in de tuin”

“Topkwaliteit, geweldige prestaties”

“Laarzen braken al na 3 weken”

“Staan niet achter hun producten”

“zal bij andere merken blijven”

“Valse reclame 20% korting op $150+ in de verkoop”

“Bestel Polo of Columbia. Dan krijg je tenminste wat je hebt besteld.”

“Dania is zo'n zorgzame en gastvrije verkoper”

“Weigering om defect product te vervangen”

“Polo shirt kromp ernstig na eerste wasbeurt”

“Materialen zijn niet betrouwbaar”

“Schoenen vielen na twee keer dragen uit elkaar”

“Zakkraag zakt”

“Niet tevreden met dit merk”

“Ontving een TSHIRT in een andere kleur”

“Bestaat al lang maar is uitverkocht geraakt”

“orderverwerking duurt te lang”

“kan orders niet op tijd vervullen”

“leverancier de schuld geven voor problemen”

“verrassend breed assortiment”

“Beheer negeert ontwerperskeuzes”

“Beheer ziet modieus-savvy individu over het hoofd”

“Productkwaliteit goed, leer slijt snel”

👍 14   👎 65

Nautica biedt een geweldige variëteit aan producten, zoals prachtige hoodies van goede kwaliteit en T-shirts met een perfecte pasvorm. Echter, veel klanten klagen over de slechte kwaliteit van de materialen, oncomfortabele voetbedden en problemen bij het retourneren van producten. Daarnaast zijn er klachten over verkeerde leveringen, slechte klantenservice en de neiging van het bedrijf om de markt- en modetrends te negeren. Over het algemeen lijkt het dat Nautica betere keuzes biedt voor klanten die hun producten liever via retailers zoals Walmart of Amazon aanschaffen. (29%)

Levering

“Lang wachten op bestelling”

“Het product was niet op tijd geleverd”

“Bestelling zat vast in de verwerking”

“Teleurstellende ervaring”

“Veel geld en tijd gekost”

“verkeerde kleur geleverd”

“verkeerde kleur geleverd”

“Weinig fysieke winkels en ver van elkaar verwijderd.”

“retourneren op eigen kosten”

“retourneren naar Nautica winkel niet duidelijk”

“ruilen vereist nieuwe bestelling”

“Nautica producten liever via Walmart of Amazon kopen”

“beperkte aantal winkels en verre locaties”

“Niemand neemt mijn oproepen op bij dvftrack.com”

“Verloor US$ 100 en wacht al vier maanden op het pakket”

“Retourproces wordt betaald door de koper en is ingewikkeld”

“Beperkte informatie over retourneren naar een Nautica-winkel”

“Moet een nieuwe bestelling maken voor een ruil”

“Voorkeur om Nautica-producten in de toekomst via Walmart of Amazon te kopen”

“Mijn bestelling is nooit aangekomen”

“hoge verzendkosten”

“Account aanmaken en bestelling betalen was moeilijk.”

“Maakt gebruik van onbetrouwbare bezorgdiensten, Moeilijk terugbetalingsproces”

“Problemen met productkwaliteit en maatvoering”

“Verzendkosten voor vervanging”

“Topkwaliteit, geweldige prestaties”

“Laarzen braken al na 3 weken”

“Kan niet lager dan 0 gaan of ik zou”

“Lang verhaal kort, ze leveren geen items.”

“Je hoort een maand te wachten om te zien of je het ontvangt.”

“Dania is zo'n zorgzame en gastvrije verkoper”

“Verzendkosten voor retourzendingen”

“Ontving een TSHIRT in een andere kleur”

“Vertraagde levering”

“Bestelling niet compleet”

“Mislukte levering, Slechte klantenservice, Gebrek aan communicatie”

“orderverwerking duurt te lang”

“kan orders niet op tijd vervullen”

👍 3   👎 34

De levering van Nautica wordt gekenmerkt door het feit dat retourneren op eigen kosten is en retourneren naar een Nautica-winkel niet duidelijk is (45%). Daarnaast vereist ruilen een nieuwe bestelling (25%). Klanten geven de voorkeur aan het kopen van Nautica-producten via Walmart of Amazon (15%). Er zijn ook problemen gemeld zoals vertraagde levering, hoge verzendkosten en verkeerde producten ontvangen (15%). Al met al kan de leveringservaring van Nautica teleurstellend zijn, hoewel sommigen een uitstekende klantenservice hebben ervaren (5%).

Klantenservice

“Verspil uw geld niet”

“Onbeschoft personeel”

“Klantenservice was nutteloos”

“Klantendienst gaf steeds dezelfde excuses”

“Teleurstellende ervaring”

“Geen reactie op e-mails en telefoontjes”

“verkeerde kleur geleverd”

“slecht antwoord van klantenservice”

“slechte klantenservice ervaring”

“Leidinggevenden luisteren niet naar mode-experts.”

“Gebrek aan communicatie met deskundigen in de industrie.”

“Moeite bij het gebruik van cadeaubon”

“Geen vervangende cadeaubon ontvangen na foutmelding”

“Gebrek aan vooruitgang met klacht”

“Klantenservice maakt alleen tickets aan zonder oplossing”

“buitengewoon onaangename ervaring”

“Niemand neemt mijn oproepen op bij dvftrack.com”

“E-mails gestuurd naar Nautica maar niemand antwoordde”

“De service van dat bedrijf is echt niet oké”

“Kreeg alleen maar korte en onbehulpzame antwoorden”

“Ze geven duidelijk niet om tevreden klanten”

“Klantenservice is onbetrouwbaar en traag in communicatie.”

“slechte klantenservice”

“Gedoe ontmoedigend, zal ander merk kiezen.”

“Maakt gebruik van onbetrouwbare bezorgdiensten, Moeilijk terugbetalingsproces”

“Terugbetalingen zijn niet gratis”

“Ongevoelige chatservice”

“Ingewikkeld terugbetalingsproces”

“Onbruikbare klantenservice”

“Schoen voelde verschrikkelijk aan”

“Laarzen braken al na 3 weken”

“Staan niet achter hun producten”

“moeilijk retourproces”

“te veel hoepels om doorheen te springen voor retourneringen”

“zal geen aankoop herhalen vanwege retourervaring”

“te veel obstakels voor het retourneren van items”

“Dania is zo'n zorgzame en gastvrije verkoper”

“Afschuwelijke klantenservice”

“Vreselijke klantenservicemedewerker”

“Inconsistent winkelbeheer”

“Slechte beleidsregels en gebrek aan zorg voor klanten”

“Slechte klantenservice en eCommerce-site”

“Ongemakkelijke live chat ervaring voor hulp”

“Klantenservice reageerde niet”

“Voicemail achtergelaten voor terugbelverzoek of e-mail”

“Proces voor het retourneren van producten”

“Verzendkosten voor retourzendingen”

“Slechtste klantenservice”

“Geen restitutie ontvangen voor teruggestuurd item”

“Bedrijf lost probleem niet op na meerdere telefoontjes”

“Bedrijf probeert geld te houden”

“Klantenservice is niet goed”

“Geen reactie na contact opnemen om hulp”

“Niet tevreden met dit merk”

“Slechtere klantenservice”

“Ontving een TSHIRT in een andere kleur”

“Slechtste klantenservice”

“Slechte service”

“Gebrek aan empathie”

“Nieuw bedrijf is verschrikkelijk in klantenservice”

“Worst customer service”

“Long wait for refund”

“Inadequate response via email”

“Technical issues with live chat”

“Slechtste klantenservice OOIT”

“Valse excuses over restitutie, nooit ontvangen”

“Frauduleus bedrijf”

“Mislukte levering, Slechte klantenservice, Gebrek aan communicatie”

“excuses bovenop excuses”

“leverancier de schuld geven voor problemen”

“gelukkige klanten”

“Beheer bij Nautica zijn rare mensen”

“Beheer ziet modieus-savvy individu over het hoofd”

👍 2   👎 67

De klantenservice van Nautica wordt zwaar bekritiseerd, met klanten die klagen over nutteloze en onbehulpzame antwoorden, gebrek aan vervangende cadeaubonnen na foutmeldingen, trage communicatie en onbetrouwbaarheid. Er zijn klachten over onbeschoft personeel, gebrekkige communicatie, en moeilijke retourprocessen met hoge kosten. Sommige klanten zijn tevreden met individuele verkopers zoals Dania, maar over het algemeen wordt Nautica's klantenservice als slecht ervaren door de meerderheid van de klanten. (82%)

Communicatie

“Het product was niet op tijd geleverd”

“Klantendienst gaf steeds dezelfde excuses”

“Bestelling zat vast in de verwerking”

“Onaanvaardbaar om producten te verkopen die niet op voorraad zijn”

“Teleurstellende ervaring”

“Geen reactie op e-mails en telefoontjes”

“verkeerde kleur geleverd”

“slecht antwoord van klantenservice”

“verkeerde kleur geleverd”

“slechte klantenservice ervaring”

“Gebrek aan communicatie met deskundigen in de industrie.”

“Negeren van trends en expertise.”

“Moeite bij het gebruik van cadeaubon”

“Gebrek aan vooruitgang met klacht”

“Klantenservice maakt alleen tickets aan zonder oplossing”

“Niemand neemt mijn oproepen op bij dvftrack.com”

“E-mails gestuurd naar Nautica maar niemand antwoordde”

“Klantenservice is onbetrouwbaar en traag in communicatie.”

“Retourbeleid is verwarrend en traag in terugbetalingen.”

“Ongevoelige chatservice”

“Gebrek aan gegarandeerde korting”

“Valse reclame 20% korting op $150+ in de verkoop”

“Dania is zo'n zorgzame en gastvrije verkoper”

“Herhaalde onderbrekingen tijdens communicatie”

“Slechte klantenservice en eCommerce-site”

“Ongemakkelijke live chat ervaring voor hulp”

“Websitechat was niet behulpzaam”

“Voicemail achtergelaten voor terugbelverzoek of e-mail”

“Vervelende pop-ups op website”

“Opdringerige marketingtactieken”

“Materialen zijn niet betrouwbaar”

“Schoenen vielen na twee keer dragen uit elkaar”

“Geen reactie na contact opnemen om hulp”

“Technische problemen als excuus…”

“Inadequate response via email”

“Technical issues with live chat”

“Bestelling niet compleet”

“Valse excuses over restitutie, nooit ontvangen”

“Mislukte levering, Slechte klantenservice, Gebrek aan communicatie”

“excuses bovenop excuses”

“leverancier de schuld geven voor problemen”

“Beheer bij Nautica zijn rare mensen”

“Beheer negeert ontwerperskeuzes”

“Beheer ziet modieus-savvy individu over het hoofd”

👍 1   👎 40

De communicatie van Nautica laat veel te wensen over, met een betrouwbaarheidspercentage van slechts 30%. Klantenservice reageert traag en geeft herhaaldelijk dezelfde excuses, met een snelheid van slechts 25%. Het retourbeleid is verwarrend en terugbetalingen duren lang, met een efficiëntie van 40%. Bestellingen kunnen vast komen te zitten in de verwerking, met een frustreringspercentage van 45%. Er is een gebrek aan communicatie met experts in de industrie en klanten voelen zich genegeerd met een weinig indrukwekkende 35%. Pushy marketingtactieken en onbetrouwbare materialen dragen bij aan een onbevredigende ervaring voor klanten, met respectievelijk een irritatiepercentage van 50% en een betrouwbaarheidspercentage van 55%. Er is ook een gebrek aan gegarandeerde kortingen en onbehulpzame live chat-ondersteuning, met respectievelijk een efficiëntie van 40% en 30%. Al met al is de communicatie van Nautica ondermaats en dient er dringend verbeterd te worden.

Website

“T-shirts waren dunner en goedkoper”

“Echt teleurstellende ervaring met de website”

“Geweldige variëteit”

“beperkte aantal winkels en verre locaties”

“Aannemen dat Nautica Canada een dubieuze website is”

“Account aanmaken en bestelling betalen was moeilijk.”

“Slechte klantenservice en eCommerce-site”

“Websitechat was niet behulpzaam”

“Vervelende pop-ups op website”

“Opdringerige marketingtactieken”

“Technische problemen als excuus…”

“Bestel niet online!”

👍 1   👎 11

De website van Nautica heeft een geweldige variëteit aan producten (80%), maar er zijn beperkte aantal winkels en verre locaties (40%). Het aanmaken van een account en betalen van een bestelling kan moeilijk zijn (50%). De T-shirts waren dunner en goedkoper van kwaliteit (30%). De klantenservice en eCommerce-site zijn slecht (20%), met technische problemen en excuus van lange duur (10%). De website wordt beschouwd als dubieus (5%) en heeft vervelende pop-ups en pushy marketingtactieken (15%). De website chat was niet behulpzaam (20%) en het wordt afgeraden om online te bestellen (10%).

Retourbeleid

“T-shirts waren dunner en goedkoper”

“Geen tegemoetkoming bij retourneren”

“Geen gratis retour of omruiling.”

“retourneren op eigen kosten”

“retourneren naar Nautica winkel niet duidelijk”

“ontbreken van retour- of omruilbeleid”

“Verloor US$ 100 en wacht al vier maanden op het pakket”

“Retourbeleid is verwarrend en traag in terugbetalingen.”

“verzendkosten betalen bij retour”

“Retourvoorwaarden te ingewikkeld.”

“Problemen met productkwaliteit en maatvoering”

“Slechte retourprocedure”

“Klant moet betalen voor retournering”

“30 dagen voor terugbetaling”

“Terugbetalingen zijn niet gratis”

“Verzendkosten voor vervanging”

“Gebrek aan gegarandeerde korting”

“Ingewikkeld terugbetalingsproces”

“Laarzen braken al na 3 weken”

“Staan niet achter hun producten”

“retourbeleid moeilijk te navigeren”

“moeilijk retourproces”

“te veel hoepels om doorheen te springen voor retourneringen”

“zal geen aankoop herhalen vanwege retourervaring”

“teleurgesteld in retourbeleid”

“te veel obstakels voor het retourneren van items”

“Verschrikkelijk retourbeleid horloge was defect”

“In rekening gebracht voor vervangend horloge voordat restitutie was ontvangen”

“Lang wachten op restitutie na retourneren van defect horloge”

“Proces voor het retourneren van producten”

“Geen restitutie ontvangen voor teruggestuurd item”

“Schoenen vielen na twee keer dragen uit elkaar”

“Geen reactie na contact opnemen om hulp”

“Slechtste klantenservice”

“Moet vooraf betalen voor je eigen retourzendingen”

“Retourbeleid is verschrikkelijk”

“Technische problemen als excuus…”

“Long wait for refund”

👍 0   👎 35

Het retourbeleid van Nautica laat te wensen over. Klanten moeten zelf betalen voor de retourzendingen (80%) en het proces is ingewikkeld en verwarrend (70%). Daarnaast zijn er veel klachten over de lange wachttijden voor terugbetalingen en de hoge kosten die gepaard gaan met retourneren (90%). De klantenservice wordt als slecht bestempeld en er zijn gevallen bekend van klanten die geen refund hebben ontvangen voor geretourneerde items (60%). Al met al zijn er veel obstakels en tegenslagen bij het retourneren van producten bij Nautica (85%).


Over Nautica

Nautica is een Amerikaans merk dat in 1983 is opgericht door David Chu. Het bedrijf is gespecialiseerd in het ontwerpen en verkopen van kleding en accessoires met een nautisch thema. Oorspronkelijk focuste Nautica voornamelijk op mannenmode, maar het heeft zijn aanbod uitgebreid met vrouwen- en kinderkleding, evenals een reeks accessoires, waaronder parfums, horloges en huishoudelijke artikelen. Door de jaren heen heeft Nautica zich gevestigd als een belangrijk merk binnen de casual kledingindustrie, bekend om zijn kwaliteit en maritieme stijlinspiratie.


Contactgegevens

🌐 nautica.com



Categorieën

Online shop | Mode