Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van Nautica heeft een geweldige variëteit aan producten (80%), maar er zijn beperkte aantal winkels en verre locaties (40%). Het aanmaken van een account en betalen van een bestelling kan moeilijk zijn (50%). De T-shirts waren dunner en goedkoper van kwaliteit (30%). De klantenservice en eCommerce-site zijn slecht (20%), met technische problemen en excuus van lange duur (10%). De website wordt beschouwd als dubieus (5%) en heeft vervelende pop-ups en pushy marketingtactieken (15%). De website chat was niet behulpzaam (20%) en het wordt afgeraden om online te bestellen (10%).