Nautica

56 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4 voor Nautica komt uit 56 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Nautica gevonden hebben:

ErvaringenSite (16)
TrustPilot (40)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van Nautica heeft een geweldige variëteit aan producten (80%), maar er zijn beperkte aantal winkels en verre locaties (40%). Het aanmaken van een account en betalen van een bestelling kan moeilijk zijn (50%). De T-shirts waren dunner en goedkoper van kwaliteit (30%). De klantenservice en eCommerce-site zijn slecht (20%), met technische problemen en excuus van lange duur (10%). De website wordt beschouwd als dubieus (5%) en heeft vervelende pop-ups en pushy marketingtactieken (15%). De website chat was niet behulpzaam (20%) en het wordt afgeraden om online te bestellen (10%).

“T-shirts waren dunner en goedkoper”

“Echt teleurstellende ervaring met de website”

“Geweldige variëteit”

“beperkte aantal winkels en verre locaties”

“Aannemen dat Nautica Canada een dubieuze website is”

“Account aanmaken en bestelling betalen was moeilijk.”

“Slechte klantenservice en eCommerce-site”

“Websitechat was niet behulpzaam”

“Vervelende pop-ups op website”

“Opdringerige marketingtactieken”

👍 1   👎 11

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

T. Schmitz - 5 maanden geleden

  • T-shirts waren dunner en goedkoper
  • Maten kloppen niet altijd
  • Klantenservice was nutteloos
  • Geen tegemoetkoming bij retourneren

M. Michiels - 6 maanden geleden

  • Echt teleurstellende ervaring met de website
  • Geen reactie op e-mails en telefoontjes
  • Veel geld en tijd gekost

M. Antoine - 6 maanden geleden

  • Geweldige variëteit

Lana Desmedt - 8 maanden geleden

  • lage kwaliteit materiaal
  • ontbreken van retour- of omruilbeleid
  • beperkte aantal winkels en verre locaties
  • buitengewoon onaangename ervaring

Hs M - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Niemand neemt mijn oproepen op bij dvftrack.com
  • E-mails gestuurd naar Nautica maar niemand antwoordde
  • Aannemen dat Nautica Canada een dubieuze website is
  • Verloor US$ 100 en wacht al vier maanden op het pakket

E. Poncelet - 9 maanden geleden

  • Account aanmaken en bestelling betalen was moeilijk.
  • Retourvoorwaarden te ingewikkeld.
  • Gedoe ontmoedigend, zal ander merk kiezen.

Arumugam - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice en eCommerce-site

paul p - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Polo shirt kromp ernstig na eerste wasbeurt
  • Klantenservice reageerde niet
  • Websitechat was niet behulpzaam
  • Voicemail achtergelaten voor terugbelverzoek of e-mail

John - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Vervelende pop-ups op website
  • Opdringerige marketingtactieken

Diane - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Technische problemen als excuus…

Niels - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Bestelling niet compleet
  • Valse excuses over restitutie, nooit ontvangen
  • Frauduleus bedrijf
  • Bestel niet online!