Nina Shop

32 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.2 voor Nina Shop komt uit 32 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Nina Shop gevonden hebben:

ErvaringenSite (14)
TrustPilot (18)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Nina Shop heeft enkele nadelen, zoals de hoge retourkosten van 8€ (40%), de moeilijkheid om bestellingen te annuleren en geld terug te krijgen (60%), en de lange wachttijd op retourbetalingen (80%). Aan de positieve kant staat dat geannuleerde bestellingen zonder problemen worden verwerkt (100%) en dat de retourzendingen geen problemen opleveren (80%).

“Angst om geld terug te krijgen”

“Geld terug krijgen is onzeker”

“geld terugzien onzeker”

“duur retourbeleid”

“Geannuleerde bestelling zonder problemen”

“Hoge kosten voor retourzending”

“Kwaliteit van product ondermaats”

“Slechte klantenservice”

“Hoge kosten voor retourzending”

“Bestelling is geannuleerd door mij.”

👍 1   👎 14

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Smets - 5 maanden geleden

  • Handtas besteld maar nooit ontvangen
  • Geen reactie op e-mails en geen informatie over vertraagde levering
  • Angst om geld terug te krijgen
  • Bedrog en gebrek aan transparantie

Caroline De Vos - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geen antwoord op e-mails en geen informatie over verzending
  • Geld terug krijgen is onzeker
  • Frauduleuze praktijken

Thomas Bogaert - 8 maanden geleden

  • niet tevreden
  • bestelling geplaatst en betaald
  • geen reactie op e-mails
  • bedrogen voelen
  • geld terugzien onzeker
  • teleurgesteld

margaux - 8 maanden geleden

  • slechte kwaliteit handtas
  • lang wachten op levering
  • tegenvallende kwaliteit van product
  • duur retourbeleid

Milan André - 8 maanden geleden

  • Lange levertijd
  • Gebrek aan communicatie
  • Geannuleerde bestelling zonder problemen
  • Slechte klantenservice

Kaya - 9 maanden geleden

  • Nepversie van product ontvangen
  • Slechte klantenservice
  • Hoge kosten voor retourzending
  • Misleiding bij aankoop

Anne Shimba Ekanga - 11 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Niet ontvangen bevestigingsmail na bestelling
  • Lange wachttijd voor levering
  • Kwaliteit van product ondermaats
  • Misleidende reclame met neppe producten

Sedef - 11 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Bestelling ontvangen niet in orde
  • Verkeerd model ontvangen
  • Slechte klantenservice
  • Hoge kosten voor retourzending

Isabel - 12 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Bestelling betaald maar niet ontvangen!
  • Bestelling betaald maar niet geleverd.
  • Emails worden niet beantwoord.
  • Telefonisch is dit bedrijf onbereikbaar.
  • Alle telefoonnummers in de voorwaarden zijn onbereikbaar.
  • Bestelling is geannuleerd door mij.

mirjam marinus - 12 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Lange levertijd zonder communicatie
  • Geen reactie op e-mails
  • Moeilijk om bestelling te annuleren en geld terug te krijgen

M Mozejko - 12 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte levering en service, geen antwoord op mails
  • Product uitverkocht, geen communicatie
  • Geen terugbetaling, slechte service

Marina Huygens - 15 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Vertraging van 14 dagen voor levering
  • Slechte kwaliteit en uiterlijk van product
  • Hoge retourkosten van 8€
  • Lang wachten op retourbetaling