omio

99 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.6 voor omio komt uit 99 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor omio gevonden hebben:

ErvaringenSite (10)
TrustPilot (89)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van Omio wordt geprezen om zijn duidelijke weergave in het Nederlands en de vlotte boekingservaring. De prijzen zijn oké en er is ook een handige app beschikbaar. Echter, er zijn ook veel klachten over verwarring bij het boeken, gebrek aan duidelijkheid en fouten op de website. Sommige klanten hebben spijt van hun boeking vanwege dubbele prijzen en slechte communicatie, waardoor ze de website niet aanraden. (25%)

“Onduidelijk reisschema”

“Alles stond duidelijk in het Nederlands op de website”

“Het boeken ging vlot”

“Duidelijke website en app met oké prijs.”

“Alles in het Nederlands”

“Vreselijke website”

“Website fout met verkeerde data”

“Verwarring bij boeken”

“Vlucht geannuleerd zonder onze weten”

“duidelijkheid op website ontbreekt”

👍 4   👎 13

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Saskia Enkelaar - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Onduidelijk reisschema

Rania Michiels - 9 maanden geleden

  • Alles stond duidelijk in het Nederlands op de website
  • Het boeken ging vlot
  • Alle stoelen waren automatisch tegenover elkaar gereserveerd
  • Ik was echt super tevreden over de service die ik gekregen heb

A. Claeys - 9 maanden geleden

  • Makkelijk en vlot boeken van tickets.
  • Duidelijke website en app met oké prijs.
  • Moeilijk te vinden telefoonnummer en geen oplossing in keuzemenu.
  • Geen vermelding van stoelnummers op tickets en factuur.
  • Trein op de terugweg reed niet en moesten overstappen.
  • Gelijkaardige verhalen van andere klanten in de trein.

Elma - 11 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Alles in het Nederlands
  • Gereserveerde stoelen automatisch tegenover elkaar

M. - 11 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Vreselijke website
  • Alleen maar vliegtickets in plaats van trein- of bustickets
  • Milieubelastend door aanbod van goedkope vliegtickets

Ella - 13 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Treinschema, klopte totaal niet
  • Website fout met verkeerde data
  • Geen compensatie voor foutieve reistijden
  • Gestrand en vervelende ervaring
  • Klantenservice niet helpend

Robin - 16 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Verwarring bij boeken
  • Gemakkelijk boeken, overzichtelijke site en app, redelijke prijs
  • Gebrek aan stoelnummers en stoelreserveringsinformatie op tickets en factuur
  • Onvindbaar Omio telefoonnummer en moeilijk contact met klantenservice
  • Trein van terugrit reed niet, moesten op ander traject instappen
  • Mogelijkheid om te zitten op niet-gereserveerde stoelen

Maaike - 20 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Vlucht geannuleerd zonder onze weten

Cedric Soeters - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • geen ticket maar code
  • misleidende informatie op website
  • onhandig bij korte overstappen
  • noodzakelijk naar automaat gaan
  • gebrek aan zitplaatsreservering of korting
  • duidelijkheid op website ontbreekt

Esther - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Prijs werd tijdens het boeken meer dan verdubbeld

Leen de Vries - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Betaling niet gegarandeerd
  • Moeten reis annuleren
  • Vouches enkel besteden bij DB
  • Omio verantwoordelijk voor betaling
  • Onduidelijkheid en tegemoetkoming
  • Tegemoetkoming functioneert niet zoals moet

heer de Vos - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Spijt van het boeken

Gijs Kenis - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • grote maffia praktijken
  • grote maffia praktijken
  • ik raad aan hier nooit te boeken

Natasja Van Eijk - 6 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte communicatie over ticketbevestiging

Gerbrand - 7 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Treinreis werd 50% á 60% duurder bij het boeken
  • Geen duidelijk inzicht in prijzen tot de laatste stap