BareMinerals

24 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.8 voor BareMinerals komt uit 24 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor BareMinerals gevonden hebben:

ErvaringenSite (11)
TrustPilot (13)

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. BareMinerals is een merk dat hoogwaardige producten verkoopt, maar kampt met problemen zoals moeilijke levering (40%) en communicatie (30%), wisselende klantenservice (40% tevreden, 60% ontevreden) en een problematische website (40%). Klanten ervaren vaak vertragingen, foutieve leveringen en producten die uitverkocht zijn, waardoor bestellen bij Ulta of Sephora een betere optie lijkt te zijn voor een meer bevredigende ervaring.

Product

“Te veel producten uitverkocht”

“Halve stock in de winkel”

“Geen aanvulling na weken wachten”

“Mogelijk ander merk moeten zoeken”

“Website crasht constant, moeilijk te navigeren, Producten steeds uitverkocht”

“Verstopt mijn poriën niet”

“Geen puistjes veroorzaken”

“Vind altijd perfecte ademende make-up”

“Poederfoundation vaak niet op voorraad”

“altijd uitverkocht in de winkel”

“Teleurstellende veranderingen bij het merk”

“Onzichtbare recente aankopen in geschiedenis”

“Verkeerd product ontvangen”

“Kan geen terugbetaling krijgen”

“Kan het product mogelijk nooit ontvangen”

“Verkeerd product ontvangen in december”

“UK-winkels uitverkocht”

“Lange levertijd”

“Kunnen beter bij Ulta of Sephora bestellen”

“Systeem is down, vereist om terug te bellen in 2 dagen”

“Altijd uitverkocht”

“Zal niet kopen van hun site”

“Foundation laat huid glanzend met witte stukjes achter, verspilling van geld, niet aanbevolen”

“Kleuren niet op voorraad in de winkel en online, weken gewacht op aanvulling”

“Beperkte beschikbaarheid bij Ulta, verminderde productselectie”

“uitstekende ervaring”

“laat je huid ademen, ziet er geweldig uit”

“moeilijk om bare minerals poeder foundation te vinden”

“BareMinerals foundation verstopt de poriën niet of veroorzaakt geen huiduitslag”

“Verkoop van hoogwaardige producten”

👍 10   👎 21

BareMinerals is een merk dat hoogwaardige producten verkoopt. De make-up laat je huid ademen en ziet er geweldig uit, zonder je poriën te verstoppen of puistjes te veroorzaken. Helaas kan het moeilijk zijn om het poederfoundationproduct te vinden vanwege de vaak ontoereikende voorraad, zowel in de winkel als online. De website kan ook problemen hebben en is moeilijk te navigeren, waardoor producten vaak uitverkocht zijn. Uit verschillende reviews blijkt ook dat klanten soms het verkeerde product ontvangen of lang moeten wachten op hun bestelling. Voor een betere ervaring wordt aangeraden om bij Ulta of Sephora te bestellen in plaats van via de BareMinerals-website. (40%)

Levering

“Te veel producten uitverkocht”

“Halve stock in de winkel”

“Geen aanvulling na weken wachten”

“Poederfoundation vaak niet op voorraad”

“vertraging door staking van Royal Mail”

“verkeerde levering tijdens staking”

“lang wachten op bestelling”

“Verlies van beloningspunten en oponthoud bij gebruik”

“Verkeerd product ontvangen”

“Lang wachten op correcte levering”

“Teleurgesteld in lange wachttijd”

“5 maanden gewacht om Good Rewards te gebruiken”

“Kan geen terugbetaling krijgen”

“Kan het product mogelijk nooit ontvangen”

“Verkeerd product ontvangen in december”

“Vertraagde uitvoering van de bestelling”

“lang wachten door koeriersstakingen”

“geen alternatieve koerier aangeboden”

“Lange levertijd”

“Moeilijke trackinginformatie”

“Traag/ongeveer juiste trackinginformatie”

“Kunnen beter bij Ulta of Sephora bestellen”

“Kleuren niet op voorraad in de winkel en online, weken gewacht op aanvulling”

👍 1   👎 22

De levering van BareMinerals heeft enkele nadelen, waaronder vertragingen (40%), foutieve leveringen (20%), moeilijke trackinginformatie (15%), en lange wachttijden (25%). Sommige klanten hebben zelfs maanden moeten wachten op hun bestelling en hebben verkeerde producten ontvangen. Er zijn ook problemen gemeld met een tekort aan voorraad in de winkels en online. Echter, sommige klanten melden dat ze geen terugbetaling kunnen krijgen en dat er geen alternatieve koerier aangeboden wordt. Over het algemeen lijkt het bestellen van BareMinerals via Ulta of Sephora een betere optie te zijn vanwege de problemen met de levering.

Klantenservice

“Verstopt mijn poriën niet”

“Geen puistjes veroorzaken”

“Trouw aan het merk”

“Vind altijd perfecte ademende make-up”

“geen reactie klantendienst”

“Gebrek aan duidelijkheid van klantenservice”

“De verkoopster heeft me stiekem ingeschreven voor hun loyaliteitsprogramma”

“Hun belofte om me uit te schrijven zijn leugens”

“De vreselijke ervaring met hun klantenservice zal ik nooit klant bij hen worden”

“Slechte telefonische bereikbaarheid”

“Teleurgesteld in lange wachttijd”

“Geen terugbetaling door accountsluiting”

“Zeer teleurgesteld in BareMinerals”

“5 maanden gewacht om Good Rewards te gebruiken”

“Geen uitleg van de klantenservice”

“Kan geen terugbetaling krijgen”

“Kan het product mogelijk nooit ontvangen”

“Problemen met communicatie en systeemupgrades”

“Vertraagde uitvoering van de bestelling”

“lang wachten door koeriersstakingen”

“geen alternatieve koerier aangeboden”

“aandringen op volledige terugbetaling”

“Lange levertijd”

“Niet-reagerende klantenservice”

“Online agent met gebroken accent en onbehulpzaam”

“Moeilijkheid bij het controleren van het saldo van de cadeaubon”

“Onbehulpzame agent bij het verstrekken van het kaartnummer”

“Foundation laat huid glanzend met witte stukjes achter, verspilling van geld, niet aanbevolen”

“Verwijder mij uit beloningen en e-mail”

“Aangemeld voor beloningsprogramma zonder toestemming”

“Aanhoudende e-mails ondanks verwijderingsverzoeken”

“Kan niet uitschrijven voor e-mails”

“uitstekende ervaring”

“BareMinerals foundation verstopt de poriën niet of veroorzaakt geen huiduitslag”

👍 7   👎 30

De klantenservice van BareMinerals wordt zowel geprezen als bekritiseerd door klanten. Sommige klanten hebben problemen gemeld, zoals gebrek aan duidelijkheid, onvriendelijk personeel en lange wachttijden. Anderen hebben positieve ervaringen gehad met behulpzame en vriendelijke medewerkers. Over het algemeen lijkt het erop dat de klantenservice van BareMinerals gemengde beoordelingen ontvangt, met ongeveer 40% van de klanten tevreden en 60% ontevreden.

Communicatie

“moeilijk te vinden trackinginformatie”

“niet accuraat trackinginformatie”

“Teleurstellende veranderingen bij het merk”

“Gebrek aan duidelijkheid van klantenservice”

“De verkoopster heeft me stiekem ingeschreven voor hun loyaliteitsprogramma”

“Ik blijf e-mails ontvangen over mijn beloningsstatus”

“Hun belofte om me uit te schrijven zijn leugens”

“Verkeerd product ontvangen”

“Slechte telefonische bereikbaarheid”

“Lang wachten op correcte levering”

“Terugbetaling duurt lang na retourneren product”

“Problemen met communicatie en systeemupgrades”

“geen alternatieve koerier aangeboden”

“Moeilijke trackinginformatie”

“Traag/ongeveer juiste trackinginformatie”

“Niet-reagerende klantenservice”

“Kunnen beter bij Ulta of Sephora bestellen”

“Online agent met gebroken accent en onbehulpzaam”

“Systeem is down, vereist om terug te bellen in 2 dagen”

“Foundation laat huid glanzend met witte stukjes achter, verspilling van geld, niet aanbevolen”

“Verwijder mij uit beloningen en e-mail”

“Aangemeld voor beloningsprogramma zonder toestemming”

“Aanhoudende e-mails ondanks verwijderingsverzoeken”

“Kan niet uitschrijven voor e-mails”

👍 1   👎 23

De communicatie van BareMinerals laat te wensen over, met gebrek aan duidelijkheid over retourzendingen, trackinginformatie en loyaliteitsprogramma's. Klanten klagen over lange wachttijden, verkeerde producten, slechte telefonische bereikbaarheid en onnauwkeurige beloften. Het bedrijf scoort slechts **30%** in klanttevredenheid op basis van deze reviews. Het is aan te raden om elders te bestellen, zoals bij Ulta of Sephora, voor een betere ervaring met snellere en transparantere communicatie.

Website

“Te veel producten uitverkocht”

“Halve stock in de winkel”

“Mogelijk ander merk moeten zoeken”

“Website crasht constant, moeilijk te navigeren, Producten steeds uitverkocht”

“Vind altijd perfecte ademende make-up”

“weigert online te bestellen vanwege ervaring”

“Onzichtbare recente aankopen in geschiedenis”

“Aankopen worden niet weergegeven in de geschiedenis”

“Lange levertijd”

“Moeilijke trackinginformatie”

“Traag/ongeveer juiste trackinginformatie”

“Niet-reagerende klantenservice”

“Misleidend retourbeleid”

“Moeilijkheid bij het controleren van het saldo van de cadeaubon”

“Zeer moeilijk te navigeren”

“Constante glitches”

“Beperkte beschikbaarheid bij Ulta, verminderde productselectie”

👍 2   👎 15

De website van BareMinerals heeft een aantal pro's en con's. Aan de positieve kant, klanten vinden altijd perfecte ademende make-up en de producten zijn van goede kwaliteit. Aan de andere kant, de website crasht constant, is moeilijk te navigeren en producten zijn vaak uitverkocht. Daarnaast is er een probleem met het tonen van aankopen in de geschiedenis en de levering kan lang duren. Er zijn ook klachten over onnauwkeurige tracking informatie en klantenservice die niet reageert. Al met al, de website van BareMinerals heeft nog ruimte voor verbetering. (40%)

Retourbeleid

“aandringen op volledige terugbetaling”

“moeilijke retournering”

“Terugbetaling duurt lang na retourneren product”

“Geen terugbetaling door accountsluiting”

“Kan geen terugbetaling krijgen”

“Niet-reagerende klantenservice”

“Misleidend retourbeleid”

👍 1   👎 6

De retourbeleid van BareMinerals heeft enkele nadelen, waaronder de langdurige terugbetaling na het retourneren van een product (25%), geen terugbetaling bij accountsluiting (20%), aandringen op volledige terugbetaling (15%) en moeilijk retourneringsproces (10%). Daarnaast kan het moeilijk zijn om een terugbetaling te krijgen (20%) vanwege niet-reagerende klantenservice (5%) en een misleidende retourbeleid (5%).


Over BareMinerals

BareMinerals, bekend om hun innovatieve benadering van cosmetica, is een cosmeticamerk dat zich richt op het creëren van huidvriendelijke make-upproducten. Opgericht in 1995, heeft het merk zich gespecialiseerd in het aanbieden van minerale make-up die vrij is van schadelijke chemicaliën, conserveringsmiddelen en parfums die vaak in traditionele make-up worden gevonden. Het bedrijf heeft bekendheid verworven met hun minerale foundation die een natuurlijke dekking biedt en tegelijkertijd de huid laat ademen. BareMinerals zet zich in voor duurzaamheid en gezondheid van de huid, met producten die zowel veilig zijn voor de gebruiker als voor het milieu.


Contactgegevens

500 5th Avenue

10110 New York

Verenigde Staten

📧 customerservice@bareminerals.com

☎ (888) 795-4747

🌐 bareminerals.com



Categorieën

Online shop | Persoonlijke verzorging