tot mij laatste aankoop altijd tevreden geweest ....maar nu ???????
tot op heden altijd tevreden geweest , tot mijn laatste bestelling van 30/12/2019 voor een totaal van 213,13 € order nr 12168042 , volgens DPD is / zijn mijn pakket(ten) afgezet geweest , hier thuis NIETS GEZIEN , ook geen briefje in de bus , navraag bij BREKZ inderdaad "zou" zijn afgeleverd .... Brekz trekt zich NIETS meer aan , DPD nog minder , al is de consumenten wet hier meer dan duidelijk , de LEVERANCIER (de VERKOPER dus) in dit geval BREKZ is en blijft de verantwoordelijke TOE EN MET DE LEVERING , indien deze NIET kan overgaan tot levering , foutieve levering , ontvreemding , diefstal of ontvreemding door DPD zelf ??? IS EN BLIJFT BREKZ in de eerste plaats DE HOOFDVERANTWOORDELIJKE , Brekz reeds meermaals gemaild , doen of hun neus bloed , NOPPES reactie , gewoonweg schandalig ik koop bijna maandelijks tussen de 100 en 250 € voor zwerfdieren waar ik dagdagelijks voor zorg , ik laat het hier niet bij dit is geen normale gang van zaken , als verantwoordelijke MOET je dan ook je VERANTWOORDELIJKHEID OPNEMEN , ik leg alvast klacht neer bij FOD ECONOMIE , TESTAANKOOP , en ECOPS wegens fraude / bedrog / oplichting via internet verkoop , Ik hoop dat BREKZ alsnog over de brug komt met mijn bestelling want mijn sukkeltjes staan hierdoor letterlijk in de kou , dit is echt ONWAARDIG EN RESPECTLOOS TOT EN MET ! PHILIP VAN BELLEGHEM , Schaperhoek 10 , 8600 Esen Diksmuide Belgie
Dag meneer is het probleem ondertussen opgelost ik heb ook een gelijkaardig probleem met brekz.be