50% Zou hier weer kopen

Spotlight: Wat zeggen onze klanten?
Schrijf een review

G
Geerts
Na een mindere beoordeling vorige week, is het nu tijd voor een positieve. Ik had een vervelende ervaring met het verlies van mijn pakketje, maar gelukkig was de klantenservice van het bedrijf gewe...Lees verder
S
Simons
Ik kreeg echt goede hulp van de medewerker in de winkel. Ze gaf me nuttig advies over het product waar ik interesse in had en gaf me zelfs een gratis sample mee toen ik de winkel verliet. Dit gebaa...Lees verder
N
noémie
Deze website is echt fantastisch! Ik ben heel tevreden met wat ik hier gekocht heb. Het is een heel duidelijke website en er zijn altijd leuke aanbiedingen te vinden. Het was echt een verrassing ho...Lees verder
L
lukas
Ik ben echt blij met hoe het ging bij Douglas. Hun website is super makkelijk te gebruiken en mijn bestelling was snel geplaatst. De service was top en mijn spullen waren snel bij mij. De prijzen v...Lees verder
O
Océane Bastin
Ik heb net voor het paasweekend een flesje parfum gekocht en toen bleek dat er dit weekend 20% korting was! Ik was echt teleurgesteld toen ik erachter kwam dat ik het prijsverschil alleen kon terug...Lees verder

Reviews (18)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mijn bestelling van een geurtje

    Na een mindere beoordeling vorige week, is het nu tijd voor een positieve. Ik had een vervelende ervaring met het verlies van mijn pakketje, maar gelukkig was de klantenservice van het bedrijf geweldig. Ik had een geurtje besteld en jammer genoeg was die zoekgeraakt tijdens de verzending. Na contact op te nemen met Douglas, kreeg ik binnen een dag al een update over het onderzoek. Binnen twee dagen had ik zelfs al een nieuwe fles parfum in huis. Ik ben echt tevreden over de snelle opvolging en de service die ik gekregen heb.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Advies van medewerker, gratis sample

    Ik kreeg echt goede hulp van de medewerker in de winkel. Ze gaf me nuttig advies over het product waar ik interesse in had en gaf me zelfs een gratis sample mee toen ik de winkel verliet. Dit gebaar was echt top en liet zien dat ze echt om mijn behoeften gaf. De klantenservice was vriendelijk en professioneel, en ik voelde me goed verzorgd tijdens mijn hele winkelervaring. Ik ben echt blij met mijn aankoop en de service die ik bij Douglas heb ontvangen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Fijne site, leuke aanbiedingen, snelle levering.

    Deze website is echt fantastisch! Ik ben heel tevreden met wat ik hier gekocht heb. Het is een heel duidelijke website en er zijn altijd leuke aanbiedingen te vinden. Het was echt een verrassing hoe snel mijn bestelling geleverd werd, gewoon top! En wat ik ook leuk vind, is dat je bij je bestelling gratis monsters mag kiezen, zo kan je nieuwe producten testen voor je ze koopt. Ik zou deze website zeker aanbevelen aan anderen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop gemakkelijk gemaakt

    Ik ben echt blij met hoe het ging bij Douglas. Hun website is super makkelijk te gebruiken en mijn bestelling was snel geplaatst. De service was top en mijn spullen waren snel bij mij. De prijzen vallen goed mee en de kwaliteit is geweldig. Over het algemeen alleen maar positieve vibes bij Douglas, ik ga zeker terugkomen voor mijn volgende bestelling.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Parfum

    Ik heb net voor het paasweekend een flesje parfum gekocht en toen bleek dat er dit weekend 20% korting was! Ik was echt teleurgesteld toen ik erachter kwam dat ik het prijsverschil alleen kon terugkrijgen via een giftcard. Nu moet ik een nieuwe bestelling plaatsen en het eerste flesje parfum terugsturen om gewoon mijn geld terug te kunnen krijgen. Dit is echt geen goede service en helemaal niet milieubewust. Nu ben ik verplicht om opnieuw bij Douglas te bestellen, maar ik ben hier echt niet blij mee.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Groot assortiment en goede service

    Ik vind het altijd leuk om rond te neuzen bij Douglas, ze hebben zo'n groot aanbod en de service is top! Naar mijn mening is Douglas de beste parfumerie.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    make-up advies

    In de winkel waar ik was geholpen door een super vriendelijke medewerker, voelde ik me helemaal op mijn gemak. De producten die me werden aangeraden waren top en de make-up die werd aangebracht was echt prachtig. Dit zal ik niet snel vergeten en ik ben heel tevreden over de service die ik heb gekregen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    gewenst product niet beschikbaar in de winkel

    Ik kon het product dat ik zocht niet vinden in de winkel, maar gelukkig was er een supervriendelijke medewerkster die me hielp. Ze heeft meteen een bestelling geplaatst via haar computer en enkele dagen later werd het gratis bij mij thuis afgeleverd. Echt top service van de winkel in Eindhoven!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Douglas heeft altijd mijn vertrouwen gehad

    Als klant van Douglas ben ik al jaren tevreden geweest over mijn aankopen. Tot nu toe heb ik nooit problemen gehad, tot nu. Helaas heb ik mijn laatste bestelling ter waarde van 105 euro nog niet ontvangen. Er is geen handtekening gezet voor ontvangst, maar toch lijkt Douglas hier niets aan te willen doen. Dit is teleurstellend en past niet bij mijn eerdere positieve ervaringen als klant.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Kapotte föhn geretourneerd

    Echt, ik vind het zo erg! Zes maanden geleden stuurde ik die kapotte föhn terug en heb gekozen om mijn geld terug te krijgen in plaats van een nieuwe föhn te ontvangen. Dit omdat het zo lang zou duren voordat de nieuwe föhn geleverd zou worden. Na ontelbaar veel mails kreeg ik telkens dezelfde nutteloze reactie terug, dat ze ernaar zouden kijken en dat ik nog van hen zou horen. Maar nooit meer iets van gehoord en heb nog steeds mijn geld niet teruggekregen! Zo erg! Ik koop hier echt nooit meer.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vrijdag besteld en verwachtte levering op zaterdag

    Ik deed mijn bestelling op vrijdag en verwachtte die zaterdag te krijgen. Maar nu is het al maandag en het pakket is er nog steeds niet. Ik belde de klantenservice en ze vertelden me dat ik tot donderdag moet wachten voordat ze een onderzoek kunnen starten. Dat is toch absurd voor een bedrijf als Douglas.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop verloren en geld terugvragen

    Ik heb iets gekocht, maar heb het nooit ontvangen. Na heel wat telefoontjes en e-mails heb ik nog steeds mijn geld niet terug. De klantendienst bij Douglas is echt slecht, ze beloven vanalles maar doen uiteindelijk niets. Ik blijf maar wachten en bellen, maar niemand lijkt me te kunnen helpen. Waarom duurt het zo lang? Ik ben al bijna een maand aan het wachten!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van een handtas op Douglas

    Ik heb onlangs een handtas gekocht bij Douglas voor €300. Jammer genoeg begonnen de letters van het merk al na twee weken los te laten, dus mijn vertrouwen in de kwaliteit van het product was meteen weg. Ik heb meteen een e-mail gestuurd met foto's van het probleem, maar kreeg geen enkele reactie. Na een paar dagen heb ik dan maar gebeld en kreeg een medewerkster aan de lijn die heel onvriendelijk was. Ze vertelde me dat ik het product bij een partner had gekocht en dat ik moest afwachten hoe zij het gingen oplossen. Op de bon stond nochtans dat Douglas het product had verkocht, met het adres in Nijmegen. Er was nergens sprake van een partner. Dit gebrek aan communicatie en klantenservice heeft me echt teleurgesteld.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van een oogschaduwpalet

    Onlangs ben ik een oogschaduwpalet gaan kopen bij Douglas en ik moet eerlijk zeggen dat ik echt teleurgesteld was in de kwaliteit ervan. Na slechts een paar keer gebruiken begonnen de oogschaduws te vervagen en zelfs af te brokkelen. Ik had wel verwacht dat een product van deze prijsklasse beter zou zijn. Spijtig genoeg kon ik geen terugbetaling krijgen vanwege het winkelbeleid, aangezien de 14 dagen al voorbij waren. Dit is echt teleurstellend en ik had gehoopt op een betere klantenservice.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Make-up aankoop

    De service bij Douglas Nijmegen Marikenstraat was echt slecht. De medewerkers waren totaal niet vriendelijk en leken meer bezig te zijn met hun eigen gesprekken dan met het helpen van klanten. Ik moest zelf om hulp vragen en zelfs dan leek het alsof ze liever zo snel mogelijk van mij af wilden zijn. Bij het afrekenen moest ik zelfs aandringen om geholpen te worden. Er werd totaal geen rekening gehouden met mijn behoeften als klant en ik had echt het gevoel dat ik werd genegeerd. Het was echt een teleurstellende ervaring en ik zal deze winkel zeker niet meer bezoeken. Ik ga liever naar een andere winkel waar ze wel klantvriendelijkheid hoog in het vaandel dragen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop in de winkel en annulering

    Ik was in de winkel en ik kon het product dat ik zocht niet vinden, dus besloot ik het ter plaatse te bestellen en te betalen. Jammer genoeg werd mijn bestelling diezelfde avond geannuleerd door het bedrijf op 16 maart. Sindsdien heb ik al drie keer contact opgenomen met de klantendienst, maar heb nog steeds mijn geld niet teruggekregen. Ze beloofden een cadeaubon te sturen, maar dit is nog niet gebeurd. Op dit moment willen we gewoon ons geld terug, maar de service van het bedrijf is echt ondermaats. Ze komen hun beloftes niet na en we voelen ons als klanten niet serieus genomen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop cadeauverpakking shampoo

    Ik heb op 18/12 een mail gestuurd over een cadeauverpakking waarvan de shampoo overal zat en opgedroogd was. Op 6/01 kreeg ik een reactie dat er een na zending zou komen. Vervolgens heb ik niks meer gehoord, dus op 26/03 heb ik opnieuw gemaild en als reactie terug gekregen dat ik mijn geld terug zou krijgen, maar dit moet eerst worden goedgekeurd. Dit moest ook met de nazending dus ik verwacht niet dat ik ooit mijn geld of een nieuw product zal ontvangen. Heel teleurstellend.


Anderen bekeken ook