Duetz Reviews
Reviews (9)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
goede prijs, beschreven zoals verwacht, tijdige levering
De aankoop die ik gedaan heb was goedkoper dan op andere websites en het product was precies zoals beschreven. Ik was een beetje nerveus na het lezen van enkele slechte reviews, maar het feit dat mijn bestelling op tijd en correct geleverd werd, bewijst dat ze goed werk verrichten. Ik zal zeker opnieuw bestellen in de toekomst.
Jas online gekocht
Onlangs heb ik een jas online gekocht en het was echt een ramp. Nadat ik het artikel had teruggestuurd, had ik te maken met een totaal gebrek aan communicatie en klantenservice. Het was allemaal zo verwarrend en ondoorzichtig, en ik kon de status van mijn pakket niet eens volgen. Bovendien kon ik alleen via e-mail contact opnemen met de klantenservice, maar ik ontving geen enkel antwoord, zelfs niet na vijf e-mails te hebben gestuurd. Het is gewoon belachelijk dat ze beweren binnen 2 werkdagen te zullen antwoorden.
twee polo's
Een paar maanden geleden had ik twee polo's besteld bij dit bedrijf. Jammer genoeg kwamen de polo's te laat aan en miste er één toen ze eindelijk arriveerden. Na het wassen volgens de instructies kromp één van de polo's, wat echt teleurstellend was. Spijtig genoeg heb ik geen enkele vorm van service of oplossing gekregen van dit bedrijf, zelfs niet na een vervelend e-mailcontact. Ik voel me echt in de steek gelaten en ben heel teleurgesteld over mijn ervaring met dit bedrijf.
Miskoop sweater
Ik zou hier zeker niet meer kopen! Ik had een trui besteld en die werd snel geleverd in België, dus ik dacht dat alles goed was. Maar toen ik de volgende dag dezelfde trui van hetzelfde merk en in dezelfde maat bestelde, was die veel te klein! Op de site staat dat je gratis kan retourneren, maar er zat geen retourlabel van PostNL bij. Dus ik stuurde een e-mail, maar kreeg geen antwoord. Na nog een e-mail zonder reactie, probeerde ik te bellen, waar ze beloofden me meteen een retourlabel te sturen. Maar na twee keer niets ontvangen te hebben, zeiden ze dat ik op eigen kosten zou moeten terugsturen. Ik hou echt niet van loze beloftes, dus zal ik hier niet meer bestellen. Ik zal ook verdere stappen ondernemen tegen deze winkel.
nieuwe laarzen
Heb je dat ook al meegemaakt? Ik kocht nieuwe laarzen en wat een teleurstelling! De klantenservice was helemaal niet vriendelijk en de kwaliteit van de laarzen liet echt te wensen over. Toen ik zei dat ze niet goed zaten, zeiden ze gewoon dat ik maar naar de schoenmaker moest gaan! Echt belachelijk! De kwaliteit en service zijn echt niet wat ik ervan verwachtte. Zo'n tegenvaller!
Onjuist item ontvangen
Onlangs kreeg ik iets binnen dat helemaal niet overeenkwam met wat ik had besteld. Het was een Ralph Lauren overhemd zonder labels, wat me verbaasde omdat het niet als tweedehands was vermeld. Ik heb een klacht ingediend via e-mail, maar die werd volledig genegeerd. Gelukkig was het personeel vriendelijk en boden ze aan om het overhemd gratis terug te nemen als oplossing.
Aankoop van een jeans broek online
Ik bestelde online een jeansbroek, maar heb die nog steeds niet ontvangen. Na verschillende e-mails kreeg ik geen reactie van het bedrijf. Toen ben ik naar de winkel gegaan en werd onbeleefd behandeld en doorverwezen naar de online afdeling. Uiteindelijk heb ik een officiële klachtenbrief gestuurd en kreeg ik meteen reactie. Ze beloofden het geld terug te storten, maar dat is nog steeds niet gebeurd. Ondanks mijn herhaalde verzoeken per e-mail, heb ik mijn geld nog niet terug. Dit is onaanvaardbaar en ik heb zelfs een melding gemaakt bij ACM.
colbert
Onlangs heb ik een colbert besteld bij deze winkel en eerlijk gezegd ben ik niet blij met de service die ik heb gekregen. Ik had gehoopt dat ik mijn bestelling de volgende dag in huis zou hebben, maar dat is dus helemaal niet gebeurd. Ik heb meerdere keren geprobeerd contact op te nemen via e-mail, maar kreeg helemaal geen reactie. Op een gegeven moment begon ik zelfs te twijfelen of deze website wel betrouwbaar was. Uiteindelijk ontving ik mijn colbert na anderhalve week, maar ik was teleurgesteld dat ik zo lang moest wachten en dat er geen enkele vorm van communicatie was vanuit de klantenservice. Ik zal hier in de toekomst niet meer bestellen.
Aankoop van een trui
Ik heb pas geleden een trui bij jullie gekocht en na slechts één keer dragen begon de trui al te pillen. Ik heb op 29 maart een mail gestuurd met mijn klacht en nogmaals op 7 april, maar heb tot nu toe geen enkele reactie gekregen van de klantendienst. Het is echt teleurstellend dat er geen enkele vorm van communicatie is over mijn klacht.