20% Zou hier weer kopen

Spotlight: Wat zeggen onze klanten?
Schrijf een review

Y
Yana
Ik was onlangs in FNAC en heb daar een nieuwe laptop gekocht. De medewerker die me geholpen heeft was echt vriendelijk en wist waarover hij sprak. Hij nam rustig de tijd om al mijn vragen te beantw...Lees verder
J
julien
De DVD die ik had besteld, was precies zoals ik had gehoopt. Het duurde slechts een week voordat het pakketje arriveerde, omdat het uit Duitsland moest komen. Ik was echt blij met hoe snel en nauwk...Lees verder
J
Jacob
Het spijt me erg om te zeggen dat ik een echt teleurstellende ervaring heb gehad bij het bestellen van een powerbank bij FNAC. Na meer dan een halve maand te hebben gewacht, kreeg ik te horen dat d...Lees verder
L
L. Jacquet
Ik heb onlangs twee boeken besteld bij FNAC. Het ene boek kwam vlot aan via B-post, maar het andere boek zou eigenlijk al op 29/2 moeten geleverd zijn. Nu is het bijna een week later en heb ik nog ...Lees verder
S
Stan Desmet
Op 20 januari heb ik een printer besteld voor een goede prijs, met de belofte van een "snelle levering" vanaf de volgende dag. Jammer genoeg weet ik nog steeds niet wanneer mijn bestellin...Lees verder

Alle reviews (20)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van een laptop

    Ik was onlangs in FNAC en heb daar een nieuwe laptop gekocht. De medewerker die me geholpen heeft was echt vriendelijk en wist waarover hij sprak. Hij nam rustig de tijd om al mijn vragen te beantwoorden en heeft me goed geholpen bij het maken van mijn keuze. De aankoop verliep vlot en ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe laptop.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop DVD

    De DVD die ik had besteld, was precies zoals ik had gehoopt. Het duurde slechts een week voordat het pakketje arriveerde, omdat het uit Duitsland moest komen. Ik was echt blij met hoe snel en nauwkeurig mijn aankoop werd bezorgd.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van een powerbank in promotie

    Het spijt me erg om te zeggen dat ik een echt teleurstellende ervaring heb gehad bij het bestellen van een powerbank bij FNAC. Na meer dan een halve maand te hebben gewacht, kreeg ik te horen dat de powerbank die ik had besteld niet meer op voorraad was, ondanks dat deze nog steeds bestelbaar was op de website. Ik heb meerdere keren contact opgenomen met Fnac over de status van mijn bestelling, maar helaas kwam ik pas na een lange tijd wachten erachter dat de powerbank niet beschikbaar was. Dit was heel frustrerend, vooral omdat de powerbank uiteindelijk ook niet meer beschikbaar was bij andere winkels. Ik had mijn aankoop beter ergens anders gedaan.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bestelling van 2 boeken

    Ik heb onlangs twee boeken besteld bij FNAC. Het ene boek kwam vlot aan via B-post, maar het andere boek zou eigenlijk al op 29/2 moeten geleverd zijn. Nu is het bijna een week later en heb ik nog steeds niets ontvangen. Ik heb al vier keer contact opgenomen met FNAC, maar telkens zeggen ze dat ze het nog aan het onderzoeken zijn. Er gebeurt maar niets. Het probleem is nog steeds niet opgelost, ondanks al mijn e-mails, chats en ingevulde formulieren. En als klap op de vuurpijl heb ik slechts 2.78€ teruggekregen in plaats van de 45€ die ik zou moeten terugkrijgen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Printer besteld

    Op 20 januari heb ik een printer besteld voor een goede prijs, met de belofte van een "snelle levering" vanaf de volgende dag. Jammer genoeg weet ik nog steeds niet wanneer mijn bestelling geleverd zal worden. Ondanks herhaalde berichten naar FNAC kreeg ik eindelijk een reactie, maar nog steeds geen duidelijk antwoord. Zelfs na 10 minuten aan de telefoon te hebben gehangen, blijft het onduidelijk wanneer de levering zal plaatsvinden. Het is frustrerend om te weten dat er wel voorraad is in sommige winkels, maar dat ze weigeren om mij verder te helpen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bestelling van HP toner

    Mijn ervaring met de webshop was jammer genoeg echt teleurstellend. In december heb ik een HP toner besteld, maar een maand later kreeg ik totaal andere producten geleverd, namelijk plastic ringen voor een kaft. Na verschillende pogingen om contact op te nemen, is het me uiteindelijk gelukt om iemand te bereiken. Ik moest bewijzen dat ik het verkeerde product had ontvangen, maar uiteindelijk bood het bedrijf me geen oplossing aan.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Elektronica

    Hoewel ik altijd graag bij FNAC winkel vanwege hun uitgebreide assortiment en goede klantenservice, had ik helaas een slechte ervaring tijdens mijn laatste bezoek. Het personeel stuurde ons zonder reden naar buiten omdat ze dachten dat we iets verdachts aan het doen waren, maar later bleek dit ongegrond te zijn.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van technologisch toestel

    Ik ben niet echt blij met hoe jullie mijn bestelling hebben afgehandeld. Het duurde lang voordat ik een verzendbevestiging kreeg en toen ik contact opnam met de klantenservice, bleek het product niet op voorraad te zijn. Ze beloofden me mijn geld terug te storten, maar ook dat duurde best lang. Toen ik opnieuw contact opnam, wilden ze mijn bankgegevens opnieuw, terwijl ik al via die rekening had betaald. Ik wacht nog steeds op mijn geld en ik ben teleurgesteld in hoe alles is gelopen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    coole elektronische spullen

    Oh nee! Ik kocht wat leuke elektronische spullen bij Fnac en het is helemaal misgegaan. Mijn bestelling werd geannuleerd zonder reden en ik moest de klantendienst contacteren om het op te lossen. Uiteindelijk duurde het meer dan 3 weken voordat ik mijn geld terug had! Dat is echt niet oké. Ik had vertrouwen in Fnac, maar dat bleek fout te zijn. Ik bestel daar nooit meer!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    koptelefoon aankoop

    Onlangs kocht ik een koptelefoon bij FNAC en ik moet zeggen dat mijn ervaring echt teleurstellend was. Het personeel had de prijzen van de koptelefoons verkeerd vermeld, waardoor ik uiteindelijk het driedubbele moest betalen aan de kassa. Het beloofde geld terug kreeg ik niet, maar in de plaats kreeg ik een tegoedbon die ik binnen het jaar moest gebruiken in een FNAC of Vandenborre winkel. Dit voelt echt als een onterechte last voor de klant en het is gewoon oneerlijk dat wij moeten opdraaien voor de grote fouten van het personeel. Het zou veel beter geweest zijn als ze gewoon het geld hadden teruggegeven, zoals beloofd, in plaats van ons te verplichten om iets anders bij hen te kopen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van elektronisch toestel

    Het product dat ik kocht, was niet zoals beschreven, omdat de specificaties misleidend waren. Na meerdere telefoontjes en e-mails kon ik het item terugsturen en een terugbetaling ontvangen, maar het duurde veel langer dan verwacht. De klantenservice kan zeker verbeterd worden om te voorkomen dat deze problemen zich in de toekomst voordoen. Ik zal twee keer nadenken voor ik weer iets bij hen koop.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Websiteproblemen

    De winkels van deze keten zijn prima, maar de prijzen zijn soms hoger dan elders. De website is zo slecht dat ik al verschillende keren elders heb moeten bestellen. Ook de Click & Collect-functie werkt niet, ondanks de knop voor afhaling binnen 1 uur. Die knop doet jammer genoeg niets. En ze hadden onlangs webledendagen waarbij je €10 korting kreeg per aankoop van €100, maar al mijn pogingen om hiervan te profiteren mislukten. De voorwaarden stonden nergens duidelijk vermeld, ondanks de toevoeging "*zie voorwaarden".


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Nieuwe koptelefoon

    Ik ben naar de winkel gegaan om een nieuwe koptelefoon te kopen en ik was echt enthousiast. Maar toen ik daar aankwam, kon ik niemand vinden om me te helpen, dus moest ik zelf op zoek gaan naar een medewerker. Toen ik eindelijk iemand vond, leek die niet echt geïnteresseerd om mij te helpen en voelde ik me een beetje genegeerd. Uiteindelijk heb ik besloten om mijn koptelefoon ergens anders te kopen waar ik wel vriendelijk geholpen werd. Geen goede ervaring bij FNAC!


Anderen bekeken ook