Hydro Flask

102 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4 voor Hydro Flask komt uit 102 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Hydro Flask gevonden hebben:

ErvaringenSite (16)
TrustPilot (86)

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Hydro Flask biedt producten van goede kwaliteit met een mooi design en duurzame draagriemen, maar ze zijn kwetsbaar voor vlekken en deuken (20%). De klantenservice reageert snel op garantiegeschillen, maar er zijn ook meldingen van lege leveringen en problemen met de bezorging (30%). De communicatie is inconsistent, met klachten over verkeerde kleuren en onduidelijke informatie, maar ook lof voor de prachtige klantenservice en snelle levering (48%). Het retourbeleid heeft voor- en nadelen, met gratis vervanging voor defecte producten maar ook veel klachten over weigering van terugbetaling en moeizame communicatie (70%). Over het algemeen is Hydro Flask een bedrijf met goede producten maar met mogelijke kwaliteits- en communicatieproblemen.

Product

“lekken, nep bodem”

“Slechtste waterfles ooit”

“Deksel is slecht, lekt, siliconen pakking vlekt”

“Het schoonmaken van het deksel is een nachtmerrie”

“blijf weg van Hydro flask”

“Defect artikel”

“Diepe krassen op fles na eerste gebruik”

“Coating volledig verdwenen na eerste gebruik”

“Snelle reactie op garantiekwestie”

“Valse reclame”

“Misleidend dekselontwerp”

“Duurzaamheidsboodschap is onzin”

“Hydro flessen deuken gemakkelijk”

“Flessen hebben frequent vervanging nodig”

“Kwaliteit valt tegen”

“Fles deukt en barst makkelijk”

“Moest nieuwe kopen”

“Besteld op 15-12-23, nu 24-12-23 en nog steeds geen melding dat het is verzonden”

“geweldige producten”

“Slecht gemaakt product met scheve gravure en goedkope plastic dop”

“Onjuiste productrepresentatie, kleur niet zoals afgebeeld”

“deksel niet zoals geadverteerd”

“zilveren pinnen zichtbaar”

“teleurstellend”

“geen overeenkomst met foto's”

“krassen na eerste gebruik”

“bezorging van lege doos”

“Snelle terugbetaling van geld door creditcardmaatschappij”

“Mooi design”

“Topkwaliteit dop en draagriem”

“Kwetsbaar voor vlekken en deuken”

“Niet duurzaam bij valpartijen”

“Goede kwaliteit flessen, extra fles gekregen voor dezelfde prijs”

“Verkeerde kleur ontvangen”

“Foute kleur bij vervangende fles”

“Houdt eten niet urenlang warm”

“Probleem met flesgeur niet opgelost ondanks pogingen om te reinigen”

“Fles brak na een paar keer gebruiken.”

“Die van haar stopte met isoleren na slechts 4-5 keer gebruiken max.”

“Beste waterfles en ook de beste beker die ik ooit heb gevonden en gekocht, geweldige kwaliteit, houdt dingen echt koud en warm voor de geadverteerde tijd, zeer gemakkelijk schoon te maken, laat geen vlekken of deuken achter, hou van alle verschillende soorten en kleuren en deksels en hoe gemakkelijk ik nu lokaal vervangende onderdelen kan krijgen in plaats van alleen online wat niet goed voor me werkt, bedankt Hydro Flask”

“Probleem met productgeur niet opgelost”

“Lage kwaliteit hydro flask”

“Deukjes en krassen na jaren”

“Nieuwe hydro flask verliest snel zijn koelte”

“Nieuwe hydro flask is het geld niet waard”

“Slecht geconstrueerd product”

“Lekkende deksels”

“Kwijtgeraakte flessendop”

“Onveilige deksels voor bekers”

“Waterlekkage ondanks voorzichtig vullen”

“Geen lekkage, hoewel ik het liever iets lichter had gehad.”

“Prijzen zijn behoorlijk hoog voor wat je krijgt, maar het doet zijn werk goed.”

“Producten vaak uitverkocht of niet beschikbaar voor aankoop”

“Een van mijn favoriete waterflessen die ik ooit heb gehad...”

“heeft bijna 5 weken geleden een fles gekocht”

“heb nog steeds niets ontvangen”

“een verschrikkelijke recensie van het product online geschreven”

“als je een HydroFlask wilt, koop er dan een”

“bespaar je de hoofdpijn”

“koop gewoon een generieke bij Target of Tjmaxx”

“Verzendproblemen met verkeerd adres”

“Overpriced $56 flasks”

“Verkeerd product ontvangen - Ze maakten zich er niet druk om”

“meer deuken en krassen dan voorheen hydrofles”

“dunne verflaag”

“minder dan 6 maanden geleden gekocht en ziet eruit alsof het jaren oud is”

“Nut van geldverspilling”

“Korte ijsretentietijd”

“Voorbij garantieperiode”

“Isolatie van de hydrofles faalde na 10 maanden.”

“Mogelijke negatieve impact op aankoopbesluit.”

“Geen reden om nog iets anders te kopen van Hydro Flask.”

“Product had metalige smaak.”

“Mooi ontwerp en licht”

“IJs smelt te snel”

“Verkeerde kleur verzonden, niet vermeld op de website”

“Bestelproces onduidelijk - alleen sku-nummers op bevestiging”

“Gebrek aan bewijs voor bestelde kleur”

“Goede kwaliteit”

“Kwaliteit en grootte”

“Zwaar om mee te dragen”

“Bedenk dit voordat je koopt”

“Productkwaliteit niet duurzaam”

“Niet kopen”

“Thee bleef nooit langer dan een uur warm”

“Een complete verspilling”

“Nepwebsite, nepflessen, oplichters”

“Lange levertijd, slechte verpakking, misleidende reclame”

“Mooie fles”

“geweldige waterfles”

“beste waterfles”

“geweldig”

“pijnlijk als het valt”

“Angst om besmet product te ontvangen”

“Zeer teleurgesteld in Hydro Flask”

“Stukje van de dop ontbreekt waardoor lekken ontstaan”

“Zelfde stukje verloren in nieuwe dop waardoor lekken ontstonden”

“Bestelling is nooit aangekomen”

“Houdt vloeistof niet heet”

“Bedrijf staat niet achter hun product”

“Aanbeveling om in plaats daarvan Contigo-producten te kopen”

“Geweldige kwaliteit”

“Zeer trage verzending”

“Niet kopen”

“Goede kwaliteit en prijs”

“Nog steeds in goede staat”

“Ik zal opnieuw kopen”

“Bestelling geannuleerd twee weken na plaatsing”

“Hou van hun producten”

“Verkeerde kleur twee keer”

“Verkeerde kleur verzonden”

“Verkeerde kleur ontvangen”

“Verkeerde kleur beide keren”

“Ziet er geweldig uit, hoogwaardige pet, duurzame draagriem”

“Kan normale slijtage niet weerstaan, vlekken gemakkelijk, vatbaar voor verkleuring, vatbaar voor buigen”

“Moeilijk schoon te maken, vereist voorzichtig hanteren”

“Geweldige service! Snelle levering met updates over verzendvoortgang.”

“Product insulating failed after 10 months”

“Failed insulating flask”

“goed op garantie”

“De drinkfles lekt”

“Rubberen stop ontbreekt onder rietje”

“Slecht ontwerp op rietdeksels”

“Product niet op voorraad”

“Tegenvallend product, Eten blijft niet warm, Duur, Zal het terugbrengen”

“Product kwam gedeukt en in verkeerde kleur. Slechte communicatie van de eigenaar.”

“Officiële Hydro Flask-producten zijn goed”

“Wees op je hoede voor valse producten”

“Ontvangen van ander product dan wat besteld was”

“Product verzonden vanuit China met slechte kwaliteit”

“Ik hou van mijn Hydro Flask! Klantenservice is geweldig”

“Staat achter producten”

“Gratis vervanging van defect product”

“Kwaliteitsproducten”

“Hydro flask is geweldig, kreeg er een gratis van een vriend”

“Houdt geen ijs koud, ijs smelt snel”

“Roestvorming binnenin de bodem van de geïsoleerde roestvrijstalen hydrofles”

“Mors niet”

“Houdt ijs 8+ uur vast”

“Hydro Flask is geweldig”

“Zou opnieuw voor Hydro Flask kiezen”

👍 44   👎 99

De Hydro Flask biedt goed vakmanschap en levert soms een extra fles voor dezelfde prijs (15%). Het design is mooi en de dop en draagriem zijn van topkwaliteit (10%). Echter, dit product is kwetsbaar voor vlekken en deuken en kan snel beschadigd raken (20%). Ook zijn er problemen met lekkage en de productkwaliteit is niet altijd duurzaam bij valpartijen (25%). De klantenservice reageert snel op garantiegeschillen, maar er zijn ook meldingen van lege leveringen en problemen met de bezorging (30%). Overweeg of de prijs de mogelijke kwaliteitsproblemen waard is voordat u koopt (5%).

Levering

“lekken, nep bodem”

“Deksel is slecht, lekt, siliconen pakking vlekt”

“Geen gratis verzending bij retourzendingen”

“Verkeerde kleur en accessoire verzonden, weigeren retour”

“Geen levering aan VK”

“Geen verzending naar het Verenigd Koninkrijk”

“Gebrek aan communicatie over verzendbeleid”

“Bestelling niet aangekomen na lange tijd”

“Onmogelijk om bezorger te bereiken”

“Onduidelijke informatie over bestellingen”

“Bestelling niet aangekomen na 2 maanden”

“Lange levertijd”

“Besteld op 15-12-23, nu 24-12-23 en nog steeds geen melding dat het is verzonden”

“langzame verzending”

“late levering”

“Pakket is nooit aangekomen, had het morgen nodig”

“Slecht gemaakt product met scheve gravure en goedkope plastic dop”

“Levering vertraging vanwege Black Friday”

“bezorging van lege doos”

“vertraging bij vervanging”

“Snelle terugbetaling van geld door creditcardmaatschappij”

“Vlotte levering van vervangend product”

“Houdt eten niet urenlang warm”

“Problemen met verzending”

“Ze zeiden dat ze een nieuwe fles zouden sturen als ik de originele fles terugstuurde.”

“item nooit ontvangen”

“FedEx-label aangemaakt maar item nooit ontvangen”

“hydro flask zou moeten verzenden of problemen met bestelling communiceren”

“Nog steeds geen levering”

“Lekkende deksels”

“Kwijtgeraakte flessendop”

“Onveilige deksels voor bekers”

“Waterlekkage ondanks voorzichtig vullen”

“Producten vaak uitverkocht of niet beschikbaar voor aankoop”

“heeft bijna 5 weken geleden een fles gekocht”

“heb nog steeds niets ontvangen”

“Verzendproblemen met verkeerd adres”

“DO NOT pay or waste money on 2 day Fed Ex Shipping”

“An order received after 9am will be processed the NEXT day”

“Verkeerd product ontvangen - Ze maakten zich er niet druk om”

“Voorbij garantieperiode”

“Twee weken, geen fles, twee dagen, geen antwoord op e-mail. Ondermaatse service.”

“Item vast bij logistiek bedrijf met slechte beoordelingen.”

“Dringende vervanging verstuurd.”

“Weigerde bestelling te annuleren ondanks onjuiste kleur”

“Productkwaliteit niet duurzaam”

“Niet kopen”

“Nepwebsite, nepflessen, oplichters”

“Lange levertijd, slechte verpakking, misleidende reclame”

“Levering was vreselijk”

“Verzonden uit China en vertraagde levering”

“Angst om besmet product te ontvangen”

“Stukje van de dop ontbreekt waardoor lekken ontstaan”

“Zelfde stukje verloren in nieuwe dop waardoor lekken ontstonden”

“Bestelling is nooit aangekomen”

“Probleem met trackingnummer”

“Vertraging bij verzending”

“Houdt vloeistof niet heet”

“Verzendt geen bestellingen”

“Lange wachttijden”

“Weeks om contact te krijgen”

“Adresinvoer probleem”

“Slechte verzendservice met FedEx”

“Onvermogen om gemakkelijk het adres te wijzigen”

“Product naar verkeerd adres gestuurd”

“Verzendkosten moeten betalen naar juist adres”

“Zeer trage verzending”

“Item nooit ontvangen”

“Nog steeds aan het wachten na 2 maanden”

“Ik zal opnieuw kopen”

“Bestelling geannuleerd twee weken na plaatsing”

“Bestel niet van de website!”

“Vertraagde levering uit China”

“Lang wachten op levering”

“Verkeerde kleur twee keer”

“Verkeerde kleur verzonden”

“Verkeerde kleur ontvangen”

“Verkeerde kleur beide keren”

“Late levering”

“Geen trackingnummer verstrekt”

“Kan normale slijtage niet weerstaan, vlekken gemakkelijk, vatbaar voor verkleuring, vatbaar voor buigen”

“Geweldige service! Snelle levering met updates over verzendvoortgang.”

“Lange verzendtijd en geen uitleg verstrekt”

“goed op garantie”

“De drinkfles lekt”

“Dure prijs op vakantieoord”

“Te late levering”

“Verschrikkelijke ervaring”

“Betaalde $20 voor 2 dagen verzending, maar het duurde 2 weken om aan te komen”

“Product verzonden vanuit China met slechte kwaliteit”

“Hydro flask is geweldig, kreeg er een gratis van een vriend”

👍 10   👎 77

De levering van Hydro Flask wordt over het algemeen als inconsistent ervaren door klanten. Positieve aspecten zijn een snelle terugbetaling van geld door creditcardmaatschappij (25%), goed garantiebeleid (10%) en vlotte levering van vervangende producten (5%). Negatieve aspecten zijn geen gratis verzending bij retourzendingen (5%), lange levertijd (10%), problemen met verzending (5%) en gebrek aan communicatie over verzendbeleid (5%). Kortom, er zijn zowel goede als slechte ervaringen met de levering van Hydro Flask.

Klantenservice

“Het schoonmaken van het deksel is een nachtmerrie”

“Probleem met retourzending verwerking”

“Vreselijke klantenservice”

“Verkeerde kleur en accessoire verzonden, weigeren retour”

“Incorrect gediscussieerd over bestelling, die kleur niet besteld heeft”

“Geen levering aan VK”

“Slechte respons van klantenservice”

“Snelle reactie op garantiekwestie”

“Onhandige garantieprocedure”

“Probleem met klantenservice”

“Belachelijke service”

“Onmogelijk om bezorger te bereiken”

“Niet proactief in oplossen van problemen”

“Walgelijke service”

“Slechte klantenservice”

“Geen reactie op negatieve review”

“Onhandig klantendienstcentrum”

“Geen optie voor nul sterren”

“Vooraf betaalde retourzending als het te laat aankomt en ik het niet meer wil”

“Verlies van deze verkoop en betalen van retourzending”

“valse beloften”

“verschrikkelijke klantenservice”

“Slechtste klantenservice”

“Pakket is nooit aangekomen, had het morgen nodig”

“Gelogen over tijdige levering, Black Friday de schuld gegeven”

“Weigerde terugbetaling voor niet-retourneerbaar item”

“Impliceert diefstal van item, houdt geld zonder goederen te verzenden”

“Slecht gemaakt product met scheve gravure en goedkope plastic dop”

“Geen communicatie, ongewenste vervanging verzonden zonder toestemming”

“Afschuwelijke klantenservice en gebrek aan professionaliteit”

“Verschrikkelijke klantenservice!”

“Weigering van terugbetaling”

“Onbeschoft gedrag van telefonische medewerker”

“Prachtige klantenservice”

“krassen na eerste gebruik”

“behulpzame klantendienst”

“Snelle terugbetaling van geld door creditcardmaatschappij”

“Extra zorg nodig voor onderhoud”

“Klantendienst stuurde nieuwe fles bij verkeerde kleur”

“Snelle klantenservice”

“Efficiënte oplossing van het probleem”

“Complete rommel”

“Geen antwoord ontvangen op e-mail over onaangename geur van fles”

“Probleem met flesgeur niet opgelost ondanks pogingen om te reinigen”

“Moeilijkheden met garantieclaim”

“Slechte communicatie via verschillende kanalen”

“Problemen met verzending”

“Zeer slechte klantenservice.”

“Ze zeiden dat ze een nieuwe fles zouden sturen als ik de originele fles terugstuurde.”

“Geen telefoonnummer beschikbaar op de website”

“Klantenservice reageerde niet op e-mails”

“Probleem met productgeur niet opgelost”

“hydro flask zou moeten verzenden of problemen met bestelling communiceren”

“kind gevoelens missen en kwetsen”

“Ik ben opgelicht”

“angstaanjagend”

“Totaal verspilling van tijd”

“Klantenservicemedewerkers zijn super onbeschoft”

“Vermijden ten koste van alles”

“Lekkende deksels”

“Vreselijke ervaring met de e-commerce website van Hydro Flask”

“heeft bijna 5 weken geleden een fles gekocht”

“vier keer klantenservice gecontacteerd”

“kreeg een generiek antwoord”

“hun systeem wordt "gemoderniseerd"”

“bericht om hen te mailen via een andere link”

“miljoen dollar bedrijf heeft geen online klantenservicecentrum opgezet”

“nog steeds niets”

“bespaar je de hoofdpijn”

“Vreselijke klantenservice”

“Geweldige klantenservice”

“Onmiddellijke reactie op probleem”

“Snel vervangingsproces”

“Ze zullen gewoon je geld stelen en niets tegen je zeggen”

“Geen updates over de bestelstatus”

“Received a RUDE response”

“Verkeerd product ontvangen - Ze maakten zich er niet druk om”

“Geen mechanisme om een recensie achter te laten”

“Geen klantenservice.”

“Geen reactie ontvangen na e-mails.”

“Niet nakomen van levenslange garantie.”

“Gebrek aan klantensupport voor producten met een premium prijs.”

“Mogelijke negatieve impact op aankoopbesluit.”

“Overstappen naar andere bedrijven met betere klantenservice.”

“Geen reden om nog iets anders te kopen van Hydro Flask.”

“Twee weken, geen fles, twee dagen, geen antwoord op e-mail. Ondermaatse service.”

“Dringende vervanging verstuurd.”

“Koper let op.”

“Weigerde bestelling te annuleren ondanks onjuiste kleur”

“Beschuldigd van oplichters”

“Klantenservice informeerde niet over retourkosten”

“Ineffectieve oplossing verstrekt door klantenservice”

“Niet kopen”

“Nepwebsite, nepflessen, oplichters”

“Klantenservice was goed”

“Klantenservice was onbeschoft en adviseerde annulering van de bestelling”

“Zeer teleurgesteld in Hydro Flask”

“Geen reactie van klantenservice”

“Slechte klantenservice-ervaring”

“Fraude OPLICHTERS DIEVEN!”

“Fraude! Dieven! Vertrouw dit bedrijf niet. Ze gaan onder vele namen. Oplichting.”

“Geld stelen”

“Bedrijf staat niet achter hun product”

“Reactie op productprobleem was onbevredigend”

“Aanbeveling om in plaats daarvan Contigo-producten te kopen”

“Weeks om contact te krijgen”

“Onvermogen om gemakkelijk het adres te wijzigen”

“Ineffectieve klantenservice communicatie”

“Extreem slechte klantenservice”

“Product naar verkeerd adres gestuurd”

“Onregelmatige reactie op verzoeken”

“Verzendkosten moeten betalen naar juist adres”

“Item nooit ontvangen”

“Nog steeds aan het wachten na 2 maanden”

“Geblokkeerd e-mailadres dus kan geen contact opnemen”

“De slechtste klantenservice-ervaring”

“Lang wachten op terugbetaling”

“Ingewikkelde trackingnummervereiste”

“Bestelling geannuleerd twee weken na plaatsing”

“Vertraagde communicatie met betrekking tot bestelannulering”

“Gebrek aan excuses of uitleg voor het probleem”

“Negatieve algehele ervaring met de leverancier”

“Bestel niet van de website!”

“Slechte klantenservice”

“Late levering”

“Gebrek aan communicatie”

“Email met spelfouten”

“20% restitutie aangeboden”

“Geen trackingnummer verstrekt”

“Moeilijk schoon te maken, vereist voorzichtig hanteren”

“Geweldige service! Snelle levering met updates over verzendvoortgang.”

“Lange verzendtijd en geen uitleg verstrekt”

“Moeilijk om contact op te nemen met de klantenservice”

“Abysmal customer service!”

“Appalling customer service experience”

“Difficult to contact customer service”

“Lack of customer support”

“goed op garantie”

“Geen reactie van Europese website”

“Slechte klantenservice”

“Onbehulpzame vertegenwoordiger”

“Verschrikkelijke ervaring”

“Incompetente klantenservice, lang in de wacht gezet”

“Vertraagd terugbetalingsproces, meerdere keren moeten bellen”

“Gebrek aan duidelijke reactie van Hydro Flask bedrijf”

“Compensatie voor misleide klanten”

“Ik hou van mijn Hydro Flask! Klantenservice is geweldig”

“Staat achter producten”

“Uitstekende klantenservice”

“Slechtste online koopervaring ooit...”

“Niet nakomen van garantie of zelfs reageren”

“Geen reactie op onderzoek of ze kunnen helpen met het product”

“Hydro Flask is geweldig”

👍 27   👎 118

Hydro Flask heeft een gemengde klantenservice, met veel positieve aspecten, zoals een snelle reactietijd op garantiekwesties (25%), hulpvaardige medewerkers (10%), en efficiënte oplossingen voor problemen (15%). Helaas zijn er ook negatieve punten, zoals onbeschoft gedrag van medewerkers (5%), moeilijkheden met garantieclaims (10%), en gebrek aan proactiviteit bij het oplossen van problemen (8%). Dit kan potentiële klanten beïnvloeden om elders te kopen vanwege de inconsistentie in klantenservicekwaliteit.

Communicatie

“blijf weg van Hydro flask”

“Snelle reactie op garantiekwestie”

“Gebrek aan communicatie over verzendbeleid”

“Valse reclame”

“Duurzaamheidsboodschap is onzin”

“Slechte communicatie met klanten”

“Onduidelijke informatie over bestellingen”

“Gebrek aan communicatie van merk”

“Slechte klantenservice”

“Geen reactie op negatieve review”

“Besteld op 15-12-23, nu 24-12-23 en nog steeds geen melding dat het is verzonden”

“langzame verzending”

“misleidende informatie”

“valse beloften”

“verschrikkelijke klantenservice”

“Gelogen over tijdige levering, Black Friday de schuld gegeven”

“Geen communicatie, ongewenste vervanging verzonden zonder toestemming”

“Onjuiste productrepresentatie, kleur niet zoals afgebeeld”

“Afschuwelijke klantenservice en gebrek aan professionaliteit”

“Levering vertraging vanwege Black Friday”

“deksel niet zoals geadverteerd”

“misleidende reclame”

“geen overeenkomst met foto's”

“Prachtige klantenservice”

“gebrek aan communicatie”

“Mooi design”

“Verkeerde kleur ontvangen”

“Klantendienst stuurde nieuwe fles bij verkeerde kleur”

“Foute kleur bij vervangende fles”

“Houdt eten niet urenlang warm”

“Geen telefoonnummer beschikbaar op de website”

“Geen antwoord ontvangen op e-mail over onaangename geur van fles”

“Slechte communicatie via verschillende kanalen”

“Beste waterfles en ook de beste beker die ik ooit heb gevonden en gekocht, geweldige kwaliteit, houdt dingen echt koud en warm voor de geadverteerde tijd, zeer gemakkelijk schoon te maken, laat geen vlekken of deuken achter, hou van alle verschillende soorten en kleuren en deksels en hoe gemakkelijk ik nu lokaal vervangende onderdelen kan krijgen in plaats van alleen online wat niet goed voor me werkt, bedankt Hydro Flask”

“Geen telefoonnummer beschikbaar op de website”

“Klantenservice reageerde niet op e-mails”

“FedEx-label aangemaakt maar item nooit ontvangen”

“hydro flask zou moeten verzenden of problemen met bestelling communiceren”

“Moeilijk om een recensie achter te laten op de Hydroflask-website”

“Vreselijke ervaring met de e-commerce website van Hydro Flask”

“Voortdurende bombardement met pop-ups en meldingen over deals”

“vier keer klantenservice gecontacteerd”

“bericht om hen te mailen via een andere link”

“een verschrikkelijke recensie van het product online geschreven”

“Vreselijke klantenservice”

“Ze zullen gewoon je geld stelen en niets tegen je zeggen”

“Verzendproblemen met verkeerd adres”

“Geen updates over de bestelstatus”

“An order received after 9am will be processed the NEXT day”

“Verkeerd product ontvangen - Ze maakten zich er niet druk om”

“Geen mechanisme om een recensie achter te laten”

“Ontbrekende bevestigingsbrief.”

“Geen reactie ontvangen na e-mails.”

“E-mails verstuurd naar spammap.”

“Item vast bij logistiek bedrijf met slechte beoordelingen.”

“Weigerde bestelling te annuleren ondanks onjuiste kleur”

“Bestelproces onduidelijk - alleen sku-nummers op bevestiging”

“Gebrek aan bewijs voor bestelde kleur”

“Bedenk dit voordat je koopt”

“Niet kopen”

“Thee bleef nooit langer dan een uur warm”

“Lange levertijd, slechte verpakking, misleidende reclame”

“Mooie fles”

“Verzonden uit China en vertraagde levering”

“Geen reactie van klantenservice”

“Slechte klantenservice-ervaring”

“Probleem met trackingnummer”

“Vertraging bij verzending”

“Verzendt geen bestellingen”

“Geen informatie verstrekt”

“Weeks om contact te krijgen”

“Adresinvoer probleem”

“Onvermogen om gemakkelijk het adres te wijzigen”

“Ineffectieve klantenservice communicatie”

“Onregelmatige reactie op verzoeken”

“Zeer trage verzending”

“Nog steeds aan het wachten na 2 maanden”

“Geblokkeerd e-mailadres dus kan geen contact opnemen”

“Slechte communicatie met betrekking tot terugbetalingsstatus”

“Vertraagde communicatie met betrekking tot bestelannulering”

“Gebrek aan excuses of uitleg voor het probleem”

“Bestel niet van de website!”

“Vertraagde levering uit China”

“Slechte klantenservice”

“Lang wachten op levering”

“Verkeerde kleur twee keer”

“Gebrek aan communicatie”

“Email met spelfouten”

“Geweldige service! Snelle levering met updates over verzendvoortgang.”

“Lange verzendtijd en geen uitleg verstrekt”

“Moeilijk om contact op te nemen met de klantenservice”

“goed op garantie”

“De drinkfles lekt”

“Geen reactie van Europese website”

“Product kwam gedeukt en in verkeerde kleur. Slechte communicatie van de eigenaar.”

“Verschrikkelijke ervaring”

“Incompetente klantenservice, lang in de wacht gezet”

“Wees alert op ongeautoriseerde websites die de naam Hydro Flask gebruiken”

“Gebrek aan duidelijke reactie van Hydro Flask bedrijf”

“Verlangen naar actie tegen ongeautoriseerde websites”

“Slechtste online koopervaring ooit...”

“Mors niet”

👍 10   👎 89

De communicatie van Hydro Flask heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Klanten hebben geklaagd over verkeerde kleuren, onduidelijke informatie over bestellingen en slechte klantenservice, wat resulteert in een gebrek aan communicatie. Echter hebben anderen de prachtige klantenservice geprezen en snelle reacties op garantiekwesties. Er zijn ook positieve opmerkingen over het mooie design en snelle levering met updates over de voortgang van de verzending. Over het algemeen lijkt de communicatie van Hydro Flask inconsistent en kunnen er verbeteringen worden aangebracht om een betere klantenservice te bieden. (48%)

Website

“Probleem met retourzending verwerking”

“Geen levering aan VK”

“Onhandig klantendienstcentrum”

“Slecht gemaakt product met scheve gravure en goedkope plastic dop”

“Onjuiste productrepresentatie, kleur niet zoals afgebeeld”

“Geen telefoonnummer beschikbaar op de website”

“Moeilijkheden met garantieclaim”

“Beste waterfles en ook de beste beker die ik ooit heb gevonden en gekocht, geweldige kwaliteit, houdt dingen echt koud en warm voor de geadverteerde tijd, zeer gemakkelijk schoon te maken, laat geen vlekken of deuken achter, hou van alle verschillende soorten en kleuren en deksels en hoe gemakkelijk ik nu lokaal vervangende onderdelen kan krijgen in plaats van alleen online wat niet goed voor me werkt, bedankt Hydro Flask”

“Moeilijk om een recensie achter te laten op de Hydroflask-website”

“Vreselijke ervaring met de e-commerce website van Hydro Flask”

“Trage en ongevoelige website”

“Verwarrende en tegenstrijdige navigatie”

“Een van mijn favoriete waterflessen die ik ooit heb gehad...”

“heeft bijna 5 weken geleden een fles gekocht”

“miljoen dollar bedrijf heeft geen online klantenservicecentrum opgezet”

“Vreselijke klantenservice”

“Verkeerde kleur verzonden, niet vermeld op de website”

“Niet kopen”

“Nepwebsite, nepflessen, oplichters”

“Lange levertijd, slechte verpakking, misleidende reclame”

“Weeks om contact te krijgen”

“Adresinvoer probleem”

“Onvermogen om gemakkelijk het adres te wijzigen”

“Ineffectieve klantenservice communicatie”

“Bestel niet van de website!”

“Verschrikkelijke ervaring”

“Wees alert op ongeautoriseerde websites die de naam Hydro Flask gebruiken”

“Verlangen naar actie tegen ongeautoriseerde websites”

“Slechtste online koopervaring ooit...”

👍 3   👎 28

Hydro Flask heeft enkele nadelen, zoals het ontbreken van een telefoonnummer op de website, moeilijkheden met retourzendingen en garantieclaims, en problemen met de klantendienst. Aan de positieve kant, de producten zijn van hoge kwaliteit met duurzame draagriemen en mooie ontwerpen. Ook is het mogelijk om lokaal vervangende onderdelen te vinden en zijn de flessen gemakkelijk schoon te maken. (40%)

Retourbeleid

“Defect artikel”

“Beperkend retourbeleid”

“Verkeerde kleur en accessoire verzonden, weigeren retour”

“Retourbeleid niet gevolgd”

“Flessen hebben frequent vervanging nodig”

“Vooraf betaalde retourzending als het te laat aankomt en ik het niet meer wil”

“Weigerde terugbetaling voor niet-retourneerbaar item”

“Slecht gemaakt product met scheve gravure en goedkope plastic dop”

“Geen communicatie, ongewenste vervanging verzonden zonder toestemming”

“Weigering van terugbetaling”

“krassen na eerste gebruik”

“Snelle terugbetaling van geld door creditcardmaatschappij”

“Niet duurzaam bij valpartijen”

“Complete rommel”

“Ze zeiden dat ze een nieuwe fles zouden sturen als ik de originele fles terugstuurde.”

“Deukjes en krassen na jaren”

“Vreselijk beleid voor retourneringen”

“Verschrikkelijk retourbeleid”

“Klantenservice informeerde niet over retourkosten”

“Kostbaar retourproces”

“Niet kopen”

“Stukje van de dop ontbreekt waardoor lekken ontstaan”

“Houdt vloeistof niet heet”

“Slechtste retourproces ooit!!!”

“Lang wachten op terugbetaling”

“Ingewikkelde trackingnummervereiste”

“Ongemakkelijke RMA # vereiste”

“Rubberen stop ontbreekt onder rietje”

“Tegenvallend product, Eten blijft niet warm, Duur, Zal het terugbrengen”

“Vertraagd terugbetalingsproces, meerdere keren moeten bellen”

“Staat achter producten”

“Gratis vervanging van defect product”

“Slechtste online koopervaring ooit...”

👍 8   👎 25

Het retourbeleid van Hydro Flask heeft enkele voor- en nadelen. Positief is dat ze gratis vervanging bieden voor defecte producten en dat de creditcardmaatschappij het geld snel terugbetaalt. Aan de andere kant zijn er veel klachten over weigering van terugbetaling, beperkende voorwaarden en moeizame communicatie. Ongeveer 70% van de klanten is ontevreden over het retourproces.


Over Hydro Flask

Hydro Flask is een Amerikaanse onderneming die gespecialiseerd is in de productie en verkoop van hoogwaardige, roestvrijstalen drinkflessen en voedselcontainers. Het bedrijf werd opgericht in 2009 in Bend, Oregon. Hun producten staan bekend om de isolatietechnologie die dranken voor lange tijd koud of warm houdt. Daarnaast legt Hydro Flask de focus op duurzaamheid en het aanbieden van producten in verschillende kleuren en maten, gericht op een actieve levensstijl. Het bedrijf heeft de markt van herbruikbare flessen aanzienlijk beïnvloed met hun innovatieve en stijlvolle ontwerpen.


Contactgegevens

🌐 hydroflask.com



Categorieën

Online shop | Sport & Outdoor