ICI Paris Reviews

: 11
9% Zou hier weer kopen

Spotlight: Wat zeggen onze klanten?
Schrijf een review

O
Océane Cornelis
Ik heb make-up besteld en eerst thuis laten leveren, maar het kwam beschadigd en te laat aan. Toen heb ik opnieuw besteld met levering in de winkel, en toch werkten jullie weer met Bpost en moest i...Lees verder
A
alice
De bestelling die ik heb geplaatst, werd geannuleerd en nu moet ik een nieuwe bestelling met minder korting plaatsen. En dan kreeg ik het geld terug van de eerste bestelling, maar ze hebben het met...Lees verder
Z
zoé
Ik heb op 23/02/20 iets besteld, maar helaas is het nog niet geleverd vanwege problemen met de distributie, volgens IPLX. Ze beloofden me vorige week dat ik meteen terugbetaald zou worden, maar na ...Lees verder
A
Ayoub
Graag wilde ik mijn ervaring delen met die winkel. Ik heb wat problemen gehad, zoals lang wachten op terugbetaling van een retourzending. Als trouwe klant voelde ik mij echt in de steek gelaten en ...Lees verder
E
E. Dupont
Ik zit hier al zo lang te wachten op een simpel antwoord over mijn bestelling via de webshop. Heb al twaalf e-mails gestuurd, allemaal gelezen, maar nog steeds geen reactie gekregen. Echt af te rad...Lees verder

Reviews (11)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    make-up kopen

    Ik heb make-up besteld en eerst thuis laten leveren, maar het kwam beschadigd en te laat aan. Toen heb ik opnieuw besteld met levering in de winkel, en toch werkten jullie weer met Bpost en moest ik mijn bestelling veel later ophalen in het postkantoor in plaats van in de winkel. Echt teleurstellend!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bestelling geannuleerd

    De bestelling die ik heb geplaatst, werd geannuleerd en nu moet ik een nieuwe bestelling met minder korting plaatsen. En dan kreeg ik het geld terug van de eerste bestelling, maar ze hebben het meteen terug afgetrokken. Dus uiteindelijk heb ik twee leveringen gekregen: één geannuleerde en één duurdere tweede bestelling. Ik denk niet dat ik ze zal terugsturen, maar ik denk dat ik niet meer zal bestellen bij dit bedrijf.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bestelling niet ontvangen

    Ik heb op 23/02/20 iets besteld, maar helaas is het nog niet geleverd vanwege problemen met de distributie, volgens IPLX. Ze beloofden me vorige week dat ik meteen terugbetaald zou worden, maar na vijf telefoontjes en een e-mail later heb ik nog steeds niets gehoord. Uiteindelijk heb ik gebeld en ze beloofden een 'spoedterugbetaling' te regelen die morgen zou vertrekken. Maar het rare is dat ze het geld niet konden terugstorten op mijn VISA-rekening, maar ze vroegen om mijn gewone bankrekeningnummer door te geven. Dit is al de tweede keer dat ik dit meemaak met IPXL, en het gebeurt altijd bij een aanbieding. En alsof dat nog niet genoeg is, kan ik het product gewoon opnieuw bestellen tegen de normale prijs zonder korting. Waar zijn die kleine parfumerieën gebleven die echte service leverden? Juist, weggeconcurreerd door IPXL met hun grote kortingen. Nu hebben ze een monopolie met hoge prijzen, slechte service en een webshop die niet goed werkt.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van parfum en make-up

    Graag wilde ik mijn ervaring delen met die winkel. Ik heb wat problemen gehad, zoals lang wachten op terugbetaling van een retourzending. Als trouwe klant voelde ik mij echt in de steek gelaten en niet echt gewaardeerd. Ook vond ik het teleurstellend dat ze lijken belasting te ontwijken. Het heeft mijn vertrouwen in die winkel echt geschaad.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bestelling webshop

    Ik zit hier al zo lang te wachten op een simpel antwoord over mijn bestelling via de webshop. Heb al twaalf e-mails gestuurd, allemaal gelezen, maar nog steeds geen reactie gekregen. Echt af te raden om iets te bestellen als je problemen hebt. Eindelijk kreeg ik gisteren (11/09) een reactie, maar was totaal niet relevant. Na nog meer e-mails proberen ze het nu ineens goed te maken, maar weigeren ze gewoon om duidelijk te antwoorden. De klantendienst werkt gewoon niet goed. Op 15/09, en zelfs nu nog, heb ik geen enkel antwoord gekregen, zelfs geen telefoontje. Blijkbaar is klantenservice niet belangrijk zolang er verkocht wordt. Wie zou hier nog durven bestellen na dit verhaal te lezen? En zelfs nu, op 18/09, hebben ze nog STEEDS niets van zich laten horen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Teleurstellende retourervaring

    Ik vond het echt belachelijk hoe moeilijk het was om iets terug te sturen naar deze winkel. Normaal gezien is het gewoon een kwestie van een retoursticker toevoegen en het pakketje terugsturen, maar hier moest ik eerst zelf de retourkosten betalen en dan nog eens dagen of zelfs weken wachten op mijn geld. Het was ook super verwarrend om te vinden hoe ik juist moest retourneren. Ik ga hier zeker niet meer bestellen en zou het ook niet aanraden aan anderen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Cadeaubon besteld

    Mijn collega heeft al een slechte ervaring gehad met online bestellen. Haar bestelling kwam nooit aan en het duurde meer dan 3 maanden voordat ze haar geld terugkreeg. Ondanks deze waarschuwing heb ik toch besloten om mijn cadeaubon te gebruiken voor een bestelling bij dit bedrijf. Dat was echt een grote fout. Ze beweerden dat de reden voor het niet leveren van mijn pakket was vanwege een poststaking, maar uit de track and trace bleek dat het pakket nog steeds bij de afzender lag. Andere bedrijven slaagden er wel in om hun bestellingen te leveren, zelfs nadat de staking al voorbij was. Als je overweegt om hier te bestellen, zou ik het echt niet aanraden. Ook al moet ik ergens anders meer betalen, ik geef liever mijn geld uit bij een bedrijf dat betrouwbaarder is. Ici Paris is echt een voorbeeld van hoe het absoluut niet moet.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Cosmetic and perfume purchase

    Onlangs ben ik naar een schoonheidswinkel in Eindhoven Centrum geweest en had een teleurstellende ervaring. Het gedrag van het personeel was heel vreemd en respectloos, waardoor ik me niet welkom voelde en zonder aankoop vertrok. In tegenstelling tot dat, ben ik een trouwe klant van een andere schoonheidswinkel in Nederland, waar ik me altijd welkom voel en een breed scala aan cosmetica- en parfumopties heb om uit te kiezen. Ik raad ten zeerste aan om naar deze winkel te gaan, omdat ze de beste winkelervaring en opties bieden.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Parfum, beperkte keuze, uitverkochte opties, hoge prijzen

    Deze winkel heeft serieus een probleem met hun parfumvoorraad, man. Het lijkt alsof ze altijd de geuren uitverkopen die ik wil testen, of ze pushen me om een grotere en duurdere fles te kopen dan ik eigenlijk wil. Ik vind het echt belachelijk dat ze verwachten dat ik 100 euro neerleg voor een fles parfum, gekker moet het niet worden. Als ze niet snel meer variatie en betere prijzen hebben, zie je mij hier niet meer terug.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Parfum gekocht

    In het filiaal Sint-Kruis in Brugge is de klantvriendelijkheid ver te zoeken. Toen ik op 23/11 rond 17u binnenkwam, heb ik 25 minuten gewacht zonder enige vorm van begroeting. Zelfs geen knikje van één van de 3 verkoopsters die op dat moment aanwezig waren. Het was helemaal niet druk in de winkel, maar toch leek het alsof ze me niet opmerkten. Pas toen een dame die nog maar 5 minuten binnen was geholpen werd na een andere klant, besloot ik om mijn aankopen ergens anders te doen. Jammer genoeg was dit niet de eerste keer dat dit gebeurde, maar het zal wel de laatste keer zijn dat ik deze winkel bezoek.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Valentijnsgeschenk

    Mijn ervaring met de webshop was echt frustrerend. Ik had een Valentijnsgeschenk besteld en gehoopt dat het binnen 2 dagen geleverd zou worden, maar jammer genoeg is dat niet gebeurd. Na 18 dagen wachten, heb ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Bovendien heb ik meerdere e-mails gestuurd naar de klantenservice, maar ik heb nooit een antwoord gekregen. Het niet nakomen van de levertijd en het negeren van vragen van klanten is wat mij betreft heel teleurstellend en onprofessioneel.


Anderen bekeken ook