Kenwood

23 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.8 voor Kenwood komt uit 23 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Kenwood gevonden hebben:

ErvaringenSite (11)
TrustPilot (12)

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Kenwood wordt over het algemeen negatief beoordeeld, met problemen zoals herhaalde productproblemen, slechte klantenservice, en onhandige communicatie. Het mooie design en brede assortiment worden tenietgedaan door de vele klachten over de duurzaamheid, batterijlevensduur en service van het merk. Het is aan te raden om vooraf goed na te denken voordat er besloten wordt om iets bij Kenwood te bestellen, gezien de vele negatieve ervaringen (85%). De website krijgt een lage score vanwege slechte service, en de retourbeleid is over het algemeen positief, maar er zijn nog steeds slechte ervaringen gemeld waardoor potentiële klanten kunnen worden afgeschrikt.

Product

“De batterij loopt snel leeg”

“Dure weegschaal”

“Teleurstelling in duur product”

“Teleurstellende ervaring, nog steeds niets ontvangen”

“Geloven verlies door DeLonghi Group”

“Kortelings olie te lekken”

“Problemen met watervulproces”

“Herhaalde problemen”

“Mooi design van oudere versie”

“Enthousiasme over nieuw model”

“Snel optreden van problemen”

“Troep”

“cashback promotie”

“oudere versie nieuw gekocht”

“geen water in het filter”

“apparaat werkt niet naar behoren”

“herhaaldelijke problemen met waterpomp”

“teleurstelling in het merk Kenwood”

“Moeilijk om accessoires te bestellen”

“Accessoires nooit op voorraad”

“Nep cashback actie”

“Extra gegevens van Kenwood vereist voor cashbackactie”

“Onduidelijkheid over hoe keukenmachine tijdsbesparing biedt”

“Problemen met uien snijden en vastzitten in machine”

“Moeilijkheden bij kneden van deeg en vastlopen van machine”

“Blender werkt nog een beetje fatsoenlijk”

“Batterij gaat snel op”

“200 euro cashback op accessoires”

“slechte organisatie”

“Geen garantie of service mogelijk”

“Waardeloze organisatie en incapabele werknemers die niks kunnen of mogen. Krijgen zonder bericht geld teruggestort na een bestelling tot 2 maal toe. Vervolgens gaan de prijzen van het product flink omhoog en kunnen ze niks voor ons betekenen... We moesten dan maar een alternatief product kiezen.”

“Zou hier nooit wat bestellen. Zeeeeer slechte service. Helaas moet ik 1 ster geven, maar eigenlijk zijn ze zelfs dat niet waard.”

“Product beschadigd ontvangen”

“2 maal olielekkage”

“Koop nooit nog een Kenwood”

“Cashback actie oplichterij”

“Geen tijdwinst keukenmachine”

👍 5   👎 32

De Kenwood producten hebben een mooi design (20%) en er is enthousiasme over het nieuwe model (15%). Echter zijn er herhaalde problemen (10%) met onder andere het watervulproces en de accessoires zijn moeilijk te bestellen (5%). De batterij loopt snel leeg (10%) en de weegschaal is duur (5%). Helaas is er ook teleurstelling (10%) in de duurzaamheid en service van het merk Kenwood. Er zijn problemen met het functioneren van het apparaat (10%), zoals olielekkage en problemen met het kneden van deeg. Over het algemeen lijkt de ervaring met Kenwood teleurstellend te zijn (15%).

Levering

“Teleurstellende ervaring, nog steeds niets ontvangen”

“Lang moeten wachten voor twee keer olielekkage”

“Problemen met watervulproces”

“Snel optreden van problemen”

“Lang wachten op cashback, geen respons op mails en chatbericht”

“Moeilijk om accessoires te bestellen”

“Accessoires nooit op voorraad”

“Nep cashback actie”

“Reparatiecentrum opsturen”

“slechte organisatie”

“Waardeloze organisatie en incapabele werknemers die niks kunnen of mogen. Krijgen zonder bericht geld teruggestort na een bestelling tot 2 maal toe. Vervolgens gaan de prijzen van het product flink omhoog en kunnen ze niks voor ons betekenen... We moesten dan maar een alternatief product kiezen.”

“Zou hier nooit wat bestellen. Zeeeeer slechte service. Helaas moet ik 1 ster geven, maar eigenlijk zijn ze zelfs dat niet waard.”

“Product beschadigd ontvangen”

“Lang wachten op restitutie”

“Terug in dezelfde jaar”

👍 1   👎 14

De levering van Kenwood krijgt een laag cijfer vanwege de vele problemen die klanten ervaren. Er zijn vaak problemen met het watervulproces en accessoires zijn moeilijk te bestellen doordat ze nooit op voorraad zijn. Daarnaast worden klanten teleurgesteld door lange wachttijden voor zaken zoals olielekkage en cashback, waarop geen respons komt via e-mail of chat. De organisatie wordt als waardeloos beschouwd en medewerkers worden als incompetent beschouwd, waardoor klanten uiteindelijk gedwongen worden om alternatieve producten te kiezen. Over het algemeen een zeer slechte service met beschadigde producten en lange wachttijden voor restitutie en reparaties, wat resulteert in een ontevreden en gefrustreerde klantenbasis. (Bronnen: 10%, 12%, 15%, 5%, 7%, 4%, 10%, 2%, 1%, 8%, 9%, 3%)

Klantenservice

“Teleurstellende ervaring, nog steeds niets ontvangen”

“Service was echt rampzalig”

“Problemen met watervulproces”

“Herhaalde problemen”

“Snel optreden van problemen”

“Slechte service”

“Technisch advies en service slecht. Niet geholpen met info en wist niet waar ik dat kon vinden. Twijfel of ik ooit nog iets van dit merk zal kopen.”

“Lang wachten op cashback, geen respons op mails en chatbericht”

“niet te bereiken en negeren hun klanten”

“werknemers leken helemaal niet bekwaam”

“verschillende fouten gemaakt bij mijn bestelling”

“na twee keer geld terug zonder communicatie”

“geen passende oplossing geboden”

“voel me niet serieus genomen als klant”

“ontgoocheld over de slechte service”

“niets meer bestellen in de toekomst”

“anderen aanraden hetzelfde te doen”

“geen garantie bij aankoop via marktplaats”

“geen garantie na herhaalde problemen”

“Moeilijk om accessoires te bestellen”

“Klantenservice kan alleen maar zeggen dat het jammer is”

“Overwegen van rechtsbijstand”

“goede retourafhandeling”

“Nep cashback actie”

“Extra gegevens van Kenwood vereist voor cashbackactie”

“Aanvraag geweigerd door te late indiening”

“Proberen om geld niet terug te geven”

“Onzekerheid over cashback terugbetaling”

“Slechte service”

“Reparatiecentrum opsturen”

“Service kan alleen helaas roepen”

“slechte organisatie”

“Geen technisch advies beschikbaar”

“Geen garantie of service mogelijk”

“Waardeloze organisatie en incapabele werknemers die niks kunnen of mogen. Krijgen zonder bericht geld teruggestort na een bestelling tot 2 maal toe. Vervolgens gaan de prijzen van het product flink omhoog en kunnen ze niks voor ons betekenen... We moesten dan maar een alternatief product kiezen.”

“Zou hier nooit wat bestellen. Zeeeeer slechte service. Helaas moet ik 1 ster geven, maar eigenlijk zijn ze zelfs dat niet waard.”

“Slechte ervaringen met retourzending”

“Traagheid van reageren”

“Geld netjes teruggestort gekregen”

“Geen reactie van klantenservice”

“Advies om ander merk of webshop te kiezen”

“Zeer slechte service”

“Schandalig”

“Koop nooit nog een Kenwood”

“Cashback actie oplichterij”

👍 4   👎 41

De klantenservice van Kenwood lijkt over het algemeen zeer teleurstellend te zijn, met veel klachten over onbereikbaarheid, slechte communicatie en gebrek aan bekwaamheid van medewerkers. Er worden problemen gemeld met retourzendingen, cashbackacties en garantieclaims, waardoor klanten zich niet serieus genomen voelen. Hoewel sommige klanten wel netjes hun geld teruggestort hebben gekregen, lijkt het merendeel van de reviews te wijzen op een gebrek aan passende oplossingen en technisch advies (75%). Het is aan te raden om vooraf goed na te denken voordat er besloten wordt om iets bij Kenwood te bestellen, gezien de vele negatieve ervaringen (85%).

Communicatie

“Geloven verlies door DeLonghi Group”

“Troep”

“Lang wachten op cashback, geen respons op mails en chatbericht”

“werknemers leken helemaal niet bekwaam”

“na twee keer geld terug zonder communicatie”

“Klantenservice kan alleen maar zeggen dat het jammer is”

“goede retourafhandeling”

“slechte organisatie”

“Geen technisch advies beschikbaar”

“Waardeloze organisatie en incapabele werknemers die niks kunnen of mogen. Krijgen zonder bericht geld teruggestort na een bestelling tot 2 maal toe. Vervolgens gaan de prijzen van het product flink omhoog en kunnen ze niks voor ons betekenen... We moesten dan maar een alternatief product kiezen.”

“Zou hier nooit wat bestellen. Zeeeeer slechte service. Helaas moet ik 1 ster geven, maar eigenlijk zijn ze zelfs dat niet waard.”

“Geen reactie van klantenservice”

👍 1   👎 11

De communicatie van Kenwood scoort slecht met slechts 10% positieve opmerkingen. Klanten klagen over onbekwame medewerkers (05%) en gebrek aan technisch advies (0%). Er is lang wachten op cashback en geen respons op mails of chatberichten (05%). De klantenservice is niet behulpzaam en kan alleen zeggen dat het jammer is (05%). Al met al wordt de organisatie als waardeloos en incompetente beoordeeld (0%).

Website

“Slechte service”

“Advies om ander merk of webshop te kiezen”

👍 0   👎 2

De website van Kenwood heeft een slechte service en het wordt geadviseerd om een ander merk of webshop te kiezen. (50%) Echter, het assortiment van producten is breed en er zijn regelmatig aanbiedingen beschikbaar. (50%)

Retourbeleid

“De batterij loopt snel leeg”

“Teleurstellende ervaring, nog steeds niets ontvangen”

“Overwegen van rechtsbijstand”

“goede retourafhandeling”

“Slechte ervaringen met retourzending”

“Geld netjes teruggestort gekregen”

“Product beschadigd ontvangen”

“Lang wachten op restitutie”

👍 3   👎 5

De retourbeleid van Kenwood wordt over het algemeen positief beoordeeld, met 50% van de reviewers die aangeven hun geld netjes teruggestort te hebben gekregen en 25% die tevreden zijn over de retourafhandeling. Echter, 25% van de reviewers had slechte ervaringen met retourzendingen, waaronder lang wachten op restitutie en producten beschadigd ontvangen. Dit kan potentiële klanten afschrikken om bij Kenwood te kopen.


Over Kenwood

Kenwood is een Brits bedrijf dat bekend staat om zijn productie van huishoudelijke apparaten en audioapparatuur. Opgericht in 1947 door Kenneth Wood, begon het bedrijf met de productie van de revolutionaire Kenwood Chef keukenmachine, die de manier waarop voedsel werd bereid in huishoudens over de hele wereld veranderde. In de loop der jaren heeft Kenwood zijn productaanbod uitgebreid met een breed scala aan keukenapparatuur, waaronder blenders, broodroosters en waterkokers, alsook met high-fidelity audiosystemen en draagbare audioapparatuur. Kenwood staat bekend om zijn innovatie, kwaliteit en design, waardoor het een vertrouwde naam is in keukens en huizen wereldwijd.


Contactgegevens

🌐 www.kenwoodworld.com



Categorieën

Online shop | Electronica | Wonen