24% Zou hier weer kopen

Spotlight: Wat zeggen onze klanten?
Schrijf een review

W
Wendy Panier
Ik ben zeer teleurgesteld in de medion dienst na verkoop. We zijn al jaren trouwe medion gebruikers en hadden geen klachten, tot je plots een artikel hebt dat sneller stuk is dan zou mogen. Onze...Lees verder
I
inès
Ik heb onlangs een Smart TV van 80 cm gekocht en ik moet zeggen dat ik eerst een beetje teleurgesteld was. Het duurde even voordat het opstartte en het beeld was niet zo scherp als ik hoopte. Maar ...Lees verder
S
S. Somers
Wauw, deze slimme TV is zo gemakkelijk in te stellen! Gewoon je smartphone bij de hand houden voor het WiFi wachtwoord en je Google accountgegevens. Mijn ouders en ik hebben er meteen 2 gekocht en ...Lees verder
E
Elena Evrard
Maak een paar foto's van je toestellen voordat je ze terugstuurt. Ze komen nogal vaak beschadigd aan en Medion wil dan de garantie niet geven. Met zoveel gevallen vraag je je wel af of ze die ...Lees verder
H
Hugo
Onlangs heb ik een laptop bij jullie gekocht en ik moet eerlijk zeggen dat ik helemaal niet tevreden ben over de klantenservice en de dienstverlening. Mijn laptop begon al na een paar weken problem...Lees verder

Reviews (17)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Notebook

    Ik ben zeer teleurgesteld in de medion dienst na verkoop.
    We zijn al jaren trouwe medion gebruikers en hadden geen klachten, tot je plots een artikel hebt dat sneller stuk is dan zou mogen.
    Onze medion notebook van nog geen anderhalf jaar heeft plots een defect aan het toetsenbord. Een kenner zei ons contact op te nemen met medion gezien nieuwe stukken nodig zijn.
    De pech is dat deze notebook aangekocht is via onze vorige werkgever en we geen betaalbewijs kunnen voorleggen. We hebben een betaalbewijs aangevraagd bij de werkgever, maar nog niets mogen ontvangen.
    Ondertussen weigert medion alle bijstand, zelfs wanneer we aangeven los van de garantietermijn te handelen.
    We vinden dit zeer teleurstellend, zeker omdat ik net een auto-ongeluk heb gehad en hierdoor aan huis gekluisterd ben en net nu veel briefwisseling dien door te spelen naar werkgever, verzekeringen etc.
    Voor ons zal dit de laatste medion zijn...


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van 32"/80cm Smart-tv

    Ik heb onlangs een Smart TV van 80 cm gekocht en ik moet zeggen dat ik eerst een beetje teleurgesteld was. Het duurde even voordat het opstartte en het beeld was niet zo scherp als ik hoopte. Maar na wat instellingen aangepast te hebben, werd het beeld veel beter! De kleuren zijn levendig en het beeld is nu echt haarscherp. De verkoper waarschuwde me voor mogelijk hoger energieverbruik, maar dit bleek verwaarloosbaar vanwege het kleinere schermformaat. Voor die prijs was het echt een koopje en ik zou het zeker aanraden aan anderen. Het geluid is ook beter dan bij de vorige versie zonder smartfuncties, waarbij we nog een extra speaker moesten gebruiken.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Slimme TV

    Wauw, deze slimme TV is zo gemakkelijk in te stellen! Gewoon je smartphone bij de hand houden voor het WiFi wachtwoord en je Google accountgegevens. Mijn ouders en ik hebben er meteen 2 gekocht en we waren echt blij verrast. De afstandsbediening kan zelfs onze digibox bedienen, dus geen extra afstandsbediening nodig. Echt handig! Onze oude TVs waren nog prima, maar niet zo slim, dus dit was echt een geweldige upgrade voor een goede prijs. Dankjewel Medion & Aldi, ik ben helemaal blij met mijn nieuwe aankoop!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van een notebook

    Maak een paar foto's van je toestellen voordat je ze terugstuurt. Ze komen nogal vaak beschadigd aan en Medion wil dan de garantie niet geven. Met zoveel gevallen vraag je je wel af of ze die schade niet zelf veroorzaken. Zo had ik een notebook met het scherm omringd door gebroken plastic, duidelijk beschadigd.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van een laptop

    Onlangs heb ik een laptop bij jullie gekocht en ik moet eerlijk zeggen dat ik helemaal niet tevreden ben over de klantenservice en de dienstverlening. Mijn laptop begon al na een paar weken problemen te vertonen zoals traagheid, vastlopers en een slechte beeldkwaliteit. Toen ik contact opnam met de klantendienst, werd ik van het kastje naar de muur gestuurd. Er werd geen enkele oplossing geboden en ik voelde me echt niet geholpen. Zo'n belachelijke service!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoopfactuur probleem

    De factuur die we hebben ontvangen was helemaal fout en daardoor hebben we problemen gehad in ons bedrijf. Ondanks verschillende e-mails en een geschil via PayPal, zijn we er niet in geslaagd om een juiste factuur te krijgen. De slechte service was echt teleurstellend en frustrerend.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Televisie aankoop

    Ik wil gewoon zeggen dat ik nog nooit zoiets ergs heb meegemaakt. Ik heb 400 euro verspild en vele dagen aan de telefoon doorgebracht met het bedrijf, de koerier en allerlei tussenpersonen. Er werd geen enkele oplossing voorgesteld en telkens kreeg ik te horen dat ik rechtstreeks met de koerier moest praten. Ik raad echt af om ooit nog iets van hen te kopen. Ik ben bedrogen en heb nooit mijn televisie gekregen. Als ik nog eens elektronica nodig heb en zij de enige optie zijn, dan koop ik liever niets dan van hen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van een laptop

    Mijn ervaring met de klantenservice was echt een nachtmerrie. Toen ik een probleem had met mijn laptop, heb ik contact opgenomen in de hoop dat ze me snel en efficiënt zouden kunnen helpen. Helaas liep het helemaal anders dan ik had gehoopt. Het was echt een rommeltje om uit te vinden welke afdeling verantwoordelijk was voor het probleem, en de medewerkers leken totaal geen interesse te tonen en konden me geen nuttige informatie geven. Telkens werd ik van de ene naar de andere persoon doorverbonden, en het was telkens even nutteloos als de vorige. En alsof dat nog niet genoeg was, was de communicatie ook nog eens moeilijk door het gebrek aan kennis van de Nederlandse taal bij sommige medewerkers.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Smartphone Medion

    In mei 2018 heb ik een nieuwe smartphone van 129 € gekocht. Na 9 maanden begaf het toestel het, maar de reparatie viel niet onder de garantie vanwege "ondeugdelijke verpakking". De klantendienst stuurt me van het kastje naar de muur met excuses en verkeerde foto's. Uiteindelijk moest ik betalen voor de reparatie die duurder was dan het kopen van een nieuwe smartphone ergens anders.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop retourneren

    Het heeft me meer dan 2 maanden gekost om mijn geld terug te krijgen nadat ik een product had teruggestuurd. Om mijn geld terug te krijgen, moest ik constant bellen en e-mails sturen... Het was echt een gedoe. Ik zou deze site zeker niet aanraden!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop laptop

    Ik heb nog nooit zo'n slechte klantenservice meegemaakt. Mijn laptop is pas een jaar oud en verliest schroeven, waardoor er een grote opening aan de onderkant ontstaat als je het scherm omhoogklapt. Een lokaal reparatiebedrijf wees meteen op het probleem en vertelde me dat dit een bekend probleem is bij Medion-laptops vanwege de plastic scharnieren die makkelijk breken. Na wat opzoekwerk vond ik tal van andere gebruikers met precies hetzelfde probleem op het forum van Medion en op Amazon, maar ze hadden allemaal verschrikkelijke ervaringen met de service van Medion, waarbij reparaties systematisch werden geweigerd onder garantie vanwege vermeende schade door de klant. Ik stuurde foto's naar Medion en kreeg te horen dat ik waarschijnlijk zou moeten betalen voor de reparatie! En als je de reparatie niet wilt betalen, raad eens? Dan moet je ook nog eens de retourzending betalen tegen een veel te hoge prijs van ongeveer 40€! Wat een bedrog, wat een vreselijke manier om je betalende klanten te behandelen... Ik ben echt walgen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van een laptop

    Mijn ervaring met de laptop die ik recentelijk gekocht heb, is echt een nachtmerrie. Het toetsenbord staat scheef, ik krijg moeilijk de aan-knop ingedrukt en de esc-toets wiebelt. Bovendien kan ik de batterij niet eens vervangen, dat is zo frustrerend. En nu is de ventilator ook kapot en ik kan nergens een vervanger vinden. Wat een teleurstelling.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    garantieclaim voor een defecte scharnier

    De service na aankoop was echt slecht! Mijn toestel was nog onder garantie, maar ze wilden het defect niet repareren en zeiden dat het mijn eigen schuld was. Het kostenraming dat ze gaven was belachelijk duur en bijna net zoveel als een nieuw toestel. Na aandringen hebben ze het toch teruggestuurd, wat eigenlijk niet mocht.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Digitale Led TV 55

    Op 11.7 kocht ik een digitale Led TV 55inch. en een bijhorende soundbar. Ik betaalde onmiddellijk per bankoverschrijving, online. 22.7 kreeg ik de soundbar geleverd; Geen spoor van de TV. Daarop contacteerde ik per 0800telefoonlijn Medion. Na lang wachten kwam er een rustige medewerker aan de lijn, die mij uitlegde dat Soundbar en TV nooit samen zouden aankomen. Hij kon me geen leverdatum geven. Nog eens 12 dagen later : nog steeds geen levering. In mijnmedion, krijg ik mij bestelling ook niet te zien, ....


Anderen bekeken ook