11% Zou hier weer kopen

Spotlight: Wat zeggen onze klanten?
Schrijf een review

N
Noémie Verlinden
Na het lezen van enkele negatieve recensies was ik een beetje bezorgd, maar aangezien het er niet zoveel waren, besloot ik toch om het product te kopen. Helaas had ik een probleem met het product, ...Lees verder
N
Nore Wauters
Ik heb de voorbije jaren twee Samsung smartwatches gedragen en de Ticwatch Pro 5 is gewoon beter, vooral qua batterijduur, en ook nog eens goedkoper. Ik heb hem rechtstreeks op de Mobvoi-website be...Lees verder
S
Sam
Mijn ervaring met dat bedrijf was echt slecht. Ik had online iets gekocht en heb het product nooit ontvangen. Het leek alsof ze gewoon mijn geld hadden genomen en nooit van plan waren om te leveren...Lees verder
N
Nora
Ik heb gewoon zo lang zitten wachten op die beloofde software-updates waarvan er nooit één is gekomen. Het is gewoon frustrerend om te zien hoe mijn elektronica steeds ouder wordt en uiteindelijk g...Lees verder
G
G. Declercq
Ik heb onlangs twee horloges gekocht en helaas hadden ze allebei hetzelfde probleem. Toen ik de klantenservice contacteerde, deden ze alsof ze het probleem gingen onderzoeken, maar uiteindelijk zei...Lees verder

Alle reviews (18)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop horloge

    Na het lezen van enkele negatieve recensies was ik een beetje bezorgd, maar aangezien het er niet zoveel waren, besloot ik toch om het product te kopen. Helaas had ik een probleem met het product, maar de klantenservice was echt geweldig! Zelfs tijdens de nieuwjaarsperiode waren ze beschikbaar om te helpen. Ik heb het product geruild en binnen 5 dagen had ik al een nieuw product in huis. Ik was onder de indruk van hoe efficiënt de service was. Gebaseerd op mijn eigen ervaring kan ik alleen maar aanraden om hier te kopen vanwege de geweldige klantenservice en natuurlijk vanwege de kwaliteit van het product.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Top horloge, snelle levering, efficiënte klantendienst

    Ik heb de voorbije jaren twee Samsung smartwatches gedragen en de Ticwatch Pro 5 is gewoon beter, vooral qua batterijduur, en ook nog eens goedkoper. Ik heb hem rechtstreeks op de Mobvoi-website besteld en had hem binnen 3 dagen in huis. Ik had wat moeite met het vinden van een extra horlogebandje en de klantendienst heeft meteen gereageerd op mijn vragen. Zonder twijfel vijf sterren!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Miskoop

    Mijn ervaring met dat bedrijf was echt slecht. Ik had online iets gekocht en heb het product nooit ontvangen. Het leek alsof ze gewoon mijn geld hadden genomen en nooit van plan waren om te leveren. Ik heb geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice, maar kreeg geen duidelijke antwoorden. Uiteindelijk heb ik een klacht ingediend bij de Belgische consumentenautoriteit vanwege die bedrieglijke praktijken. Ik zou echt niemand aanraden om iets te kopen bij dat bedrijf.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Steeds wachten op aangekondigde updates

    Ik heb gewoon zo lang zitten wachten op die beloofde software-updates waarvan er nooit één is gekomen. Het is gewoon frustrerend om te zien hoe mijn elektronica steeds ouder wordt en uiteindelijk gewoon waardeloos is geworden. Ik heb het vertrouwen gewoon volledig verloren en ik ben echt van plan om al mijn spullen gewoon te verkopen. Ik ga echt nooit meer iets kopen van dit bedrijf.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van horloges

    Ik heb onlangs twee horloges gekocht en helaas hadden ze allebei hetzelfde probleem. Toen ik de klantenservice contacteerde, deden ze alsof ze het probleem gingen onderzoeken, maar uiteindelijk zeiden ze gewoon dat ik terug moest gaan naar de winkel waar ik ze had gekocht. Ik vond het echt teleurstellend en onprofessioneel. Ze stuurden me van het kastje naar de muur, zonder echt hulp te bieden. Ik zal in de toekomst zeker geen aankopen meer doen bij dit bedrijf.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ticwatch Pro Ultra beloofde software-upgrade

    Ik heb onlangs de Ticwatch Pro Ultra gekocht, omdat Mobvoi beloofde dat het een upgrade naar Wear OS 3 zou krijgen. Maar meer dan een jaar later is dit nog steeds niet gebeurd. Ik ben teleurgesteld en zal nooit meer iets van dit bedrijf kopen. Er zijn genoeg andere producten op de markt met betere ondersteuning.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    'Niet werkende trackingcode'

    Mijn ervaring met het kopen van een nieuwe smartwatch was jammer genoeg niet zo positief. Ik heb de bestelling geplaatst, maar kreeg geen enkele informatie over wanneer het zou aankomen. Al wat ik kreeg was een track en trace code die niet werkte. Bovendien kon ik alleen contact opnemen met de klantendienst via e-mail, wat het hele proces vrij ingewikkeld maakte. Ik had gehoopt dat alles vlot zou verlopen, maar jammer genoeg voldeed het niet aan mijn verwachtingen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop Pro 3 Ultra

    Ik heb mijn Pro 3 Ultra teruggebracht vanwege de batterijproblemen. De levensduur van bijna drie dagen is nu verminderd tot amper één dag, en er is geen enkele reactie, behalve op enkele forums. Ik vind niet dat ik verantwoordelijk ben om iets uit te proberen dat op een forum staat om mijn apparaat weer fatsoenlijk te laten werken. De beloftes van de OS 3-update stellen me ook teleur. Voor de prijzen die we betalen, verwacht ik een betere service, indien die er al is. Op deze manier kan je tevreden klanten verliezen. Op dit moment gebruik ik terug mijn oude Pro 3, maar dit zal waarschijnlijk mijn laatste aankoop bij dit merk zijn!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ontevredenheid met productondersteuning

    Ik voel me echt bedrogen door de belofte van productondersteuning die ze niet zijn nagekomen. Het bedrijf zou een software-update uitbrengen voor hun horloges, maar dat is nooit gebeurd. Het lijkt alsof ze gewoon klanten hebben misleid om hun oude producten te kopen en daarna in de steek te laten. Dit soort praktijken maken me echt boos en ik zou het niet aanraden om iets van hen te kopen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    verouderde producten

    Na al die tijd te wachten op een verplichte update naar Wear OS 3, zijn we de hoop helemaal verloren. Zelfs als ze eindelijk updaten, hebben we al twee jaar misgelopen en Wear OS 4 staat al klaar. Nooit meer iets kopen van dit bedrijf, we hebben het op de harde manier geleerd.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van smartwatch

    Ik was echt teleurgesteld in mijn aankoop van de smartwatch. Op een dag hebben ze gewoon een nieuwe systeemupdate op mijn horloge geduwd terwijl het aan het opladen was. Toen ik besefte wat er aan de hand was, kon ik het niet loskoppelen van Bluetooth en stoppen. Uiteindelijk gingen al mijn gegevens verloren en met de nieuwe update verloor de batterij 20% in 20 minuten. Ik moest een andere app downloaden en twee apps verwijderen om het horloge weer op te kunnen laden tot 87%. Toen ik Mobvoi ondersteuning mailde, kreeg ik gewoon geen antwoord op mijn vragen. Ze toonden totaal geen interesse, negeerden mijn verzoeken en leken totaal onverschillig. Ik vond het horloge echt leuk, maar Mobvoi heeft het gewoon veranderd in een speeltje. Ze toonden totaal geen zorg. Gelukkig had ik het op Amazon gekocht, waar ze me een terugbetaling aanboden. Ticwatch was echt wel een goed alternatief voor duurdere merken, maar hun ondersteuning is gewoon niet goed. Uiteindelijk is het beter om meer te betalen en betrouwbare ondersteuning te hebben. Ik heb niet gevraagd om een update en zou er niet mee akkoord zijn gegaan, maar de fabrikant lapt gewoon alle kritiek aan hun laars.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    "defecte waterdichte smartwatch"

    Mijn TicWatch 3 Pro beweerde waterdicht te zijn, maar was kapot na contact met water. Toen ik vroeg om het te laten maken, zeiden ze dat de garantie verlopen was en dat ze het niet konden repareren. Ze wilden dat ik een nieuwe TicWatch 3 Pro bij hen kocht. Voor je eigen bestwil, vermijd dit trieste bedrijf.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van een smartwatch

    Het bedrijf loopt duidelijk achter op de concurrentie als het gaat om software-updates voor hun smartwatches. Andere merken zijn al overgestapt naar de nieuwste versie van het besturingssysteem, terwijl dit bedrijf zijn klanten in de kou laat staan. Dat is zorgwekkend, want steeds meer klanten stappen over naar de concurrentie vanwege dit gebrek aan updates. Hoewel de smartwatches zelf van goede kwaliteit zijn, is het belangrijk om op tijd software-updates aan te bieden om klanten te behouden en nieuwe aan te trekken. Hopelijk kan het bedrijf snel updaten naar de nieuwste versies om competitief te blijven op de markt.


Anderen bekeken ook