18% Zou hier weer kopen

Spotlight: Wat zeggen onze klanten?
Schrijf een review

C
C. Claes
Ik vond het onderdeelnummer online, maar het was niet op voorraad. Kreeg een melding toen het terug op voorraad was voor de verwachte datum, dus heb het online besteld en binnen twee dagen ontvange...Lees verder
L
Lemmens
Ik had wat gedoe met bestellen en levering bij Newark. Ik heb twee keer geprobeerd om iets te bestellen, maar ik liep tegen problemen aan met mijn creditcard en daarna met de levering. De distribut...Lees verder
M
mathis
Ik had echt een vervelende ervaring met dat bedrijf. Toen ik mijn bestelling ontving, merkte ik meteen dat er verschillende items ontbraken in de doos. En wanneer ik de klantendienst contacteerde, ...Lees verder
E
E. Verstraeten
2. Verdorie! Ik heb 25 relays besteld en met mijn bedrijfsbankkaart betaald. Twee dagen later krijg ik een e-mail waarin staat dat ik moet antwoorden met drie extra stukjes informatie over mijn ban...Lees verder
A
A. Hubert
Telkens als ik een bestelling plaats, maken ze een fout. Het probleem is dat hun website niet de juiste minimale bestelhoeveelheid weergeeft. Stel dat je bijvoorbeeld weerstand wilt bestellen. Wann...Lees verder

Alle reviews (17)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vervangende antenne voor Boombox

    Ik vond het onderdeelnummer online, maar het was niet op voorraad. Kreeg een melding toen het terug op voorraad was voor de verwachte datum, dus heb het online besteld en binnen twee dagen ontvangen. Uitstekende service, geen gedoe met praten met iemand. Ik zal zeker in de toekomst alle elektronische onderdelen die ik nodig heb hier bestellen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Moeilijkheid met bestelling en levering

    Ik had wat gedoe met bestellen en levering bij Newark. Ik heb twee keer geprobeerd om iets te bestellen, maar ik liep tegen problemen aan met mijn creditcard en daarna met de levering. De distributiepartner leek niet betrouwbaar en nam het niet serieus, dus uiteindelijk was het gewoon tijdverspilling.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bestelling met ontbrekende items

    Ik had echt een vervelende ervaring met dat bedrijf. Toen ik mijn bestelling ontving, merkte ik meteen dat er verschillende items ontbraken in de doos. En wanneer ik de klantendienst contacteerde, kreeg ik niet het begrip en de oplossing waarop ik gehoopt had. Bovendien was er zoveel tegenstrijdige informatie van verschillende mensen. Na 10 dagen was mijn probleem nog steeds niet opgelost en hadden ze de ontbrekende items nog steeds niet verzonden! Echt teleurstellend.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    25 relays

    2. Verdorie! Ik heb 25 relays besteld en met mijn bedrijfsbankkaart betaald. Twee dagen later krijg ik een e-mail waarin staat dat ik moet antwoorden met drie extra stukjes informatie over mijn bankrekening. In 11 jaar zaken doen is mij DIT NOOIT gevraagd. Ze weigerden te verzenden tenzij ik het deed. WAT EEN ONGELOOFLIJK SLECHTE SERVICE - SCHROEF ZE!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Verkeerde minimale bestelhoeveelheden; Ontbrekende items

    Telkens als ik een bestelling plaats, maken ze een fout. Het probleem is dat hun website niet de juiste minimale bestelhoeveelheid weergeeft. Stel dat je bijvoorbeeld weerstand wilt bestellen. Wanneer je die weerstand aan je winkelwagen toevoegt en uitcheckt, lijkt het alsof je bestelling goed is verlopen. Maar dan belt een dag of twee later een medewerker van de klantenservice om je te laten weten dat de minimale bestelhoeveelheid eigenlijk 100 stuks is. Dit gedoe heeft al drie van mijn bestellingen vertraagd en is heel vervelend. Bijna elke bestelling die ik plaats bevat ontbrekende of verkeerd getelde items. Ik ben er wel klaar mee om bij hen te bestellen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van elektronische onderdelen

    Had gewild dat ik de recensies eerder had gelezen. Wat een vreselijk bedrijf om mee te werken. Ik bestelde onderdelen van meer dan $200 voor gratis verzending vanaf de Canadese site. Maar Newark verzond de onderdelen apart en rekende een vast tarief van 11,99 in plaats van gratis. Uiteindelijk werd de kosten teruggedraaid na een hoop gedoe met de support in India. Ik probeerde de bestelling te annuleren omdat Mouser de volgende dag kon verzenden, maar kreeg te horen van de support dat dat niet kon omdat de onderdelen speciaal besteld waren en ze wisten niet wanneer ze zouden worden verzonden. Heb Hammond, de fabrikant, gebeld en zij bevestigden dat de onderdelen klaar zijn om te verzenden. Het zijn geen speciale bestellingen en ze zijn op voorraad. Ik zal nooit meer met Newark omgaan.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van elektronische onderdelen

    Als iemand die al 36 jaar in de elektronische onderdelen wereld zit, was Newark altijd mijn go-to. Vroeger was de service top, maar de laatste tijd is het serieus bergaf gegaan. Die callcentermedewerkers zijn bijna onverstaanbaar en weigeren gewoon om leveringsdata te geven. Toen ik echt informatie nodig had over een Honeywell GLAA01D, konden ze me gewoon niet helpen en hebben zelfs gewoon de telefoon neergelegd. Ik ben nu overgestapt naar een andere leverancier die echt veel beter is in hun service.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Zakelijke bestelling

    Ik had een verschrikkelijke ervaring met Newark. De klantendienst was zo onbeleefd en onbehulpzaam, ze reageerden gewoon niet op mijn e-mails en pakten de telefoon niet eens op. Mijn bestelling kwam ook nog eens 10 dagen te laat zonder dat ze me hiervan op de hoogte brachten, en een ander item stond zelfs 5 maanden lang op backorder.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    aankoop van auto-onderdelen

    Als ik eerlijk ben, zou ik echt geen enkele ster willen geven. Het lijkt wel alsof ze het bedrijf express de dieperik in willen helpen. Ik heb al meerdere keren besteld en elke keer denk ik bij mezelf dat dit nu echt wel de laatste keer is. Onderdelen die als op voorraad staan en binnen 2-3 dagen zouden worden verzonden, worden uiteindelijk pas na 2 maanden verstuurd. Ze kiezen zelf wanneer ze verzenden. Mijn online klantaccount toont totaal verkeerde informatie. En die verzendkosten lijken ze willekeurig te berekenen. De klantenservice laat het volledig afweten, geen reactie op foute leveringen. Deze keer is écht de laatste keer, gedaan ermee.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bestelling

    Ik wou echt dat ik eerst de reviews had gecheckt, zoals veel anderen. Het eerste stukje van mijn bestelling kwam goed aan, was een redelijke deal. Maar toen begonnen de problemen met het tweede deel van mijn bestelling. Ik heb wel vier keer naar de klantenservice gebeld; de laatste keer besefte ik gewoon dat we aan het prullen waren. Diezelfde kerel uit Oost-Azië hield me aan het lijntje en geraakte nergens. Ik wou mijn bestelling annuleren want de geschatte levertijd was in november en ik had in juli besteld. Maar nu weet ik beter, gewoon dreigmails sturen als bewijs van annulatie als Newark besluit om de rest van de bestelling te verzenden. Doe jezelf een plezier en BESTEL HIER NIET!!!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bestelling voor elektronische componenten

    Mijn ervaring met Newark was echt verschrikkelijk. Ik bestelde elektronische componenten en ze rekenden me maar liefst $ 307,90 aan voor verzendkosten voor een heel licht pakketje. Ik heb meer dan een week verspild met onderhandelen, maar de klantenservice bleef steeds hetzelfde antwoord herhalen. Ze wilden echt niet helpen en leken totaal geen moeite te willen doen om de situatie op te lossen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop laptop

    Koop alsjeblieft nooit een laptop in die winkel! Ze verkopen kapotte spullen en willen niet helpen. Ik kreeg een laptop die niet werkte en ik heb die echt nodig voor mijn werk. Maar in plaats van een oplossing aan te bieden, geven ze de schuld aan de "leverancier" en doen ze niets. Ze hadden op zijn minst een vervangend exemplaar kunnen geven, zelfs als ik ervoor moest betalen en daarna terugbetaald zou worden. Ze zijn echt niet te vertrouwen!


Anderen bekeken ook