Ervaringen Razer

Gamen is niet altijd even makkelijk met de normale computerspullen die je bij een computer- of elektronicawinkel kunt vinden. Daar heb je een speciale muis of toetsenbord voor nodig en vaak ook een computer die zware spellen aankan, want dat kunnen ze ook niet allemaal. Razer beweert je van deze dingen te kunnen voorzien. Maar hoe handig zijn die muizen nou echt? Zijn die toetsenborden nou echt zo handig? Kunnen die desktops nou echt de zwaarste spellen aan? Zal het lang duren voor je nieuwe game console bij je thuis wordt bezorgd? En wat voor een klantenservice kan er van Razer worden verwacht als je tegen problemen aanloopt? Alleen gamers die al eens met computerbenodigdheden van Razer hebben gegamed kunnen je hier meer over zeggen. Lees hun reviews om te ontdekken hoe goed die gamespullen nou echt zijn. Hun beoordelingen, ervaringen, meningen en cijfers kunnen je laten zien of Razer de juiste gamebenodigdheden voor jou heeft.

Over Razer

Razer is een elektronicawinkel en computermerk dat zich richt op gamers. De winkel is opgericht in 2005. Nu noemen ze zich al “the world’s leading lifestyle brand for gamers”. De winkel heeft maar liefst 15 kantoren verspreidt over de hele wereld. Daar kun je, volgens hen, een geheel ecosysteem gericht op gamers vinden. Ze hebben verschillende hardware die gamers van dienst kunnen zijn. Natuurlijk heb je een sterke desktop nodig die ieder spel aan zal kunnen. Het kan natuurlijk ook een laptop zijn waarop je wilt spelen. Razer kan je aan allebei helpen. Ze kunnen je ook aan een keyboard en muis helpen zodat het spelen een heel stuk makkelijker wordt. Deze zijn speciaal gemaakt op langdurig gebruik. Natuurlijk wil je dat ook het geluid helemaal optimaal is. Daarom heeft Razer verschillende audio-apparatuur, maar ook wat headsets zodat anderen niet van jouw geluid hoeven mee te genieten. Daarnaast hebben ze nog broadcasters, gamekleding, tassen en manieren om te netwerken. Naast al deze hardware heeft Razer nog een selectie software. Deze bestaat uit Synapse 3 IOT, Synapse 2.0, Cortex Game Boosters en Chroma RGB. En hun Razer zGold stelt je in staat om virtuele goederen te komen voor meer dan 2.500 verschillende games. En dan is Razer ook nog een verkoper van game consoles zoals de PS4 en Xbox.

Het uitpakken van de dunste gaming laptop ter wereld

Diensten van Razer

Er zijn verschillende diensten die Razer aanbiedt. Je kunt natuurlijk op hun website een computer of wat computeraccessoires bestellen die dan vervolgens door de bezorgservice van deze computerwinkel wordt thuisbezorgd. Maar er is ook een Razer klantenservice die je bij kan staan als de hardware of software toch niet helemaal blijkt te werken zoals eigenlijk zou moeten.

Klachten, Complimenten en Tips voor Razer

Game jij al met een computer van Razer? Dan horen wij graag alles over jouw game-ervaring met deze computerwinkel. Hoe goed kunnen die desktops en laptops die spellen nou aan? Zijn die muizen en toetsenborden echt zoveel beter en handiger? En wat kun je ons vertellen over Razer’s bezorgservice en klantenservice? Schrijf een Razer review en laat ons weten hoe (on)tevreden jij wel niet over deze computerwinkel bent.

Razer

10

10