Razer

12 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.8 voor Razer komt uit 12 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Razer gevonden hebben:

ErvaringenSite (7)
TrustPilot (5)

Ervaringen met Klantenservice Klantenservice

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Razer wordt zowel bekritiseerd als geprezen door klanten. Er zijn klachten over moeilijk registreerproces, gebrekkige producten en onduidelijke communicatie met een percentage van 65%. Aan de andere kant zijn er positieve ervaringen met snelle reacties, vervanging van defecte producten en aanbiedingen voor upgrades, wat resulteert in een percentage van 85%. Over het algemeen lijkt de klantenservice van Razer wisselende resultaten te bieden aan klanten, met zowel positieve als negatieve ervaringen.

“Moeilijk registratieproces en serieus nummer zoeken”

“toetsenbordproblemen”

“SYNAPSE-tool verliest verbinding bij slaapstand”

“Ondersteuningsadvies is niet effectief”

“Permanente problemen ondanks herinstallatie”

“Slechte werking en ondersteuning van Razer-producten”

“Langdurig e-mailcontact zonder concrete oplossing”

“Case gesloten zonder oplossing”

“Moeilijk om te reageren na sluiting case”

“Teleurstelling in kwaliteit van Razer producten”

👍 6   👎 23

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Kobe - 17 maart 2024

  • Goede kwaliteit en lange levensduur
  • Slechte werking van de software
  • Moeilijk registratieproces en serieus nummer zoeken

Piron - 16 maart 2024

  • snel vervangend exemplaar
  • toetsenbordproblemen
  • schermproblemen
  • teleurstellend vervangend exemplaar geen 4k

milan - 21 februari 2024

  • SYNAPSE-tool verliest verbinding bij slaapstand
  • Ondersteuningsadvies is niet effectief
  • Permanente problemen ondanks herinstallatie
  • Slechte werking en ondersteuning van Razer-producten

Anna de Vries - 13 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Defect product
  • Langdurig e-mailcontact zonder concrete oplossing
  • Case gesloten zonder oplossing
  • Moeilijk om te reageren na sluiting case

merel - 3 februari 2024

  • Teleurstelling in kwaliteit van Razer producten
  • Problemen met hardware en software
  • Geen bevredigende oplossingen van klantenservice
  • Slecht draadloos bereik van producten

A. Somers - 31 januari 2024

  • Product aangekomen kapot
  • Geen duidelijk antwoord na sturen van een e-mail
  • Case gesloten zonder oplossing
  • Frustrerend

Marco - 9 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Razer-apparatuur heeft problemen met SYNAPSE-software
  • Onduidelijke en omslachtige procedure bij klantenservice
  • Supportafdeling sluit ticket zonder oplossing te bieden
  • Koop geen Razer producten vanwege slechte werking en support

Lily - 4 januari 2024

  • Goede ervaring met meeste producten van dit merk
  • Verbindingsproblemen met draadloze controller
  • Geen passende oplossing geboden voor problemen
  • Controller uiteindelijk met kabel moeten gebruiken
  • Teleurstellende investering van bijna €200
  • Gebrek aan klantenservice en weigering om oplossing te bieden
  • Besluit om geen producten meer van dit merk te kopen

Bauwens - 14 december 2023

  • Top service bij de vervanging van mijn muis
  • Snelle en nauwkeurige reacties van klantenservice
  • Aanbieding van een upgrade naar de Viper Pro V2

Alwin - 27 november 2023Trustpilot 🔗

  • Hardware en software van slechte kwaliteit
  • Onbetrouwbare draadloze verbinding
  • Slechte klantenservice
  • Misleidende adviezen van het bedrijf

Alisa - 30 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • Super blij met mijn Razer Stealth Blade 13 maar problemen na 1 jaar
  • Snel een vervangende compleet nieuwe Razer Blade ontvangen maar niet meer in 4k
  • Problemen met het toetsenbord van mijn Razer Blade na 1 jaar

niels - 7 mei 2023Trustpilot 🔗

  • Duurzaam en van hoogstaande kwaliteit
  • Slechte software
  • Moeite met activering en registratie