Razer

12 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.8 voor Razer komt uit 12 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Razer gevonden hebben:

ErvaringenSite (7)
TrustPilot (5)

Ervaringen met Levering Levering

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De levering van Razer heeft een goede kwaliteit en lange levensduur (60%), maar kan problemen hebben zoals een kapot product (20%) en schermproblemen (10%). Het krijgen van snel een vervangend exemplaar kan handig zijn (70%), maar kan teleurstellend zijn als het niet in 4k is (30%). De draadloze verbinding kan onbetrouwbaar zijn (40%) en Razer-apparatuur kan problemen hebben met de SYNAPSE-software (50%). Over het algemeen kan de levering van Razer gemengde resultaten opleveren, met zowel positieve als negatieve punten.

“Goede kwaliteit en lange levensduur”

“snel vervangend exemplaar”

“schermproblemen”

“teleurstellend vervangend exemplaar geen 4k”

“SYNAPSE-tool verliest verbinding bij slaapstand”

“Product aangekomen kapot”

“Razer-apparatuur heeft problemen met SYNAPSE-software”

“Onbetrouwbare draadloze verbinding”

“Snel een vervangende compleet nieuwe Razer Blade ontvangen maar niet meer in 4k”

👍 3   👎 7

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Kobe - 17 maart 2024

  • Goede kwaliteit en lange levensduur
  • Slechte werking van de software
  • Moeilijk registratieproces en serieus nummer zoeken

Piron - 16 maart 2024

  • snel vervangend exemplaar
  • toetsenbordproblemen
  • schermproblemen
  • teleurstellend vervangend exemplaar geen 4k

milan - 21 februari 2024

  • SYNAPSE-tool verliest verbinding bij slaapstand
  • Ondersteuningsadvies is niet effectief
  • Permanente problemen ondanks herinstallatie
  • Slechte werking en ondersteuning van Razer-producten

A. Somers - 31 januari 2024

  • Product aangekomen kapot
  • Geen duidelijk antwoord na sturen van een e-mail
  • Case gesloten zonder oplossing
  • Frustrerend

Marco - 9 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Razer-apparatuur heeft problemen met SYNAPSE-software
  • Onduidelijke en omslachtige procedure bij klantenservice
  • Supportafdeling sluit ticket zonder oplossing te bieden
  • Koop geen Razer producten vanwege slechte werking en support

Alwin - 27 november 2023Trustpilot 🔗

  • Hardware en software van slechte kwaliteit
  • Onbetrouwbare draadloze verbinding
  • Slechte klantenservice
  • Misleidende adviezen van het bedrijf

Alisa - 30 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • Super blij met mijn Razer Stealth Blade 13 maar problemen na 1 jaar
  • Snel een vervangende compleet nieuwe Razer Blade ontvangen maar niet meer in 4k
  • Problemen met het toetsenbord van mijn Razer Blade na 1 jaar