Ervaringen Routledge

Routledge is een Britse wetenschappelijke uitgeverij. Dit betekent dat Routledge academische boeken, tijdschriften, handboeken en online naslagwerken publiceert. De uitgeverij is vooral gespecialiseerd in de humane en sociale wetenschappen. Op deze pagina kunt u de aanbevelingen, klachten en tips van andere mensen over Routledge lezen of u kunt daarnaast ook zelf uw eigen aanbevelingen, klachten en tips over de Britse uitgeverij achterlaten door middel van een review. Ook kunt u op deze website op andere soortgelijke bedrijven zoeken. Dit zodat u altijd en op elk moment van de dag weet waar u nou precies aan toe bent. Zo komt u dus ook nooit voor verrassingen te staan.

Over Routledge

De uitgeverij G. Routledge & Co. werd opgericht in het jaar 1851 door George Routledge (1812-1888). Hij baatte sinds 1836 in London een boekhandel uit. Zijn compagnon was de heer Frederick Warne. De firma naam werd in 1858 veranderd in Routledge, Warne & Routledge. De tweede Routledge in deze naam was Georgs zoon Robert Warne Routledge. Deze zoon stierf in 1859 en een andere zoon van George, Edmund werd eveneens een compagnon waardoor de firma in 1865 wederom werd hernoemd, ditmaal tot George Routledge & Sons. In 1998 werd Routledge een divisie en imprint van Taylor & Francis, na overname door de Taylor & Francis Group, waar ze nu nog steeds een divisie van zijn.

ONLINE SHOP AUFBAUEN - Die 5 wichtigsten Fragen zum Geld verdienen mit einem Onlineshop

Producten en diensten van Routledge

Routledge was van oorsprong een algemene uitgeverij van populaire fictie, waaronder bijvoorbeeld werken van Edward Bulwer-Lytton en Benjamin Disraeli en non-fictie (geschiedenis en biografie). Deze boeken werden in standaard en in goedkope uitgaven uitgegeven. Ze zogenaamde Railway library was bijvoorbeeld speciaal bedoeld als goedkope lectuur voor trein reizigers. Een boekje uit die reeks kostte in het jaar 1859 1 shilling en sixpence (of ook wel anderhalve shilling). Maar de Britse uitgeverij gaf ook dure, geïllustreerde werken uit. Routledge heeft veel werken gepubliceerd van belangrijke auteurs zoals bijvoorbeeld Ludwig Wittgenstein, Karl Popper, Bertrand Russel, Herbert Marcuse, Claude Lèvi-Strauss en vele anderen.

Veel van de eerdere werken zijn heruitgegeven in de Routledge Classics-reeks. Andere reeksen van Routledge zijn bijvoorbeeld de Routledge Handbook reeks en de Routledge Companion to..-reeks. Hedendaags publiceert Routledge academische boeken en tijdschriften, handboeken en online naslag werken. De uitgeverij is vooral gespecialiseerd in de humane en sociale wetenschappen. Als u klachten heeft over Routledge kunt u deze indienen bij de klanten service via het contact formulier op de website van het bedrijf.

Aanbevelingen, klachten en tips van Routledge

Heeft u nou ook een mening en/of beoordeling over het bedrijf Routledge? ErvaringenSite is opgericht om over verschillende bedrijven een transparant beeld te krijgen. Het is daarom ook goed om uw oordeel en/of mening door middel van een review over Routledge op ErvaringenSite te delen. Ook kunt u op ErvaringenSite de aanbevelingen, klachten en tips van andere mensen over Routledge vinden en uw eigen aanbevelingen, klachten en tips achterlaten. Lees hier dan ook de ervaringen van andere mensen over Routledge of laat uw eigen ervaring door middel van een review over de Britse uitgever Routledge nu achter.

Routledge

10
    10