Routledge

31 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4 voor Routledge komt uit 31 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Routledge gevonden hebben:

ErvaringenSite (15)
TrustPilot (16)

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Routledge heeft een aantal positieve aspecten, zoals de goede kwaliteit van het product (15%), het ruime assortiment academische boeken en tijdschriften op de website (65%), en een retourbeleid met 100% restitutie (100%). Echter, de problemen met de leveringsservice (25%), klantenservice (70%) en communicatie (35%) wegen zwaar door. Klanten ervaren vertraagde leveringen, gebrek aan behulpzaamheid bij klantendienst en onduidelijkheid in communicatie. Dit, in combinatie met hoge prijzen en gebrek aan transparantie in valuta, maakt Routledge geen aanbevolen bedrijf om te bestellen.

Product

“Duur boek en geen facturering”

“Onprofessionele ervaring met directe leverancier”

“Slechte ervaring, niet aanbevolen”

“Mis geen volledige bestelling”

“Makkelijk te bestellen bij Amazon in plaats van bij Routledge”

“Kan geen ebook openen”

“Vlot bestellen”

“niet ontvangen boek”

“niet aanraden om iets te kopen”

“Vertraagde levering, beschadigd”

“Product van goede kwaliteit”

“Boek nooit toegekomen”

“Slechte drukkwaliteit”

“Noodzaak om elders te bestellen”

“Onmogelijkheid om bestelling te annuleren”

“Geweigerde retournering van product”

“Onprofessionele klantenservice”

“Koop niet bij dit bedrijf!”

“Onnodig dubbele bestelling ontvangen”

“Verschrikkelijke klantenservice”

“Verschrikkelijke service”

“Bestelling werd teruggestuurd vanwege foutief adres”

“Onvoldoende opvolging en communicatie van het bedrijf”

“Mislukte pogingen om bestelling op te lossen”

“Geen professionele koopervaring”

“Gebruik een andere winkel”

“Een boek besteld in oktober 2022 en het is nooit geleverd”

👍 4   👎 24

Het product van Routledge heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Enerzijds is het van goede kwaliteit en is het bestellen vlot verlopen (15%). Anderzijds zijn er problemen met de levering en drukkwaliteit, evenals een gebrek aan klantenservice en de mogelijkheid om bestellingen te annuleren of retourneren (85%). Klanten raden ook aan om elders te bestellen vanwege de hoge prijzen van Routledge en het gebrek aan transparantie in valuta (20%).

Levering

“Mislukte bestelling”

“Bestellingen worden niet op tijd verzonden”

“Mis geen volledige bestelling”

“Lange wachttijden klantendienst”

“Ontbreken trackingnummer”

“Slechte klantenservice en bestellingen verdwijnen.”

“Trage reacties van klantenservice en geen trackingnummer voor verzending.”

“Hoge prijzen en slechte service bezorging.”

“Makkelijk te bestellen bij Amazon in plaats van bij Routledge”

“Kan geen ebook openen”

“bestelling duurde lang voor levering”

“niet ontvangen boek”

“Vertraagde levering, beschadigd”

“Te late levering”

“Boek nooit toegekomen”

“Lange levertijd”

“Noodzaak om elders te bestellen”

“Hoge verzendkosten zonder snelle levering”

“Bestelling is niet aangekomen”

“Misleidende reclame”

“Trage levertijd”

“Retourbeleid vereist eerst retournering van het product”

“Boek niet ontvangen”

“Verschrikkelijke service”

“Langzame levering”

“Verschrikkelijke klantenservice”

“Verschrikkelijke service”

“Bestelling werd teruggestuurd vanwege foutief adres”

“Onvoldoende opvolging en communicatie van het bedrijf”

“Mislukte pogingen om bestelling op te lossen”

“Geen melding van bezorging of update over niet-afgeleverd pakket”

“Moeite met het volgen van de nieuwe bezorging, vertraagde reacties”

“Mislukte bezorgpoging zonder contact, ongemak”

“Onhandigheid van het betalen van meerdere invoerrechten, onjuist adres op pakket”

“Een boek besteld in oktober 2022 en het is nooit geleverd”

👍 1   👎 27

De leveringsservice van Routledge heeft enkele problemen, waaronder vertraagde leveringen (25%), ontbrekende trackingnummers (10%), hoge verzendkosten zonder snelle levering (15%) en orders die niet op tijd worden verzonden (20%). Dit heeft geleid tot klachten over gemiste bestellingen, beschadigde items en zelfs bestellingen die helemaal niet zijn aangekomen. Voor sommige klanten was het noodzakelijk om elders te bestellen, zoals bij Amazon, vanwege de problemen met de leveringsservice van Routledge. Over het algemeen lijkt de punctualiteit en betrouwbaarheid van Routledge's leveringsservice niet optimaal te zijn, wat de tevredenheid van klanten negatief beïnvloedt. (25%)

Klantenservice

“Duur boek en geen facturering”

“Onbeantwoorde e-mails en onbereikbaar per telefoon”

“Onprofessioneel gedrag van klantenservice”

“Onmogelijk om contact op te nemen”

“Langdurige onzekerheid over betaling”

“Incompetente klantenservice leidt tot angst voor boete”

“Onprofessionele ervaring met directe leverancier”

“Mislukte bestelling”

“Waardeloze customer service”

“Slechte ervaring, niet aanbevolen”

“Lange wachttijden klantendienst”

“Slechte klantenservice en bestellingen verdwijnen.”

“Trage reacties van klantenservice en geen trackingnummer voor verzending.”

“Hoge prijzen en slechte service bezorging.”

“Top klantenservice”

“Behulpzame medewerkers”

“Waardering als klant”

“klantenservice was moeilijk te contacteren en onbehulpzaam”

“Klantenservice is rampzalig”

“Geen directe hulp via telefoon”

“Frustrerende ervaring”

“niet aanraden om iets te kopen”

“Geen antwoord op e-mails”

“Weigering refund”

“Slechte klantenservice en communicatie”

“Onmogelijkheid om bestelling te annuleren”

“Bestelling is niet aangekomen”

“Slechte klantenservice en bestellingen gaan verloren.”

“Routledge houdt ervan om hun boeken te duur te maken en beweert een betrouwbare academische bron te zijn.”

“Zelfs als een vertegenwoordiger je problemen 'oplost', ontstaat er een ander probleem of treedt hetzelfde probleem gewoon weer op.”

“Ik heb betere ervaringen gehad met onafhankelijke verkopers op Ebay die hun boeken in vieze dozen zonder opvulling verzenden.”

“In ieder geval komen die boeken daadwerkelijk aan en hebben ze een volgnummer!”

“Misleidende reclame”

“In rekening brengen in Amerikaanse dollars niet prominent vermeld”

“Gebrek aan geschatte leveringsdatum”

“Uitstekende klantenservice”

“Boek niet ontvangen”

“Heeft me een neppe trackinig-nummer gestuurd”

“Koop niet bij dit bedrijf!”

“Verschrikkelijke klantenondersteuning. GEEN 800-nummer”

“Verschrikkelijke service”

“Onvermogen om bestelling te annuleren”

“Verschrikkelijke service”

“Onvoldoende opvolging en communicatie van het bedrijf”

“Mislukte pogingen om bestelling op te lossen”

“BESTEL NIET BIJ ROUTLEDGE”

“vreselijke klantenservice”

“Duur boek besteld, niet in rekening gebracht”

“Meerdere e-mails verzonden, geen reactie”

“Verschillende keren gebeld, opgehangen”

“Onmogelijk om contact met hen op te nemen”

“Bedrijf is onbekwaam om te reageren”

“Kan geen correcte betaling garanderen”

“Geen professionele koopervaring”

“Gebruik een andere winkel”

“Geen bedrijf waarmee je te maken wilt hebben”

“Een boek besteld in oktober 2022 en het is nooit geleverd”

“Volledig onbehulpzaam”

“Slechte ervaring, duur”

“Kan verzonden bestellingen niet annuleren”

“Geen reactie, dagenlang geen contact”

👍 4   👎 52

De klantenservice van Routledge heeft veel problemen, waaronder lange wachttijden, onbehulpzaamheid en moeilijk contact. De klantendienst weigert refunds en is onbereikbaar via telefoon. Dit leidt tot frustrerende ervaringen voor klanten. Aan de positieve kant zijn er enkele reviews die wijzen op behulpzame medewerkers en goede klantenservice, wat resulteert in waardering van klanten. Helaas wegen de vele negatieve ervaringen zwaarder door de trage leveringstijden, slechte communicatie en onprofessioneel gedrag, waardoor het niet wordt aanbevolen om iets te kopen bij Routledge. (70%)

Communicatie

“Onbeantwoorde e-mails en onbereikbaar per telefoon”

“Onmogelijk om contact op te nemen”

“Mislukte bestelling”

“Geen reactie op berichten voor dagen”

“Mis geen volledige bestelling”

“Lange wachttijden klantendienst”

“Ontbreken trackingnummer”

“Trage reacties van klantenservice en geen trackingnummer voor verzending.”

“Makkelijk te bestellen bij Amazon in plaats van bij Routledge”

“Kan geen ebook openen”

“Vlot bestellen”

“Mooi, heel mooi, gemakkelijk te gebruiken, goede bestelervaring, goede producten”

“communicatie over levering was slecht”

“prijsstelling in vreemde valuta was verwarrend”

“Geen directe hulp via telefoon”

“Reactietijd op e-mails is traag”

“niet ontvangen boek”

“slechte communicatie”

“nep trackingnummer”

“Verwarrende communicatie”

“Vermelding van oud adres”

“Boek nooit toegekomen”

“Geen antwoord op e-mails”

“Slechte klantenservice en communicatie”

“Bestelling is niet aangekomen”

“Slechte klantenservice en bestellingen gaan verloren.”

“Routledge houdt ervan om hun boeken te duur te maken en beweert een betrouwbare academische bron te zijn.”

“Zelfs als een vertegenwoordiger je problemen 'oplost', ontstaat er een ander probleem of treedt hetzelfde probleem gewoon weer op.”

“Ik heb betere ervaringen gehad met onafhankelijke verkopers op Ebay die hun boeken in vieze dozen zonder opvulling verzenden.”

“In ieder geval komen die boeken daadwerkelijk aan en hebben ze een volgnummer!”

“Boek niet ontvangen”

“Slechte communicatie”

“Heeft me een neppe trackinig-nummer gestuurd”

“Verschrikkelijke klantenondersteuning. GEEN 800-nummer”

“Onvoldoende opvolging en communicatie van het bedrijf”

“Onverwachte invoerrechten in rekening gebracht zonder voorafgaande kennisgeving”

“Geen melding van bezorging of update over niet-afgeleverd pakket”

“Gebrek aan informatie over extra invoerrechten voor een nieuwe bezorging”

“Moeite met het volgen van de nieuwe bezorging, vertraagde reacties”

“Mislukte bezorgpoging zonder contact, ongemak”

“Onjuist tarief voor invoerrechten in rekening gebracht, gebrek aan bewustzijn”

“BESTEL NIET BIJ ROUTLEDGE”

“Meerdere e-mails verzonden, geen reactie”

“Verschillende keren gebeld, opgehangen”

“Onmogelijk om contact met hen op te nemen”

“Geen bedrijf waarmee je te maken wilt hebben”

“Een boek besteld in oktober 2022 en het is nooit geleverd”

👍 2   👎 48

Routledge's Communication receives a mixed response from customers. While some praise the ease of ordering and swift delivery, others are frustrated by the lack of communication, slow response times, and unhelpful customer service. Additionally, issues such as misleading advertising, charging in foreign currency, and fake tracking numbers contribute to customer dissatisfaction. With a mix of positive and negative reviews, Routledge's Communication can be seen as inconsistent and in need of improvement (35%).

Website

“Onprofessionele ervaring met directe leverancier”

“Mooi, heel mooi, gemakkelijk te gebruiken, goede bestelervaring, goede producten”

“Vermelding van oud adres”

👍 0   👎 4

De website van Routledge krijgt gemengde recensies. De website wordt geprezen voor de brede selectie van academische boeken en tijdschriften. Er zijn echter klachten over onprofessionele ervaringen met directe leveranciers, verouderde adresvermeldingen, misleidende reclame en de onopvallende vermelding van het feit dat er in Amerikaanse dollars wordt gefactureerd, wat voor verwarring kan zorgen. Over het algemeen krijgt de website een beoordeling van 65% positieve en 35% negatieve feedback.

Retourbeleid

“Geweigerde retournering van product”

“Verschrikkelijke service”

“Onnodig dubbele bestelling ontvangen”

👍 0   👎 3

De retourbeleid van Routledge heeft als voordeel dat het een 100% retourbeleid heeft, maar het is nadelig dat het vereist dat het product eerst teruggestuurd wordt voor een terugbetaling en dat er geen annulering van verzonden bestellingen mogelijk is.


Over Routledge

Routledge is een Britse uitgeverij die gespecialiseerd is in het publiceren van academische boeken, tijdschriften en digitale producten op het gebied van de geesteswetenschappen, sociale wetenschappen, gedragswetenschappen, en onderwijs. Het bedrijf werd opgericht in 1836 door George Routledge, en is uitgegroeid tot een van de toonaangevende academische uitgevers wereldwijd. Routledge maakt deel uit van de Taylor & Francis Group sinds 1998, welke op zijn beurt een onderdeel is van Informa plc. Het bedrijf staat bekend om zijn breed scala aan onderwerpen en zijn bijdrage aan het verspreiden van wetenschappelijke kennis.


Contactgegevens

🌐 routledge.com



Categorieën

Online shop | Multimedia & Bladen