
Van De Moer Instruments
Alle reviewsVan De Moer Instruments
Alle reviews (6)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Fender American Ultra, VOX ac30, accessoires
Al jaren klant, zowel in Aalst als in Geraardsbergen. Kennen de producten heel goed, en zijn zeer hulpvaardig. Al paar keer in Aalst geweest voor herstellingen en afstellingen en professioneel geholpen door de luthier van dienst.
Dj 505
Het bestellen op zich verliep heel vlot via de digitale weg. Keurig afgehandeld en uiterst persoonlijke service. (Ze deden zelfs de extra moeite om tijdens een feestdag me het product op tijd te kunnen leveren!) Toppers!
Martin D28
Zocht en vond een geweldige hulp bij de aankoop van mijn Martin gitaar. Kon alles vrij uitproberen, en kreeg een goede begeleiding en deskundige uitleg bovenop. Bovendien was de prijs ook bijzonder competitief!
Aankoop keyboard
Ik had begin december een Korg keyboard besteld. Nam contact op in verband met de lever tijd. Dit was een paar weken. Helaas hoorde ik maar niets, kreeg geen antwoord op mijn mailtjes.
Na aandringen kreeg ik in januari een telefoontje. Levertijd Korg was heel lang, kon wel een half jaar duren. Daar zat ik dus te wachten op iets dat niet komt.
Ben op advies van verkoper over gestapt op Yamaha psr-sx700. Dat is verder prima gegaan.
Vervolgens was er een probleem met de Yamaha, ik een mail gestuurd. Geen antwoord. Gebeld, u krijgt vandaag een mail.
Dat is dus anderhalve week geleden. Nog niets gehoord.
Ik heb er spijt van dat ik met dit bedrijf in zee ben gegaan, ik ga zaken niet aandikken, maar ik heb de service niet echt hoog staan.
Ontzettend jammer voor een bedrijf als van de Moer.Herstelling marshall amp
Versterker op 7 februari binnen gebracht met defecte jack input.
Er was ook een beschadigde nut aan deze jack.
Ik wil toegeven dat een covid crisis niet echt helpt. Op 4 JUNI was hij na veel gemaild en gevoel met de nodige uitvluchten klaar. Er was wel een nut beschadigd tijdens het vervoer. Heel bijzonder dat dit precies dezelfde nut is als hoger in dit verhaal.
Maar deze zou later opgestuurd worden zodat alles in orde zou zijn.
Weer verschillende mails later en de nodige uitvluchten. Heb ik vandaag, 17 AUGUSTUS, het stukje ergens anders besteld..
Ik heb dus het gevoel dat er van ver naar gekeken is en dat ik aan het lijntje ben gehouden.
Van De Moer krijgt van mij een zeer slechte score.Beste meneer Vanhamel
Eerst en vooral mijn oprechte excuses voor het gebrek aan service. Het heeft inderdaad heel lang geduurd en dat is niet van onze gewoonte. De coronamaatregelen hebben het allemaal wat vertraagd. Wel ben ik versteld dat de stukken niet zijn aangekomen.
De versterker is weldegelijk perfect hersteld. Ik heb hem persoonlijk een kwartiertje getest en er viel me niets meer op van de problemen. Omdat we tijdens de coronatijd heel veel herstellingen binnen kregen heb ik ze bij verschillende herstellers binnen gebracht om wat tijd te winnen. Helaas duurde het bij deze hersteller veel te lang. Omdat dit zo lang duurde ben ik hem dan toch bij deze hersteller gaan halen om hem dan te droppen bij onze vaste hersteller, die toen weer werk kon aanvaarden. De uren namen we inderdaad op ons en aangezien de hersteller 50 euro per uur vraagt, liep het al snel op.
De Marshall Amp nuts waren inderdaad wel laat toegekomen in de winkel omdat de leverancier van Marshall ze niet op voorraad had. Deze moesten van Marshall UK komen. Ik heb er vijf besteld en twee naar u opgestuurd met de Post. Dit is al wel enkele weken geleden. Aangezien ik niets meer van u hoorde, dacht ik dat alles goed was aangekomen en opgelost.
Ik snap volledig de teleurstelling in deze zaak. Moest u de bestelling van de amp nuts nog kunnen annuleren, wil ik met plezier vanavond tot Schoten rijden om deze persoonlijk af te geven. Zo niet, betaal ik met plezier de nuts terug of krijgt u dit terug samen in een fikse korting op een product naar keuze.
Ten slotte wil ik me nog eens persoonlijk excuseren. Hopelijk kunnen we dit op een of andere manier goedmaken.
Met vriendelijke groeten
Tom
Van De Moer Instruments BorsbeekGitaarsnaren + stemmen
Plaatsen van snaren + stemmen ,totaal niet aan de verwachtingen voldaan 20 euro betalen zonder betaalticket voor het stemmen van gitaar waaruit achteraf blijk dat dit alles behalve behoorlijk is uit gevoerd . Zal bij deze eerste en laatste maal zijn.
Beste Rudy, als de herstelling niet naar wens was zetten we dit graag voor je recht in één van onze winkels (Aalst, Geraardsbergen, Borsbeek). Mvg Team Van de Moer Instruments
Anderen bekeken ook


Christine Le Duc
Wat zeggen anderen van Cristine le duc? Er zijn volop verschillende meningen over Cristine le duc. Het is niet vreemd, aangezien het een bedrijf is...


ProbeerNu.nl
ProbeerNu.be: Ervaringen Voordat je jarenlang vast zit aan een tijdschrift waar je vervolgens maar zelden in bladert, doe je er goed aan om een pr...
Inmiddels contact gehad met van de Moer. Ze hebben keurig hun excuus aangeboden.
Helaas kan ik bovenstaande niet meer verwijderen.
Ik ben erg tevreden met het keyboard wat ik daar heb gekocht, jammer dat er omstandigheden waren waardoor een en ander zo is gelopen.
Jammer.
Klaas