Vanden Borre Reviews: Deel je review & Lees ervaringen!

Alle reviews

Vanden Borre

18% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel België zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Spotlight: Wat zeggen onze klanten?

J
Jan Sney
Laagste prijsgarantie is een lachertje. Oven gekocht bij Vanden Borre voor 899€, een dag later zie ik exact dezelfde staan voor 749€ via keukeninbouwcenter.be. Direct contact opgenomen via de chat....Lees verder
M
Marc
Absoluut niet klantgericht bedrijf. Ik heb een wasmachine besteld (en betaald) en kies voor levering op zaterdag 2/9. normaliter krijg je vrijdag ts 18u30 en 21u30 een sms met levertijd. niets gekr...Lees verder
T
tim
Service in winkel was in orde (een nieuwe koelkast gekocht). Levering was echter slecht. 1) ipv de beloofde week wachtijd moest 5 weken gewacht worden waardoor bijna een cashback actie gemist is...Lees verder
E
Emre
Op dinsdagnamiddag 8 augustus ging hij naar de Vanden Borre-winkel in Gent om een ​​wasmachine te kopen. Ik stuitte op de ongeïnteresseerde en vernederende niet-beleefde behandeling van de winkelme...Lees verder
B
Barbara
Deze review vooral om mensen die ter goeder trouw tekenen voor ontvangst zonder een grondige screening van hun aankoop te waarschuwen en de "Akte van vertrouwen" van Vanden Borre serieus ...Lees verder

Alle reviews (11)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    inbouw oven

    Laagste prijsgarantie is een lachertje. Oven gekocht bij Vanden Borre voor 899€, een dag later zie ik exact dezelfde staan voor 749€ via keukeninbouwcenter.be. Direct contact opgenomen via de chat. Omdat deze winkel NIET in hun lijst voorkomt is er geen terugbetaling. Voor de rest ben ik best tevreden over Vanden Borre


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    wasmachine

    Absoluut niet klantgericht bedrijf. Ik heb een wasmachine besteld (en betaald) en kies voor levering op zaterdag 2/9. normaliter krijg je vrijdag ts 18u30 en 21u30 een sms met levertijd. niets gekregen. Dus moet ik ervoor zorgen zeker op locatie te zijn op moment dat levering mogelijk was, 7u 's morgens... Vanaf 9u kon ik helpdesk bellen en deed dit ook. Boodschap gekregen dat de bestelling geannuleerd was gezien de wasmachine niet meer op stock was. Ik kon kiezen om een andere te bestellen of geld terug. Ik vraag geld terug en krijg een waardebon ipv terugbetaling terwijl ik dus geen aankopen meer bij deze firma wilde doen - weigeren deze om te zetten naar cash/overschrijving.
    Nooit wil ik nog aankopen daar doen


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Nieuwe koelkast

    Service in winkel was in orde (een nieuwe koelkast gekocht). Levering was echter slecht.

    1) ipv de beloofde week wachtijd moest 5 weken gewacht worden waardoor bijna een cashback actie gemist is geweest

    2) eerste keer dat het toestel geleverd werd was maar 1 leverancier mee terwijl was aangegeven dat er twee nodig waren gezien het op 2de verdieping was, toestel is dan op het gelijkvloers achtergelaten

    3) 2de keer dat vandenborre afkwam waren twee leveranciers mee, zonder te proberen beslisten ze dat de trap niet geschikt was (de eerste keer was dat geen issue). derde afspraak gemaakt en direct 100 euro forfaitair lift fee moeten betalen

    4) 3de keer dat men afkwam waren er twee leveranciers maar konden ze beiden enkel frans, we moesten 3 kwartier wachten tot de lift afkwam die door een derde persoon werdt bestuurd. uiteindelijk is de koelkast geplaatst geweest maar is mij 140 euro aangerekend. vandenborre had nog eens extra gerekend omdat ze opnieuw moesten afkomen (wat 100 procent hun fout was)

    conclusie: koop NOOIT een toestel bij vandenborre dat je niet zelf kunt meenemen, levering is duidelijk uitbesteed aan een ander om de kosten te verlagen. klagen bij vandenborre zelf heeft zero effect


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vanden Borre

    Op dinsdagnamiddag 8 augustus ging hij naar de Vanden Borre-winkel in Gent om een ​​wasmachine te kopen. Ik stuitte op de ongeïnteresseerde en vernederende niet-beleefde behandeling van de winkelmedewerkers. Dit maakte me erg verdrietig. Ze zeiden ook dat ze in deze winkel geen wasmachines zouden verkopen en dat ik ze in Buruksel moest gaan kopen. Als je het niet verkoopt, waarom denk je er dan over om het te sluiten en te vertrekken? Ik raad u niet aan om langs te gaan bij deze winkel, die geen klanttevredenheid heeft en wiens werknemers arrogant en respectloos zijn en uw tijd en geestelijke gezondheid op een negatieve manier verbruiken.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Koelkast

    Deze review vooral om mensen die ter goeder trouw tekenen voor ontvangst zonder een grondige screening van hun aankoop te waarschuwen en de "Akte van vertrouwen" van Vanden Borre serieus in twijfel te trekken...

    Mijn koelkast van 1299 euro werd pas 2 maand na bestelling geleverd (veel later dan initieel aangekondigd (14 dagen). Bij levering tekende ik voor ontvangst maar verwijderde ik de folie niet meteen omdat de mannen die leverden gehaast waren en een vrachtwagen vol te leveren toestellen hadden. Ik moest tekenen voor ontvangst (hetgeen iedereen doet vermoed ik?),ging werken en pas 's avonds deed ik de verpakking los. Bleek dat er een grote kras en deuk aan de zijkant zat,ws door levering. Ik belde een nummer dat op de leverbon stond waar ik een vriendelijke man aan de lijn kreeg die zei dat ik foto's moest nemen en moest mailen naar de consumentendienst. De dag erna kreeg ik een mail van Vanden Borre waarin stond dat ze vervanging weigeren en een belachelijke schikking van 175 euro voorstellen. Ze reageren verder niet op mails die ik stuurde als reactie. Hun verantwoording is dat als je als klant tekent voor ontvangst al je rechten vervallen. Niemand raadde me aan de verpakking meteen te openen en alles te controleren: de mannen vd levering niet en ook nergens te zien in de mails die de levering aankondigde. "Uw Akte van Vertrouwen" is helemaal niet van toepassing en de teleurstelling in Vandenborre is gigantisch groot...

    Ik formuleerde deze klacht via Trustpilot en kreeg de reactie dat ik moest bellen met de consumentendienst omdat er al een dossier was aangemaakt...

    Gebeld en enkel opnieuw de boodschap gekregen dat ik getekend heb voor ontvangst en dus nergens recht op heb. Er werd zelfs gezegd dat ik had aangevinkt op de leverbon dat het toestel in goede staat was,hetgeen ik helemaal niet gedaan heb. Ik vind het ronduit schandalig dat een klant op deze manier behandeld wordt en dat we niet meer kunnen rekenen op een degelijke service na aankoop.
    Ik bekijk mijn verdere opties via testaankoop en hun advocaten...


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Miele vaatwasser

    Wij kochtten een Miele vaatwasser welke Vandenborre zou installeren. Op de dag van de plaatsing kregen wij de boodschap dat de installatiekit van ons toestel werd gebruikt bij een vorige klant (?!?) en de levering moest worden uitgesteld. Ondanks dat we voor niets een dag verlof hadden aangevraagd en dit opnieuw moesten doen, was er van enige tegemoetkoming geen sprake.
    Nu het toestel uiteindelijk is geïnstalleerd, blijkt het frontpaneel maar gedeeltelijk te zijn gemonteerd waardoor we de vaatwasser nog steeds niet kunnen gebruiken. Dus moeten we opnieuw een dag verlof aanvragen voor een nieuwe interventie.
    Benieuwd of er deze keer wel een tegemoetkoming volgt.
    Van de "akte van vertrouwen" mag men toch meer verwachten.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Frigo Whirlpool W55TM 4110 x 1

    Slechte ervaring, maar nuttige tip voor klanten die deze frigo willen aankopen.
    Zes maanden geleden kochten we de frigo Whirlpool 55TM in de kleur inox design.
    Waarom ik vooral deze recensie schrijf is omdat de lak van de deurgleuf voor het openen van de frigo er na 3 maand gebruik begint af te schilferen.
    Ik ben toen naar hun filiaal in Mol geweest en heb foto’s getoond van het probleem.De verkoper vond mijn klacht heel terecht en gaf mij het e-mailadres van hun consumentendienst.
    We hebben twee mails gestuurd, gefundeerd met foto’s en het enige antwoord dat we kregen was “Het feit dat de lak afschilfert wordt niet gedekt door de garantie en kan dus niet gratis hersteld worden”
    Wij vragen geen nieuwe frigo maar gewoon een oplossing voor dit probleem.
    Wat is trouwens de reden van bestaan van hun consumenten”dienst”.’
    Spijtig genoeg moet ik me dus ook aansluiten bij al de negatieve recencies die de mijn voorafgaan.
    Voor ons hoeft Vanden Borre niet meer dan liever Coolblue met een score bij Trustpilot van 4,6.



  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    wasmachine miele

    DOE HET NIET .... BLIJF WEG BIJ VAN VANDEN BORRE

    Een very lousy leverservice en nog een lousier "dienst na verkoop", die de ene leugen na de andere verkoopt

    Mijn verhaal, het begon heel banaal : je besteld een nieuw wasmachine online bij vdborre volgende dag geleverd, hops dat is snel, op zaterdag 12 03 om 9 uur staan ze voor je deur. Fijn. Twee potige kerels met knaldrang, stress, een overvolle dag ... VRAAG : druk? ANTWOORD : "we moeten vandaag nog 25 adressen doen". Ze vliegen naar boven met de wasmachine. Tweede verdieping. Sluiten alles aan, stellen nog snel een testwasje in ... en vlam ze zijn weg.

    Bij het naar beneden gaan merk ik op de twee verdiepingen, zwarte strepen op de muur, heel duidelijk afgetekend door het schuren van hun werkkleding. Deze waren er niet voorheen. Ik zeg tegen de al half opgedraaide vdborre onderaannemer dat die er niet waren ... NEE NEE niet van ons dat was er al, en dat zonder te kijken ! ... allee veel vijven en zessen , ik trek foto's, hij trek foto's , ik teken de bon af met de notitie (aanvinken) dat er schade is (ps voor als je verder leest .. er staat geen enkel vak om je schade te verduidelijken of aan te vullen met details) en ... vlam ze zijn weg, naar hun volgende klant.

    Deel Twee: ik contacteer de klantendient van vandenborre. Weer wat over en weer gemail. Het antwoord : "Beste, Het is dus helaas uw woord tegen het woord van onze installateurs. Bovendien staat er op de leveringsdocumenten ook niet vermeld welke schade precies zou gemaakt geweest zijn." dat is het antwoord dat je echt wil ... klant koning? ook niet altijd, ok. maar gewoon de deur dicht gooien!!

    Ok wat een klantendienst ... kan je dat geloven? ik herhaal het nog eens : Het is dus helaas uw woord tegen het woord van onze installateurs. Bovendien staat er op de leveringsdocumenten ook niet vermeld welke schade precies zou gemaakt geweest zijn. Zo daar ben je als vandenborre dan weer vanaf ... simpel, klantvriendelijk lijkt me dit niet. Van de beloofde expertise die ze zouden sturen om ter plaatse de schade in te komen schatten, komt niets van in huis. Hoe ging dat weer bij vandenborre met al hun beloftes !!!

    Deel drie : Ik besef achteraf pas nadat mijn zoon het meldde, dat de wasmachine zonder beschermingsbouten uit de bestelwagen is gehaald, twee verdieping hoger in mijn wasplaats is gesleurd, via mijn trapmuren die er nu niet meer uitzien. Wat een amateurisme ... je kan toch gewoon die bouten laten zitten tot de machien op zijn plaats staat. zo staat het beschreven in alle handleidingen van alle wasmachines over heel de wereld. Maar nee, wat doen ze ... ze halen de fixatiebouten al los voor ze aan de verhuis beginnen! En lees het na .... foetsie is je waarborg ,Gone! foutieve installatie, gedaan met je waarborg!!. En wat zegt de klantendienst ...."Het toestel is niet beschadigd omdat het zonder transportbouten naar boven gebracht werd. Indien er een schade zou geweest zijn, dan zou je de wasmachine nu niet kunnen gebruiken."


    Maar goed. Ik voel me echt bekocht en belogen door Vanden Borre. Van den borre doet zowat alles wat ze fout wat ze fout kan doen!

    Ik kan begrijpen dat je fouten maakt. Alle begrip hiervoor. Dat is menselijk. Ik begrijp dat mensen in onderaannemer van zulk een bedrijf zwaar ondereen tijds- en werkdruk staan. En dat ze daardoor naar boven stormen door mijn gang en deze beschadigen. Als je zo werk krijg je schade, Goed, Geef het dan gewoon toe. Herstel je fouten. Leer van je fouten. nee niet bij hen.

    Mijn conclusie over dit bedrijf is ... DOE HET NIET .... BLIJF WEG BIJ VAN VANDEN BORRE


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    gsm

    kocht een gsm aan enkele jaren terug, voor een klein bedrag kon ik een verzekering nemen, bleek later dat ze mij de duurste aangerekend hadden, kostprijs op 2 jaar meer dan de aankoopprijs van m'n gsm, gelukkig doornam ik het kontrakt bij thuiskomst en zag ik dat ze me wilden oplichten , NOOIT MEER VANDENBORRE !!!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Beschadigde oven ontvangen

    Wij zijn zeer teleurgesteld in Vanden Borre! Eind 2021 hebben we enkele keukentoestellen (oven, microgolf en inductiekookplaat) besteld voor meer dan € 1000. Onze keuken zou half februari geïnstalleerd worden, maar omwille van leverproblemen met de oven die we specifiek wilden (zwarte Samsung oven met pyrolisereiniging), hebben we deze in december meteen besteld wanneer deze terug leverbaar was, om zeker te zijn dat we deze op tijd zouden hebben. Half december is deze geleverd en de oven is 2 maanden in de doos blijven staan, zodat er zeker niets aan zou komen. Eergisteren halen de monteurs van onze nieuwe keuken de oven uit de doos en deze blijkt vooraan beschadigd te zijn. Meteen contact opgenomen met Vanden Borre maar zij weigeren ons te helpen en willen geen actie ondernemen. Dat vind ik een zeer slechte service na verkoop, zeker omdat we de oven beschadigd gekregen hebben en het dus niet onze schuld is.


Anderen bekeken ook

Peeq merklogo voor beoordelingen van online winkelen voor Wonen producten

Peeq

3 reviews

Inleiding tot de verlichtingsindustrie en reviews De verlichtingsindustrie is een dynamische sector die voortdurend evolueert en innoveert. Van tra...

Van De Moer Instruments merklogo voor beoordelingen van online winkelen voor Electronica producten

Van De Moer Instruments

4 reviews

Heb je altijd al een instrument willen bespelen of ben je op zoek naar een nieuw instrument? Dan is de online shop van Van De Moer Instruments well...

Vertbaudet merklogo voor beoordelingen van online winkelen voor Mode producten

Vertbaudet

6 reviews

Zwanger of al bevallen? Bij Vertbaudet vind je onder andere zwangerschapskledij voor aanstaande moeders en producten voor kinderen van 0 tot 14 jaa...

BSTN merklogo voor beoordelingen van online winkelen voor Mode producten

BSTN

1 reviews

Ben je op zoek naar de iets exclusieve streetwear om iedereens aandacht te stelen met je nieuwe outfit? Dan ben je wellicht bij BSTN aan het juiste...