Vanden Borre

Alle reviews

Vanden Borre

0% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel België zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Spotlight: Wat zeggen onze klanten?

S
stef
DOE HET NIET .... BLIJF WEG BIJ VAN VANDEN BORRE Een very lousy leverservice en nog een lousier "dienst na verkoop", die de ene leugen na de andere verkoopt Mijn verhaal, het begon...Lees verder
M
Mario
kocht een gsm aan enkele jaren terug, voor een klein bedrag kon ik een verzekering nemen, bleek later dat ze mij de duurste aangerekend hadden, kostprijs op 2 jaar meer dan de aankoopprijs van m'n ...Lees verder
H
Hans
Wij zijn zeer teleurgesteld in Vanden Borre! Eind 2021 hebben we enkele keukentoestellen (oven, microgolf en inductiekookplaat) besteld voor meer dan € 1000. Onze keuken zou half februari geïnstall...Lees verder
G
Geert
Vroeger was Vanden Borre "uw akte van vertrouwen", nu uw akte van WANtrouwen. Ze verkopen mij een defecte laptop on line. Ik wil bijgevolg gebruik maken van mijn recht om binnen de 14 dag...Lees verder

Alle reviews (4)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    wasmachine miele

    DOE HET NIET .... BLIJF WEG BIJ VAN VANDEN BORRE

    Een very lousy leverservice en nog een lousier "dienst na verkoop", die de ene leugen na de andere verkoopt

    Mijn verhaal, het begon heel banaal : je besteld een nieuw wasmachine online bij vdborre volgende dag geleverd, hops dat is snel, op zaterdag 12 03 om 9 uur staan ze voor je deur. Fijn. Twee potige kerels met knaldrang, stress, een overvolle dag ... VRAAG : druk? ANTWOORD : "we moeten vandaag nog 25 adressen doen". Ze vliegen naar boven met de wasmachine. Tweede verdieping. Sluiten alles aan, stellen nog snel een testwasje in ... en vlam ze zijn weg.

    Bij het naar beneden gaan merk ik op de twee verdiepingen, zwarte strepen op de muur, heel duidelijk afgetekend door het schuren van hun werkkleding. Deze waren er niet voorheen. Ik zeg tegen de al half opgedraaide vdborre onderaannemer dat die er niet waren ... NEE NEE niet van ons dat was er al, en dat zonder te kijken ! ... allee veel vijven en zessen , ik trek foto's, hij trek foto's , ik teken de bon af met de notitie (aanvinken) dat er schade is (ps voor als je verder leest .. er staat geen enkel vak om je schade te verduidelijken of aan te vullen met details) en ... vlam ze zijn weg, naar hun volgende klant.

    Deel Twee: ik contacteer de klantendient van vandenborre. Weer wat over en weer gemail. Het antwoord : "Beste, Het is dus helaas uw woord tegen het woord van onze installateurs. Bovendien staat er op de leveringsdocumenten ook niet vermeld welke schade precies zou gemaakt geweest zijn." dat is het antwoord dat je echt wil ... klant koning? ook niet altijd, ok. maar gewoon de deur dicht gooien!!

    Ok wat een klantendienst ... kan je dat geloven? ik herhaal het nog eens : Het is dus helaas uw woord tegen het woord van onze installateurs. Bovendien staat er op de leveringsdocumenten ook niet vermeld welke schade precies zou gemaakt geweest zijn. Zo daar ben je als vandenborre dan weer vanaf ... simpel, klantvriendelijk lijkt me dit niet. Van de beloofde expertise die ze zouden sturen om ter plaatse de schade in te komen schatten, komt niets van in huis. Hoe ging dat weer bij vandenborre met al hun beloftes !!!

    Deel drie : Ik besef achteraf pas nadat mijn zoon het meldde, dat de wasmachine zonder beschermingsbouten uit de bestelwagen is gehaald, twee verdieping hoger in mijn wasplaats is gesleurd, via mijn trapmuren die er nu niet meer uitzien. Wat een amateurisme ... je kan toch gewoon die bouten laten zitten tot de machien op zijn plaats staat. zo staat het beschreven in alle handleidingen van alle wasmachines over heel de wereld. Maar nee, wat doen ze ... ze halen de fixatiebouten al los voor ze aan de verhuis beginnen! En lees het na .... foetsie is je waarborg ,Gone! foutieve installatie, gedaan met je waarborg!!. En wat zegt de klantendienst ...."Het toestel is niet beschadigd omdat het zonder transportbouten naar boven gebracht werd. Indien er een schade zou geweest zijn, dan zou je de wasmachine nu niet kunnen gebruiken."


    Maar goed. Ik voel me echt bekocht en belogen door Vanden Borre. Van den borre doet zowat alles wat ze fout wat ze fout kan doen!

    Ik kan begrijpen dat je fouten maakt. Alle begrip hiervoor. Dat is menselijk. Ik begrijp dat mensen in onderaannemer van zulk een bedrijf zwaar ondereen tijds- en werkdruk staan. En dat ze daardoor naar boven stormen door mijn gang en deze beschadigen. Als je zo werk krijg je schade, Goed, Geef het dan gewoon toe. Herstel je fouten. Leer van je fouten. nee niet bij hen.

    Mijn conclusie over dit bedrijf is ... DOE HET NIET .... BLIJF WEG BIJ VAN VANDEN BORRE


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    gsm

    kocht een gsm aan enkele jaren terug, voor een klein bedrag kon ik een verzekering nemen, bleek later dat ze mij de duurste aangerekend hadden, kostprijs op 2 jaar meer dan de aankoopprijs van m'n gsm, gelukkig doornam ik het kontrakt bij thuiskomst en zag ik dat ze me wilden oplichten , NOOIT MEER VANDENBORRE !!!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Beschadigde oven ontvangen

    Wij zijn zeer teleurgesteld in Vanden Borre! Eind 2021 hebben we enkele keukentoestellen (oven, microgolf en inductiekookplaat) besteld voor meer dan € 1000. Onze keuken zou half februari geïnstalleerd worden, maar omwille van leverproblemen met de oven die we specifiek wilden (zwarte Samsung oven met pyrolisereiniging), hebben we deze in december meteen besteld wanneer deze terug leverbaar was, om zeker te zijn dat we deze op tijd zouden hebben. Half december is deze geleverd en de oven is 2 maanden in de doos blijven staan, zodat er zeker niets aan zou komen. Eergisteren halen de monteurs van onze nieuwe keuken de oven uit de doos en deze blijkt vooraan beschadigd te zijn. Meteen contact opgenomen met Vanden Borre maar zij weigeren ons te helpen en willen geen actie ondernemen. Dat vind ik een zeer slechte service na verkoop, zeker omdat we de oven beschadigd gekregen hebben en het dus niet onze schuld is.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    laptop

    Vroeger was Vanden Borre "uw akte van vertrouwen", nu uw akte van WANtrouwen. Ze verkopen mij een defecte laptop on line. Ik wil bijgevolg gebruik maken van mijn recht om binnen de 14 dagen af te zien van de aankoop. Ze weigeren dit! Ze willen laptop opsturen voor herstelling. Wie kan zijn laptop nu weken missen? Een echte schande deze praktijken! Laat u niet vangen zoals ik.


Anderen bekeken ook

Skala merklogo voor beoordelingen van online winkelen voor Electronica producten

Skala

2 reviews

Skala: Ervaringen Full HD Smart TVs, Apple iMacs, hybride gazelles… voor een paar tientjes. Te mooi om waar te zijn of gewoon een hele goed...

JBL merklogo voor beoordelingen van online winkelen voor Electronica producten

JBL

2 reviews

Top of niet? Wat anderen van dit bedrijf vinden. JBL is een online shop op het gebied van elektronica en multimedia. Het is een bedrijf welke jaarl...

Megagadgets merklogo voor beoordelingen van online winkelen voor Electronica producten

Megagadgets

1 reviews

Megagadgets.be, goed, leuk, slecht, waardevol, interessant? Lees het hier allemaal. Het is goed om de ervaringen te delen met anderen en om te ontd...

Geeektech.com merklogo voor beoordelingen van online winkelen voor Electronica producten

Geeektech.com

5 reviews

Heeft u elektronica of gadgets nodig maar kunt u dat niet vinden in de winkels? Dan kunt u gadgets via de webshop geeektech.com gadgets bestellen. ...

Vanden Borre

In de 21ste eeuw is het een feit dat iedereen voortdurend gebruikmaakt van allerlei elektronica. Dit gaat van scheerapparaten en tandenborstels tot vaatwasmachines en zelfs de computer, smartphone of tablet waarmee je dit leest. Bij Vanden Borre kun je al deze zaken aankopen, ofwel online ofwel in 1 van hun vestigingen. Wil je weten wat de algemene mening is over dit bedrijf? Lees dan snel verder, op ErvaringenSite kun je immers alle reviews en ervaringen van klanten vinden.

Over Vanden Borre
Vanden Borre is een elektronicabedrijf en heeft tientallen winkels doorheen het land, zoals in Antwerpen, Gent en Brussel. Het hoofdkantoor is gevestigd in Sint-Pieters-Leeuw. Het bedrijf heeft als officiële naam Fnac Vanden Borre NV en maakt onderdeel uit van de groep DARTY. Je kunt hen bereiken via een live chat op de website (alleen binnen kantooruren), per e-mail of telefoon. Het is ook mogelijk om hen te volgen op Facebook, Instagram en YouTube.

Producten en diensten van Vanden Borre
Bij Vanden Borre kun je terecht voor alles wat met audio, TV, Multimedia, Elektro en Telefonie te maken heeft. Meer specifiek zijn dit de categorieën die ze aanbieden: Tv & Audio (televisie, homecinema, beamer, radio, DJ-materiaal, enzovoort), Groot elektro (dit zijn dan vooral zaken zoals koelkasten, wasmachines, vaatwassers en fornuizen), Inbouw (kookplaat, dampkap), Huishouden (zaken voor koffie, thee, drank, voor het ontbijt, friteuses, microgolfoven, noem het maar op), keuken & beauty,Smart home (dit gaat van “slimme” zaken zoals een thermostaat, deurbel en verlichting tot zelfs drones, VR-brillen en een weerstation), Informatica (voornamelijk laptops en allerhande zaken voor computers en tablets), Telefonie (smartphones, walkietalkie, babyfoon), Technologie & vrije tijd (denk aan gaming en fitnesstoestellen) en tot slot Accessoires (voor alle voorgaande secties).

Omdat Vanden Borre de prijzen van een tiental concurrenten volgt, kunnen ze elke dag hun prijzen hieraan aanpassen en klanten een laagste prijs garanderen. Indien je een lagere prijs zou vinden bij een andere winkel kun je dit melden en de prijs van de producten van Vanden Borre aangepast zien. Dit geldt tot 30 dagen na aankoop, maar uiteraard zijn er een aantal voorwaarden bij, die je op de website van Vanden Borre kan vinden. Op locatie in de winkels biedt Vanden Borre de mogelijkheid om te betalen via bijna twintig manieren, waaronder cash, Bancontact, creditcards, PayPal, ecocheques, enzovoort. Indien je je producten online aanschaft zijn de mogelijkheden iets beperkter. Vanden Borre biedt ook een hersteldienst aan. Levering van je bestelling is gratis op een adres naar keuze in België. Je hebt twee jaar lang wettelijke waarborgop je producten, en dit kun je bij sommige producten uitbreiden tot 3 of zelfs 5 jaar.

Klachten, complimenten en tips voor Vanden Borre
Vanden Borre heeft een Akte van Vertrouwen, waarmee je klanten zo goed mogelijk willen bedienen. Heb jij hier al eens een positieve ervaring mee gehad en je wil die delen met andere mensen? Dan kun je dat doen op ErvaringenSite door middel van een beoordeling te geven aan Vanden Borre. Hier kunnen potentiële klanten van dit bedrijf veel van leren, zo kun je hen helpen de knoop door te hakken. Maar ook als je een klacht hebt over Vanden Borre kun je dat hier meedelen. Laat weten wat jij denkt in je review.