Vanden Borre Reviews

: 21
43% Zou hier weer kopen

Relevantste positieve review

  2024-04-01
Aankoop van fornuis
De aansluiting van het fornuis was best lastig vanwege de juiste afmetingen, maar de mensen van h...Lees verder
Clara Bah

Relevantste negatieve review

  2023-12-18
beloofde levering, teleurstell
Na mijn slechte ervaring met het bedrijf wil ik opnieuw mijn frustratie uiten. Drie dagen geleden...Lees verder
Simon

Review met meeste stemmen

  2022-01-29
laptop
Vroeger was Vanden Borre "uw akte van vertrouwen", nu uw akte van WANtrouwen. Ze verkop...Lees verder
Geert

Reviews (21)

  (6)

 (1)

  (3)

  (5)

  (6)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Television purchase

    Ik was enorm tevreden over mijn aankoop van een tv bij hen. Nadat ik problemen had ondervonden met een andere website, besloot ik bij hen te bestellen en dat heeft me niet teleurgesteld. De levering was snel en de chauffeur heeft zelfs contact met me opgenomen om me op de hoogte te brengen van een kleine vertraging. Hun professionaliteit en organisatie van de levering zijn echt indrukwekkend. Heel erg bedankt voor deze kwaliteitsservice, ga zo door!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Frigo met levering

    Ik heb een splinternieuwe coole frigo gekocht bij die winkel met de letter V, mijn oude frigo was echt kapot. Ze hebben de nieuwe frigo bij mij thuis geleverd en aangesloten. Nu werkt de frigo perfect en ik ben zo blij! Twee vriendelijke mensen hebben geholpen met de installatie, echt top service! Moest wel € 20 extra betalen voor de levering en plaatsing, maar hey, ik kon die megahoge frigo toch niet zelf verplaatsen. Het was zeker het geld waard!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Keukenapparaten installatie

    Ik was echt blij met hoe alles verliep bij de installatie van mijn 4 nieuwe keukenapparaten. Eerst kreeg ik advies in de winkel, daarna kwamen ze alles opmeten en uiteindelijk werden de toestellen geleverd en geplaatst. De techniekers waren echt goed en de installatie ging vlot. Ze namen zelfs de oude toestellen en de verpakkingen mee en lieten alles netjes achter. Heel erg bedankt aan alle medewerkers voor de fantastische service!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    elektronica

    Ik heb al vaak elektronica besteld en moet zeggen dat ik nog nooit teleurgesteld ben geweest. Onlangs moest ik een kapot artikel terugsturen en was best wel bezorgd dat er gedoe van zou komen, maar dat bleek helemaal niet nodig te zijn. Ik kreeg snel en zonder problemen mijn geld terug. De klantendienst was trouwens ook super behulpzaam en vriendelijk. Ik geef met plezier 5 sterren.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van fornuis

    De aansluiting van het fornuis was best lastig vanwege de juiste afmetingen, maar de mensen van het bedrijf hebben dat echt goed opgelost. Zowel de chauffeur als de persoon die het fornuis en de gasaansluiting heeft geïnstalleerd, genaamd Rachid, hebben echt fantastisch werk geleverd. We zijn super tevreden over de service en het product.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van 2 GSM's

    Ik was echt blij toen ze beloofden het prijsverschil terug te betalen voor de 2 GSM's die ik had gekocht, maar man, wat een gedoe was het om dat voor elkaar te krijgen. Het hele proces was best onduidelijk en ik moest echt heel geduldig zijn en veel online gesprekken voeren.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    inbouw oven

    Laagste prijsgarantie is een lachertje. Oven gekocht bij Vanden Borre voor 899€, een dag later zie ik exact dezelfde staan voor 749€ via keukeninbouwcenter.be. Direct contact opgenomen via de chat. Omdat deze winkel NIET in hun lijst voorkomt is er geen terugbetaling. Voor de rest ben ik best tevreden over Vanden Borre


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    beloofde levering, teleurstelling

    Na mijn slechte ervaring met het bedrijf wil ik opnieuw mijn frustratie uiten. Drie dagen geleden plaatste ik een review over de beloofde levering die niet is doorgegaan. Ondanks de aankondiging van levering de dag na mijn bestelling, heb ik nog steeds geen pakket ontvangen of zelfs maar een telefoontje voor een installatieafspraak. Nu is het al de derde dag zonder enig teken van levering of service. Dit kan echt niet door de beugel en ik zal zeker anderen waarschuwen voor deze slechte ervaring. Ik zal nooit meer iets kopen bij dit bedrijf.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Online bestelling

    We deden een bestelling bij vanden borre waarbij 1 product fout geleverd was. We hadden product A besteld maar kregen een product B dat we niet wouden. Ik heb de klantendienst opgebeld over dit probleem en zij verwijzen mij door naar een mail-adres. Ik kreeg redelijk snel een mail terug dat ik dan naar de winkel moest gaan met dit foute product. In de winkel zelf hebben we uiteindelijk ons geld teruggekregen en het product daar achtergelaten. Het is nogal vreemd dat je online een bestelling doet en dat je door een fout van de winkel, toch nog in de winkel terecht komt. Dit probleem kon makkelijk opgelost worden aan de hand van een retour en een overschrijving. Nu hebben wij een half uur in de fille gestaan voor een fout die wij niet hebben gemaakt... wij bestellen hier nooit meer iets.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Koelkast en Diepvries

    Koelkast en vrieskast besteld - welke volgens de webshop in voorraad waren - op zaterdag. Verschillende bevestigingsmails ontvangen van de leverdatum op woensdag waarvan de laatste op dinsdag avond 20.00. Woensdag, amper 1 uur voordat we de chauffeur verwachten worden we gebeld met de mededeling dat de toestellen niet op voorraad waren. Speciaal thuis gebleven, keuken aangepast en vrijgemaakt voor de installatie, allemaal voor niets. Het ironische is nog dat Vandenborre in zijn laatste mail letterlijk zegt: "Goed nieuws, uw bestelling is vertrekkensklaar. We leveren tussen 9.45 en 11.25... Is er iets tussengekomen of de datum van komt je niet goed meer uit? Om onze verplichtingen tov al onze klanten na te komen, zal je 39€ aangerekend worden voor een nieuwe levering." Wat een farce...


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    tv

    Iets meer dan 4 jaar geleden kochten we een tv van 1200 euro bij VandenBorre. Na 4 jaar bleek deze al stuk te zijn. Hersteldienst gecontacteerd. Zeer moeilijk om afspraak te krijgen in het door ons gevraagde tijdsblok. 4x de afspraak moeten verzetten, omdat ze niet konden garanderen dat ze in de namiddag konden langskomen.
    Bovendien zeer duur.
    50 euro verplaatsingskosten
    39 euro per 20 minuten dat ze werken aan herstelling

    Wij waren in totaal meer dan 200 euro kwijt aan een herstelling die nog geen 5 minuutjes geduurd heeft.
    Als dit de service na verkoop is die ze bieden, dan kopen wij in de toekomst bij een andere winkel.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    wasmachine

    Absoluut niet klantgericht bedrijf. Ik heb een wasmachine besteld (en betaald) en kies voor levering op zaterdag 2/9. normaliter krijg je vrijdag ts 18u30 en 21u30 een sms met levertijd. niets gekregen. Dus moet ik ervoor zorgen zeker op locatie te zijn op moment dat levering mogelijk was, 7u 's morgens... Vanaf 9u kon ik helpdesk bellen en deed dit ook. Boodschap gekregen dat de bestelling geannuleerd was gezien de wasmachine niet meer op stock was. Ik kon kiezen om een andere te bestellen of geld terug. Ik vraag geld terug en krijg een waardebon ipv terugbetaling terwijl ik dus geen aankopen meer bij deze firma wilde doen - weigeren deze om te zetten naar cash/overschrijving.
    Nooit wil ik nog aankopen daar doen


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Nieuwe koelkast

    Service in winkel was in orde (een nieuwe koelkast gekocht). Levering was echter slecht.

    1) ipv de beloofde week wachtijd moest 5 weken gewacht worden waardoor bijna een cashback actie gemist is geweest

    2) eerste keer dat het toestel geleverd werd was maar 1 leverancier mee terwijl was aangegeven dat er twee nodig waren gezien het op 2de verdieping was, toestel is dan op het gelijkvloers achtergelaten

    3) 2de keer dat vandenborre afkwam waren twee leveranciers mee, zonder te proberen beslisten ze dat de trap niet geschikt was (de eerste keer was dat geen issue). derde afspraak gemaakt en direct 100 euro forfaitair lift fee moeten betalen

    4) 3de keer dat men afkwam waren er twee leveranciers maar konden ze beiden enkel frans, we moesten 3 kwartier wachten tot de lift afkwam die door een derde persoon werdt bestuurd. uiteindelijk is de koelkast geplaatst geweest maar is mij 140 euro aangerekend. vandenborre had nog eens extra gerekend omdat ze opnieuw moesten afkomen (wat 100 procent hun fout was)

    conclusie: koop NOOIT een toestel bij vandenborre dat je niet zelf kunt meenemen, levering is duidelijk uitbesteed aan een ander om de kosten te verlagen. klagen bij vandenborre zelf heeft zero effect


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vanden Borre

    Op dinsdagnamiddag 8 augustus ging hij naar de Vanden Borre-winkel in Gent om een ​​wasmachine te kopen. Ik stuitte op de ongeïnteresseerde en vernederende niet-beleefde behandeling van de winkelmedewerkers. Dit maakte me erg verdrietig. Ze zeiden ook dat ze in deze winkel geen wasmachines zouden verkopen en dat ik ze in Buruksel moest gaan kopen. Als je het niet verkoopt, waarom denk je er dan over om het te sluiten en te vertrekken? Ik raad u niet aan om langs te gaan bij deze winkel, die geen klanttevredenheid heeft en wiens werknemers arrogant en respectloos zijn en uw tijd en geestelijke gezondheid op een negatieve manier verbruiken.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Koelkast

    Deze review vooral om mensen die ter goeder trouw tekenen voor ontvangst zonder een grondige screening van hun aankoop te waarschuwen en de "Akte van vertrouwen" van Vanden Borre serieus in twijfel te trekken...

    Mijn koelkast van 1299 euro werd pas 2 maand na bestelling geleverd (veel later dan initieel aangekondigd (14 dagen). Bij levering tekende ik voor ontvangst maar verwijderde ik de folie niet meteen omdat de mannen die leverden gehaast waren en een vrachtwagen vol te leveren toestellen hadden. Ik moest tekenen voor ontvangst (hetgeen iedereen doet vermoed ik?),ging werken en pas 's avonds deed ik de verpakking los. Bleek dat er een grote kras en deuk aan de zijkant zat,ws door levering. Ik belde een nummer dat op de leverbon stond waar ik een vriendelijke man aan de lijn kreeg die zei dat ik foto's moest nemen en moest mailen naar de consumentendienst. De dag erna kreeg ik een mail van Vanden Borre waarin stond dat ze vervanging weigeren en een belachelijke schikking van 175 euro voorstellen. Ze reageren verder niet op mails die ik stuurde als reactie. Hun verantwoording is dat als je als klant tekent voor ontvangst al je rechten vervallen. Niemand raadde me aan de verpakking meteen te openen en alles te controleren: de mannen vd levering niet en ook nergens te zien in de mails die de levering aankondigde. "Uw Akte van Vertrouwen" is helemaal niet van toepassing en de teleurstelling in Vandenborre is gigantisch groot...

    Ik formuleerde deze klacht via Trustpilot en kreeg de reactie dat ik moest bellen met de consumentendienst omdat er al een dossier was aangemaakt...

    Gebeld en enkel opnieuw de boodschap gekregen dat ik getekend heb voor ontvangst en dus nergens recht op heb. Er werd zelfs gezegd dat ik had aangevinkt op de leverbon dat het toestel in goede staat was,hetgeen ik helemaal niet gedaan heb. Ik vind het ronduit schandalig dat een klant op deze manier behandeld wordt en dat we niet meer kunnen rekenen op een degelijke service na aankoop.
    Ik bekijk mijn verdere opties via testaankoop en hun advocaten...


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Miele vaatwasser

    Wij kochtten een Miele vaatwasser welke Vandenborre zou installeren. Op de dag van de plaatsing kregen wij de boodschap dat de installatiekit van ons toestel werd gebruikt bij een vorige klant (?!?) en de levering moest worden uitgesteld. Ondanks dat we voor niets een dag verlof hadden aangevraagd en dit opnieuw moesten doen, was er van enige tegemoetkoming geen sprake.
    Nu het toestel uiteindelijk is geïnstalleerd, blijkt het frontpaneel maar gedeeltelijk te zijn gemonteerd waardoor we de vaatwasser nog steeds niet kunnen gebruiken. Dus moeten we opnieuw een dag verlof aanvragen voor een nieuwe interventie.
    Benieuwd of er deze keer wel een tegemoetkoming volgt.
    Van de "akte van vertrouwen" mag men toch meer verwachten.


Anderen bekeken ook