
Verisure Reviews: Deel je review & Lees ervaringen!
Verisure
Alle reviews (6)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Perfect
Het toetsen klavier mist gekleurde lichtjes.
1x rood = alarm uit
1x groen = alarm aan
1x oranje = gedeeltelijk alarm aan
Wij behelpen ons nu met 3 kartonnen bordjesHET HELE PAKKET PROTECTIE VAN HET HUIS
Na 3 jaar heb ik aangetekend ons contract opgezgd, dit omdat we na 3 a 4 zelf het alarm doen afgaan hebben, geen respons meer kregen. Narmaal wordt je opgebeld of vragen ze via de speaker of alles in orde is en moet je uw wachtwoord meedelen. Dit gebeurde niet meer. Dus ik dacht geen diens meer dan betaal ik er ook niet meer voor. Het bedrag ging ook elk jaar de hoogte in. Ik heb een aangetekende brief gestuurd met een firma die dit extra kunnen bevestigen. En na veel getelefoneerd te hebben bleek dat niemand wist van een aangetekende brief. Gelukkig had ik van alles screenshots en heeft een lieve dame gezorgd dat alles wopgelost werd. de aangetekende brief telde als reeds betaalde opzeg, en alles was stopgezet volgens haar. Wat krijg ik vandaag! een brief met schuld van 79 euro en indien niet betaald binnen de 5 dagen nog eens extra 10 euro. Ik vermoed dat het weer langs een ombudsdienst moet passeren. Ongeloofelijk voor een firma die aan beveiliging doet. Service 0, onvriendelijk aan trelefoon, en blijven facturen sturen na mijn opzegperiode. Ik heb heel veel bewijzen met mails van hun, aangetekende brief, dus doe niet moeilijk of het wordt weer een hele procedure voor niets. Ik denk dat de menden van de ombusdienst wel wat beter te doen hebben. Met vriendelijke groeten,
Tom
Tremelo
BelgieVerisure alarmsysteem
Verisure… NIET TE SPREKEN.. hadden we het eerder geweten hadden we er nooit aan begonnen!
Zeer vriendelijke verkoper over de vloer gehad, prachtige uitleg, vette korting,… de hele rimram.
Bij het eerste gesprek meerdere malen gevraagd aan de verkoper of je hier voor bepaalde tijd aan vast hangt en er werd steeds gezegd: “neen, dit is altijd maandelijks opzegbaar”. Deze heeft zelfs zijn verantwoordelijke gebeld op luidspreker en dit werd ook door die verantwoordelijke bevestigd: “je kan altijd maandelijks opzeggen”. Nadat de toestellen geïnstalleerd waren (en dus contract getekend was) kregen we te horen dat het toch zo was dat we er minimum 2 jaar aan vast hingen. Dit kon je toch lezen in het contract? Ja, dat klopt, dat werd tijdens het eerste gesprek ook aangehaald, en daar was dan de uitleg voor: “neen die 2 jaar slaat op het feit dat de maandelijkse prijs niet omhoog zou gaan gedurende 2 jaar”
Zoals eerder hierboven vermeld: vette korting! Wauw super!
Ineens kregen we toch een factuur met het volledige bedrag te betalen binnen 10 dagen. Proberen bellen, mailen,… van het kastje naar de muur om een simpele factuur te betwisten. Hopen herinneringen gekregen, ineens meer dan 500 euro via domiciliëring afgehouden,… domiciliëring via de bank laten stopzetten.
Na vele pogingen dit enigszins te proberen rechtzetten, ZONDER redelijke reactie van Verisure, het ultieme cadeau ontvangen van hen! Op een donkere winterochtend rond 5 uur het alarm willen uitzetten en dit bleek ineens onmogelijk te zijn! 45 minuten alarm zonder de mogelijkheid deze te doven! Niet met de app, niet met de codes, niet met de sleutelhangers! PURE PESTERIJEN! Uiteindelijk de batterijen uitgehaald! Normaal gezien krijg je na 30 seconden een persoon te horen die je vraagt of alles oké is, niks gehoord!
Neen Verisure.. we hebben er een hekel aan gekregen! Tot op vandaag nog steeds geen reacties mogen ontvangen van hen! Het enige antwoord dat we krijgen is: “mevrouw betaal eerst de facturen en dan kunnen we alles oplossen voor u en dit later MISSCHIEN in mindering brengen op toekomstige facturen. ”! Ze mogen van ons heel hun boeltje terug komen ophalen. Oplichters.. en we blijken ook de enigen niet te zijn. Proficiat!beveiligingssysteem verisure
Niet over te spreken. Het systeem zelf werkte goed maar het stopzetten van het systeem is een ramp! Komt niet binnen bij hun waardoor ik een jaar voor niks heb betaald. Vervolgens wel opgezegd maar nu krijg ik mijn geld maar niet terug. Bellen mailen maakt niet uit ze doen er dagen over voor iets is besloten...
Besteld batterijen voor rookmelders
Ze zijn over de ganse lijn niet te vertrouwen. In mijn ogen zijn het oplichters 1e klasse. Ze zijn niet te bereiken noch telefonisch noch per mail. Ze sturen je van het kastje naar de muur. Het geld incasseren doen ze wel, het leveren daar liegen ze over. Ze geven gewoon niet om je veiligheid enkel om je geld en daarmee is alles gezegd. Trouwens ik had beter eerst naar de ECHTE reviews gekeken alvorens te bestellen. Ik wil mijn veiligheid zeker niet in hun handen leggen want dan ben je eraan voor de moeite. Het gaat mij om het principe alsook om de eerlijkheid, oprechtheid, klantvriendelijkheid en tevredenheid waarop je als klant recht hebt als je iets besteld dat een bedrijf je aanbiedt. Niets van al die waarde het enige wat Very Sure is , is dat ze de mensen bedriegen en in de zak zetten en dan hebben ze hun naam hiervoor goed gekozen. Ik ben iemand die heeel zelden een negatieve review plaats maar deze komt ECHT recht uit het hart. Nooit wil ik nog met dit bedrijf iets te maken hebben. Het enige wat ik vroeg: ofwel sturen je mij het produkt op ofwel storten jullie het bedrag terug als het niet meer in voorraad is. (toch kreeg ik een bevestigingsmail dat het in voorraad was, betaling ok en dat het produkt onderweg was via DHL) Weet dat het om een luttele bedrag ging van 20€! Zielig
Compleet alarm
Contract genomen in augustus 2020 , volgens contractvoorwaarden moet je 3 maanden voor het verloop van deze 2 jaar opzeggen. Opzeg gedaan in maart 2022. Bevestiging gekregen, maar ze blijven zeggen dat wij nooit opgezegd hebben en wij moeten blijven betalen. Na 10 mails en 16 telefoontjes later nog steeds zelfde situatie. Dit is een groot oplichtersbedrijf. Aansluiting en uitleg perfect maar er van af komen is een ramp.
ik vroeg om een inlichting a d telefoon de volgende dag stond er al een werkneemster aan de deur, die binnengelaten van 11u tot 16.30U blijven zitten, ik kreeg ze niet meer buiten tot ik gezwicht was en zij vulde het formulier in voor twee jaareen aangetekende brief met opzeg verstuurd en op de bank de domicilie geschorst, blij dat ik er van af was
een dure grap,de reclame op tv versure wordt door de klanten betaald, koop nooit aan
de deur of telefonisch.
Anderen bekeken ook


Boohoo
Boohoo: Ervaringen You want it, we?ve got it! Boohoo was ooit ?Manchester?s best kept secret? maar heeft inmiddels zijn vleugels uitgeslagen naar ...

Arganwinkel
Arganwinkel Reviews: Het Belang van Ervaringen in de BeautybrancheIn de wereld van beautyproducten en verzorging is het hebben van goede ervaringen...

Idd, agressieve verkoopsstijl door een scoutsboy met een mooi gezichtje. Als je niet onmiddellijk hapt omdat het toch een dure investering is: “momentje, ik ga mijn baas bellen. Nog extra korting, maar tegen niemand zeggen hoor.” Larie en apekool, overal hetzelfde verkoopspraatje. Bevestigd door een collega met ook een Verisure alarm.
Binnen de 24 u alles geplaatst maar dan begint de miserie! Deurbel (die ik in ruil kreeg voor de rookmelders): gefactureerd! Wekelijks telefoneren en talloze beloftes van hunnentwege. Sturen ze uiteindelijk toch een andere technieker om na te kijken waarom de deurbel niet verder beelden filmt dan 1,5 m terwijl wij gevraagd hadden te filmen tot op de straat (18 m), de scoutsboy had het ineens “veel te druk, was het vergeten ….” Zijn commissie was hoogstwaarschijnlijk binnen.
Andere technieker al even veel waard als de verkoper. “Het werkt mevrouw, als je poort open gaat, staat het op beeld”. Vraag om het te testen wat hij belooft zodat ik het met eigen ogen kan zien, hij gaat naar buiten, zit even in zijn auto en verdwijnt met de noorderzon. Wéér maar eens reclameren bij wéér dezelfde persoon mét wéér dezelfde beloftes! “We nemen terug contact met je op” Na weken van frustraties en als een “stalker” te gedragen, mag een jongedame het komen oplossen. Vriendelijk en heel behulpzaam maar ons probleem kon niet worden opgelost. Ze heeft echt alles geprobeerd.
Lijkt de camera maar een max bereik te hebben van amper 3 meter (?). Live zie je wat je gevraagd hebt, maar ik ga niet de godganse dag en nacht voor die camera zitten. Goed voor mensen die hun voordeur op de stoep hebben staan, niet voor ons dus.
Wijselijk de domiciliëring stopgezet, zal wel maandelijks betalen en van zodra hun “contract van 24 maanden” verlopen is, kunnen ze beschikken. Klantenservice 0,0, in mijn ogen ook puur bedrog want bij verkoop kan alles wat je vraagt tot de toestellen hangen. Heb er nog steeds spijt van dat ik binnen die 14 dagen het herroepingsrecht niet heb gebruikt, wist toen nog niet dat het zulke geslepen vossen waren. Weet nu wel beter … maar als ze zelfs aangetekende brieven niet ontvangen, was ik er ook aangeweest voor de moeite.
Eerlijkheid staat niet in hunne woordenboek, want dan had hij gezegd dat ze geen camera’s hebben die het gebied filmen zoals wij vragen.
Uiteraard had hij dan ook niks kunnen verkopen en daar gaat het bij hun om: zoveel mogelijk verkopen. De miserie en klachten achteraf nemen ze er graag bij. Hun kassa wordt maandelijks toch gespekt want je hebt hun contract ondertekend voor minstens 2 (!) jaar. Shame on you Verisure!