25% Zou hier weer kopen

Spotlight: Wat zeggen onze klanten?
Schrijf een review

A
Antoine
Mijn ervaring met het kopen van een bh bij dit bedrijf was niet zo goed. Normaal gesproken koop ik altijd dezelfde bh en die gaat jarenlang mee zonder problemen. Maar na slechts zes maanden begonne...Lees verder
J
Jacques
De draad in een van de sportbeha's die ik bij jullie heb gekocht, is gebroken. Toen ik op 11/9 met de klantenservicemedewerker sprak, vertelde hij me dat ik het moest terugsturen en dat ik win...Lees verder
I
I. Geerts
De aankoop van lingerie bij jouw bedrijf verliep vlot en snel, maar het terugstuurproces was echt een drama. Hoewel de items meteen werden verzonden, duurde het maar liefst 3 weken voordat ik mijn ...Lees verder
V
Vermeiren
Sorry, maar de klantenservice is echt zo slecht hoor! Ze beloofden me terug te bellen en deden dat gewoon niet. De supervisor bij de derde poging was echt onbeschoft en argumentatief. Ik heb jarenl...Lees verder

Alle reviews (4)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vijfsterren bh

    Mijn ervaring met het kopen van een bh bij dit bedrijf was niet zo goed. Normaal gesproken koop ik altijd dezelfde bh en die gaat jarenlang mee zonder problemen. Maar na slechts zes maanden begonnen er gaatjes te ontstaan bij de sluiting aan de achterkant, waardoor de bh zijn ondersteunende functie verloor. Toen ik contact opnam met de klantendienst om te vragen om een nieuwe, zeiden ze dat het al meer dan een jaar geleden was dat ik de bh had gekocht, wat niet klopte. Na deze slechte ervaring heb ik besloten om de bh via Amazon te kopen. Helaas gebeurde na twee maanden precies hetzelfde met de nieuwe bh. Toen ik opnieuw contact opnam met de klantendienst voor compensatie, kreeg ik slechts 10% korting en gratis verzending aangeboden. Al bij al heb ik meer dan $120 uitgegeven aan twee defecte bh's en voelde me zeer teleurgesteld over de gang van zaken bij dit bedrijf. Ik zou andere mogelijkheden overwegen en hier niet opnieuw kopen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Sportbeha met gebroken draad

    De draad in een van de sportbeha's die ik bij jullie heb gekocht, is gebroken. Toen ik op 11/9 met de klantenservicemedewerker sprak, vertelde hij me dat ik het moest terugsturen en dat ik winkelkrediet zou krijgen voor een nieuwe aankoop. Na een paar weken wachten op mijn krediet, heb ik vandaag opnieuw gebeld en kreeg ik te horen dat ik geen terugbetaling of vervanging zou krijgen omdat het meer dan 3 maanden geleden was gekocht, terwijl dit nooit aan mij was meegedeeld. Ze hebben mijn retour op 11/13 ontvangen. Ik heb duidelijk gemaakt aan de klantenservicemedewerker dat de beha werd gekocht vanwege een kwaliteitsprobleem, aangezien ik andere beha's van hetzelfde model heb die perfect zijn gebleven. Daarom moet deze beha duidelijk een defecte draad hebben gehad. Ik ben niet tevreden met de klantenservice en communicatie van het bedrijf en voel me misleid. Ik zal niet meer bij hen kopen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    lingerie; retourproces

    De aankoop van lingerie bij jouw bedrijf verliep vlot en snel, maar het terugstuurproces was echt een drama. Hoewel de items meteen werden verzonden, duurde het maar liefst 3 weken voordat ik mijn geld terugkreeg. Toen ik eindelijk iemand van de klantendienst kon spreken, kreeg ik een terugbetaling voor de verkeerde items. En nu kan ik hen zelfs niet meer bereiken. Het is zo'n teleurstelling, ik kan gewoon niet geloven dat ze een betrouwbaar bedrijf zijn.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    beugelbeha's

    Sorry, maar de klantenservice is echt zo slecht hoor! Ze beloofden me terug te bellen en deden dat gewoon niet. De supervisor bij de derde poging was echt onbeschoft en argumentatief. Ik heb jarenlang dezelfde maat beha gekocht en gedragen en dacht echt dat er geen reden was om iets anders te verwachten, maar nu zijn ze gewoon te strak! En dat ontdekte ik pas nadat ik ze gewassen en gedragen had, ik had echt geen reden om het te vermoeden. En nu zeggen ze dat er gewoon niks voor mij kan worden gedaan. Ik kocht ze met vol vertrouwen dat ze perfect zouden passen, net zoals alle andere beha's, maar in plaats daarvan zeggen ze gewoon "jammer dan, u heeft pech". Geen bedankje voor al die jaren als trouwe klant. Nou, ik ben er klaar mee. Sla je geld maar ergens anders stuk, dit bedrijf heeft echt geen eer.


Anderen bekeken ook