Ervaringen Wonderbly

Het lezen van boeken is nog steeds een ontspannen en leerzame aangelegenheid. Kinderen kunnen er veel van leren en het wordt voor hen pas echt interessant als ze een boek lezen waarin ze zelf de hoofdrol mogen spelen. Er zijn diverse online boekwinkels die je de mogelijkheid bieden om een verhaal persoonlijk af te stemmen op jouw liefste kind. Maar hoe zit het met de geleverde kwaliteit en service? Daarvoor zul je reviews moeten raadplegen. En die vind je voor jouw gemak op onze website. Daar kun je uitgebreid lezen wat andere klanten vinden van dit soort producten en de websites die ze aanbieden. Op die manier kom je er eenvoudig achter hoe de online shops die deze artikelen verkopen gewaardeerd worden.

Over Wonderbly

Wonderbly is een online boekwinkel in Londen die beheerd word door Lostmyname Ltd. Dit bedrijf draagt de naam van het eerste gepersonaliseerde boek dat deze online winkel in 2012 uitbracht. Destijds bedacht door vier vrienden en geschreven in de vrije uren die zij hadden werd het vrijwel direct een succes. Tegenwoordig zijn er veel meer verhalen in boekvorm te personaliseren. Klanten kunnen in het helpcentrum op de website terecht voor vragen over leveringen, betalingen en retourzendingen. Bestellingen zijn in Nederland en België te betalen met creditcard, PayPal en Klarna. Omdat de producten speciaal gedrukt worden varieert de levertijd per bestelling. Tijdens het bestellen worden de kosten voor bezorging duidelijk vermeld.

UAE ONLINE SHOP REVIEW PART 2

De producten van Wonderbly

Na vele jaren succes is het originele boek waarmee het begon nog steeds verkrijgbaar bij Wonderbly. Daarnaast zijn er inmiddels ook vele andere titels te bestellen. In alle boeken is het kind dat jij kiest de hoofdrolspeler. Op die manier kun je één van je eigen kinderen of een ander kind een bijzonder cadeau geven. Bovendien kun je een boek selecteren op de leeftijd van het kind dat de ster van het verhaal is. Zo is het bestelde boek niet alleen leuk maar ook nog eens extra leerzaam. Je kiest tijdens het bestellen voor de naam van het personage en je kunt kiezen uit een harde of zachte kaft in diverse kleuren om het boek nog persoonlijker te maken. Als laatste kun je een persoonlijk berichtje toevoegen dat in het boek gedrukt wordt.

Reviews over Wonderbly

Heb jij je zoon of dochter ook blij kunnen maken met een persoonlijk boek van Wonderbly? Dan vragen we je even de tijd te nemen om een review op onze website te plaatsen. Er zijn namelijk consumenten die deze website nog niet kennen en die graag willen weten wat ze kunnen verwachten. Jij kunt daarbij helpen door gedetailleerd te beschrijven wat jij ervaren hebt en wat je de plus- en minpunten van Wonderbly vindt. Door in je beoordeling in te gaan op onderwerpen zoals de kwaliteit van het gebruikte papier, de snelheid van levering en het bestelgemak toon je nieuwe klanten een duidelijk beeld van de werkwijze van deze online boekhandel. Aan de hand van jouw ervaring zullen zij makkelijker kunnen beslissen of Wonderbly de juiste winkel voor hen is.

Wonderbly

10
    10