Wonderbly Reviews

: 17
100% Zou hier weer kopen

Spotlight: Wat zeggen onze klanten?
Schrijf een review

J
J. Parmentier
Ik heb 2 superleuke boeken besteld en normaal zouden ze 2 weken later geleverd worden, maar helaas waren ze er op die dag nog niet. Ik kreeg ook geen bericht van GLS over een nieuwe bezorgdatum. Ge...Lees verder
C
Charlotte Van Damme
Ik heb onlangs gepersonaliseerde kinderboeken gekocht en ze zijn echt mooi! De boeken waren van goede kwaliteit en de personalisatie maakte het extra speciaal. Jammer genoeg was er een probleem met...Lees verder
R
Robbe
Ik was echt blij met dat boek dat ik had besteld voor mijn kinderen. Het was super leuk en mooi, precies wat ik had gehoopt. Jammer genoeg liep de levering niet helemaal vlot, maar gelukkig hebben ...Lees verder
A
Alexandre Barry
Wauw, ik was echt heel blij met mijn gepersonaliseerde boek! Het was zo cool om mijn naam en die van mijn vrienden in het verhaal te zien staan. Ik kon niet wachten om het te lezen toen het eindeli...Lees verder
L
lisa
Ik heb een supermooi persoonlijk boek besteld voor mijn kleinzoon. Er waren wat problemen met de levering, maar gelukkig heb ik veel hulp gekregen voor een nieuwe versie die zij met spoed hebben ge...Lees verder

Reviews (17)

2 boeken besteld

Ik heb 2 superleuke boeken besteld en normaal zouden ze 2 weken later geleverd worden, maar helaas waren ze er op die dag nog niet. Ik kreeg ook geen bericht van GLS over een nieuwe bezorgdatum. Gelukkig heb ik toen een mail gestuurd naar het bedrijf en ik was echt verrast door het vriendelijke antwoord dat ik kreeg! Ze vonden het echt jammer dat mijn boeken er nog niet waren en boden meteen aan om nieuwe exemplaren per express levering te sturen op hun kosten, of ik kon ook kiezen om mijn geld terug te krijgen. Uiteindelijk had ik mijn cadeautjes nog op tijd voor Kerstmis! Ik was zo blij en tevreden met de geweldige service die ik gekregen heb!

Aankoop van gepersonaliseerde kinderboeken

Ik heb onlangs gepersonaliseerde kinderboeken gekocht en ze zijn echt mooi! De boeken waren van goede kwaliteit en de personalisatie maakte het extra speciaal. Jammer genoeg was er een probleem met de levering, omdat de boeken er niet op tijd zouden zijn voor de feestdagen. Gelukkig heeft de klantendienst mij verzekerd dat de boeken op tijd waren verzonden. Uiteindelijk ontving ik de boeken net op tijd en bleek de fout bij de leveringsdienst te liggen. De klantendienst van het bedrijf was zeer behulpzaam en bood een uitstekende service aan. Over het algemeen was het een geweldige ervaring met het bedrijf en de boeken waren gewoon prachtig.

Leuk en mooi boek voor mijn kinderen

Ik was echt blij met dat boek dat ik had besteld voor mijn kinderen. Het was super leuk en mooi, precies wat ik had gehoopt. Jammer genoeg liep de levering niet helemaal vlot, maar gelukkig hebben ze dat snel en goed opgelost via de klantenservice. Ze boden zelfs nog een Black Friday korting aan nadat ik mijn bestelling al had geplaatst, wat in het begin een beetje zuur aanvoelde, maar uiteindelijk hebben ze dat toch goed opgelost door alsnog die korting toe te passen. Over het algemeen ben ik echt tevreden over de service en de snelle en duidelijke reacties op mijn emails.

gepersonaliseerd boek

Wauw, ik was echt heel blij met mijn gepersonaliseerde boek! Het was zo cool om mijn naam en die van mijn vrienden in het verhaal te zien staan. Ik kon niet wachten om het te lezen toen het eindelijk aankwam. Jammer genoeg was het er niet op tijd voor mijn verjaardag, maar toen ik een e-mail stuurde om het probleem te melden kreeg ik meteen antwoord en werd alles goed opgevolgd. Ze stuurden zelfs een extra brief voor mijn oudere broer omdat het boek te laat was voor Kerst, zo lief! De prijs was het zeker waard voor zo'n uniek cadeau.

Aandenken voor kleinzoon

Ik heb een supermooi persoonlijk boek besteld voor mijn kleinzoon. Er waren wat problemen met de levering, maar gelukkig heb ik veel hulp gekregen voor een nieuwe versie die zij met spoed hebben geleverd. Gelukkig was dat niet meer nodig en is het boek net op tijd aangekomen. Ik ben ontzettend blij met hoe het is geworden en kan niet wachten om het aan mijn kleinzoon te geven als herinnering aan zijn eerste levensjaar.

Dinoboek voor kleindochter

Ik heb een dinoboek besteld voor mijn kleindochter van 4 jaar. Ik vond het geweldig dat haar naam steeds terugkwam in het verhaal en dat het meisje in het boek een beetje op haar leek. De tekeningen waren echt mooi en de teksten waren heel goed. Alles samen genomen, was het niet alleen leuk en mooi, maar ook leerzaam.

Boek als cadeau

Ik heb onlangs een boek cadeau gegeven en het was echt super leuk! De verhalen zijn grappig en uniek, en de mogelijkheid om het boek te personaliseren maakt het extra speciaal. Het is een geweldige manier om iemand te bedanken of te verrassen. Helaas was er een klein probleem met de bestelling, maar de klantenservice was geweldig en heeft het snel opgelost. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de producten en de service van dit bedrijf. Ik zal zeker opnieuw bestellen en het aanraden aan anderen!

Bestelling - Mooi en netjes

Ik was echt heel blij met mijn bestelling! Het heeft wat langer geduurd dan ik had gedacht, maar toen ik een mail stuurde kreeg ik meteen een vriendelijk en correct antwoord met verschillende opties. Uiteindelijk kon ik gratis een nieuwe bestelling plaatsen en die had ik binnen 3 dagen in huis. Het boek was zelfs mooier dan verwacht en mijn persoonlijke tekst stond er ook mooi in verwerkt. Echt geweldige service en het resultaat is fantastisch! Zeker een aanrader!

Mijn coole boek

Ik heb 4 sterren gegeven omdat mijn pakketje aanvankelijk niet was aangekomen. Gelukkig had ik op tijd besteld en konden we de klantenservice om hulp vragen. Ze hebben meteen actie ondernomen en zonder problemen kreeg ik een nieuw boek met track en trace. Echt top service! Dankjewel! Het boek heeft veel pagina's en is van goede kwaliteit. Echt een fantastisch cadeau om te geven. Jullie hebben mijn dag echt goed gemaakt!

Gepersonaliseerd kraamcadeau

Als cadeau voor de kraam besloot ik een boek op maat te bestellen. Helaas kwam het niet op tijd aan zoals gehoopt, maar na een paar dagen nam ik contact op met de klantenservice. Ik werd meteen vriendelijk geholpen en ze beloofden me een nieuw exemplaar op te sturen. Binnen een week had ik het prachtige boek in handen en kon ik toch nog iemand verrassen met een geweldig cadeau. Echt een aanrader!

Mijn bestelling

Wat een top service! Ik moest contact opnemen over mijn bestelling omdat de levering later was dan ik had verwacht. Gelukkig werd ik snel en vriendelijk geholpen. Ze boden zelfs aan om een vervangend pakket te sturen of om het geld terug te storten, maar dat bleek gelukkig niet nodig te zijn. Uiteindelijk heb ik mijn pakketje netjes ontvangen.

Aangepaste bestelling met vertraging

De service van het bedrijf was top, ook al heeft de levering wat langer geduurd dan verwacht. Toen ik contact opnam met het bedrijf, hebben ze meteen gereageerd en een nieuw product laten drukken voor een snelle verzending. Uiteindelijk is het originele product toch aangekomen na een maand, maar ik ben blij met de moeite die het bedrijf heeft gedaan om het probleem op te lossen.

gepersonaliseerd boek

Tijdens de feestdagen heeft het langer geduurd dan verwacht voordat mijn pakketje aankwam. Na een e-mail kreeg ik meteen excuses en een korting als compensatie voor het lange wachten, met de belofte van meer kortingen als het nog langer zou duren. Gelukkig was dat niet nodig en werd mijn pakketje op tijd geleverd. De klantendienst was snel en behulpzaam.

Aangepaste kinderboekjes

De tekst die ik had ingevoerd, paste niet goed op de pagina's van de boekjes die ik had besteld. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en ze hebben meteen hun excuses aangeboden en zijn aan de slag gegaan om het probleem op te lossen. Na wat snelle actie heb ik toch twee prachtige boekjes ontvangen, mooi verpakt als cadeautje. Geweldige service en prachtige boekjes!

Persoonlijke boeken, feestdagen

Ik koop al een tijdje boeken bij hen. De boeken zijn van geweldige kwaliteit en altijd leuk! Het is altijd een succes. Helaas liep het deze keer voor de feestdagen mis met de post, waardoor mijn bestelling veel te laat aankwam. Gelukkig was de communicatie hierover goed en werd het gecompenseerd. Ik werd keurig geholpen. Dat geeft vertrouwen.

Originele gepersonaliseerde boeken

De boeken zijn echt van topkwaliteit en de verhalen zijn zo verrassend en boeiend. Het is zo fijn om een verhaal te kunnen aanpassen en de kinderen zijn er echt dol op. De stevige boeken zijn ideaal voor kleine kindjes en zorgen voor urenlang leesplezier. Ik ben absoluut blij dat ik deze boeken heb gekocht, het was het zeker waard.

Boek met boodschap

Het duurde echt lang voordat ik mijn boek eindelijk kreeg, maar toen ik het eindelijk ontving was ik zo blij! Mijn jongste zusje vond het geweldig en zei dat het haar favoriete cadeau was!