Orange

190 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.2 voor Orange komt uit 190 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Orange gevonden hebben:

ErvaringenSite (70)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Orange heeft verschillende problemen, zoals moeilijkheden met retourzendingen, onhandige retourprocedure en langdurige facturatieproblemen na retourneren van materialen. Klanten ervaren ook verwarring over het retourbeleid en onprofessioneel gedrag van medewerkers. Hoewel er snel retourlabels verzonden worden, is er vaak gebrek aan bevestiging en slechte klantenservice. Het opzeggen van diensten is een lijdensweg en het activeren van prepaidnummers kan een uitdaging zijn. Hoewel sommige klanten uiteindelijk hun geld terugkrijgen, zijn er toch veel klachten over het retourbeleid en de klantenservice. (78%)

“Lokt met goedkope prijzen”

“Twee maal een eindafrekening ontvangen. Dreiging met deurwaarder.”

“Ik verwacht een betere service en een effectievere oplossing”

“verwarring over retourbeleid”

“problemen met retourzending”

“Moeilijkheid met retourneren van modem en decoder”

“Ongeautoriseerde annulering van internetabonnement”

“Langdurige facturatieproblemen na retourneren van materialen”

“Moeite met bereik en internetkwaliteit. Problemen lan poorten modem. Technicus stelde onterecht alles weer werkte. Behandeling klant klantenservice slecht. Ontkennen compensatie. Onprofessioneel en onbehulpzaam gedrag medewerkers.”

“Slechte klantenservice bij retourneren van product”

👍 2   👎 21

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Bjorn - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Lokt met goedkope prijzen
  • Moet meer betalen dan verwacht

Michael - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Twee maal een eindafrekening ontvangen. Dreiging met deurwaarder.

Karolien Uyttersprot - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Stopzetting van tv abonnement niet correct afgehandeld
  • 2 maand langer moeten betalen
  • Bedrag zou verrekend worden op ons volgend factuur
  • Retourlabel van decoder ontvangen maar niet voldoende als bevestiging
  • Abonnementen upgraden en meer betalen gaat zonder problemen
  • Iets opzeggen blijkt niet zo eenvoudig te zijn
  • Zeer teleurgesteld in de service van Orange
  • Ik verwacht een betere service en een effectievere oplossing

Ruben - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • snelle verzending van decoder
  • verwarring over retourbeleid

Y. Raes - 7 maanden geleden

  • snelle levering
  • goede kwaliteit van het product
  • problemen met retourzending
  • klantenservice heeft probleem opgelost
  • verbetering van communicatie met klanten nodig

Jean-Paul Van Haut - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Miserie vanaf dag 1
  • Hoop gedoe met installatie
  • Technieker moest installatie herdoen
  • Plots een nieuw telefoonnummer gekregen zonder te vragen
  • Opzeggen na 7 dagen
  • Moeilijkheid met retourneren van modem en decoder

Elias Dubois - 8 maanden geleden

  • Moeilijkheden bij aansluiting internetabonnement
  • Taalkundige beperkingen tussen Franse en Nederlandse klantenondersteuning
  • Ongeautoriseerde annulering van internetabonnement

Robrecht Palmans - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Technici zijn onbekwaam en klantendienst is inefficiënt
  • Langdurige facturatieproblemen na retourneren van materialen
  • Internet valt regelmatig uit
  • Besluit om over te schakelen naar een andere provider

Ryan - 10 maanden geleden

  • Slecht bereik en internetkwaliteit. Problemen met modem en wifi. Onprofessioneel gedrag klantenservice. Hoge factuur technicus-kosten.
  • Slecht bereik eerste verdieping. Wifi instabiel en valt regelmatig uit. Korting niet toegepast en extra data niet ontvangen. Technicus concludeerde onterecht geen bereik. Onacceptabel gedrag technicus.
  • Moeite met bereik en internetkwaliteit. Problemen lan poorten modem. Technicus stelde onterecht alles weer werkte. Behandeling klant klantenservice slecht. Ontkennen compensatie. Onprofessioneel en onbehulpzaam gedrag medewerkers.

Eddy De greef - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Goede actie met kado bij aankoop van 2 producten
  • Slechte klantenservice bij retourneren van product

Anaïs - 11 maanden geleden

  • Verkeerde stopzetting tv-abonnement, twee maanden extra betalen.
  • Belofte verrekening op volgende factuur, afwachten.
  • Snel retourlabel voor decoder ontvangen, maar niet voldoende bevestiging.
  • Upgraden abonnementen vlot, opzeggen moeilijk.
  • Teleurgesteld in dienstverlening, hopen op betere service en snellere oplossing.

F VdM - 12 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • De volle pot betalen ondanks dat er werken zijn en er niks deftig werkt. Uiteindelijk kortingen beloven, maar ze niet nakomen.
  • Rekeningen die betaald zijn via domiciliëring her opsturen via europese domiciliëring. WEGBLIJVEN van die DIEVEN!!!

Ingrid Verbeeren - 14 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice
  • Onvriendelijk personeel
  • Blijft rekeningen sturen ondanks al betaald
  • Onnodige communicatie via mail en sms
  • Slechte ervaring met retourbeleid

Patrick - 16 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Zeer slechte ervaring met Easy Internet atHome
  • Nu al maanden geen service, support call wordt niet op terug gereageerd
  • Facturen sturen is het enige dat ze wel kunnen
  • Opzeggen duurt langer dan nodig en datum wordt door hen bepaald

Rene - 16 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Altijd wel iets
  • Gratis bellen is helemaal niet gratis
  • Internet plots uit het niets weg
  • Weggaan bij Orange maken ze moeilijk

Frederiek - 18 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Abo afsluiten gaat in seconden
  • Opzeggen is een lijdensweg
  • Beweren geen opzeg ontvangen te hebben
  • Beweren de hardware niet te hebben ontvangen

JJ - 18 maanden geleden

  • Slechte klantendienst
  • Onvriendelijk personeel in winkel
  • Lang wachten voor service
  • Gebrek aan communicatie
  • Onnodige kosten voor offerte
  • Onhandige retourprocedure

levi Boccasile - 18 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • onbeperkt op mijn gsm
  • zware beperkingen
  • orange niet de beloofde diensten kan leveren
  • contractbreuk
  • 2weken aant bellen voor een oplossing
  • naar de rechter stappen
  • terug betalen

Gt sK - 20 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Kan prepaidnummer niet activeren
  • Klantenservice was onbekwaam en bood slechte service

Kristof De busser - 4 jaren geleden

  • Lange wachttijden en administratieve fout bij aansluiting
  • Onvriendelijke klantenservice
  • Spijt van overstap naar Orange
  • Moeite om van contract af te komen

Ryssens - 4 jaren geleden

  • GSM abonnementen niet aansluitbaar op TV
  • Hogere kosten na annulatie Love pakket
  • Gebrek aan informatie vooraf
  • Moeilijkheden met terugname van Gsm abonnement

Alrik Buchta - 4 jaren geleden

  • Te hoge prijzen voor 4G
  • Slechte klantenservice
  • Problemen met rekeningen
  • Slechte communicatie over internetafsluiting
  • Onverwachte internetafsluiting
  • Hoge kosten voor 4G
  • Hopelijk vlot terugzenden van modem

Kimberly Leclercq - 4 jaren geleden

  • slechte klantenservice en opvolging
  • ten onrechte boete aangerekend
  • digicorder ontvangen, maar niet de modem

Cindy Coppijn - 4 jaren geleden

  • Zeer slechte klantendienst
  • Geld terug moeten krijgen
  • Lang wachten aan de telefoon
  • Fout van de winkelmedewerker