Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van Orange heeft een ruim aanbod aan zenders (100%), maar mist duidelijke documenten en heeft beperkingen per taal (50%). De mobiele app kan soms traag zijn (50%) en online betalingen zijn onmogelijk (0%). Er worden geen passende oplossingen geboden (0%) en er zijn problemen met het online klantenplatform en data management (0%). Het is niet mogelijk om contact op te nemen via de website en simkaarten kunnen niet meer via de site worden aangevraagd (0%). De prijs is hoog zonder verhoging van de datalimiet (0%) en er kunnen problemen optreden met activatie na betaling en terugvordering van tegoeden (0%). Over het algemeen lijkt Orange problematisch in gebruik, met slechte service en beperkte functionaliteiten (0%).