Peter Hahn

22 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.2 voor Peter Hahn komt uit 22 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Peter Hahn gevonden hebben:

ErvaringenSite (15)
TrustPilot (7)

Ervaringen met Klantenservice Klantenservice

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Peter Hahn heeft problemen met onopgeloste klachten, gebrek aan communicatie en vertragingen in leveringen. Er zijn klachten over het niet ontvangen van bestellingen, geen reactie op e-mails en hoge kosten voor telefooncontact. Sommige klanten voelen zich in de steek gelaten door de service en twijfelen zelfs over het bestaan van het bedrijf. Er wordt ook geklaagd over onduidelijkheid betreffende betalingsmethodes en omruilingen. Echter, het programma van betalingsherinneringen wordt wel als goed ervaren. Over het algemeen lijkt de klantenservice van Peter Hahn teleurstellend te zijn, met een geschatte tevredenheid van slechts 20%.

“Betaling voor geretourneerde items met toeslag en dreiging in gebreke gesteld te worden”

“Gebrek aan reactie bij telefonisch contact”

“Schandalige behandeling van klanten”

“In de steek gelaten voelen door de service”

“Slechte klantenservice”

“Bestelling niet verzonden en geen reactie op e-mails”

“Slechte communicatie”

“Betalingsherinneringen zonder reactie”

“Vage regeltjes over betalingen en omruilingen”

“Moeilijkheden met begrijpen klanten”

👍 1   👎 57

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

liam - 23 maart 2024

  • Betaling voor geretourneerde items met toeslag en dreiging in gebreke gesteld te worden
  • Gebrek aan reactie bij telefonisch contact
  • Gebrek aan controle over bestellingen en retourzendingen op de website
  • Verwijdering van functies op de website waardoor klanten geen toegang meer hebben tot bestellingen en retouren
  • Gebrek aan mogelijkheid om betalingen te controleren
  • Schandalige behandeling van klanten
  • In de steek gelaten voelen door de service

Ethan - 20 maart 2024

  • Slechte klantenservice

Bogaert - 6 maart 2024

  • Bestelling niet verzonden en geen reactie op e-mails

mohammed - 4 maart 2024

  • Dure bestelling
  • Slechte communicatie
  • Trage leveringen
  • Extra kosten
  • Betalingsherinneringen zonder reactie
  • Vage regeltjes over betalingen en omruilingen
  • Moeilijkheden met begrijpen klanten
  • Tijdrovend en vervelende ervaring
  • Nog contact moeten opnemen na betaling
  • Ongelukkig en ontevreden

Benjamin - 29 februari 2024

  • Mijn retourzending correct verlopen
  • Geen reactie gekregen na contact via e-mail met klantendienst
  • Hoge kost per minuut bij telefonisch contact

Pauline - 10 februari 2024

  • Sneakers niet ontvangen
  • Geen reactie van het bedrijf
  • Onzekere geld veiligheid
  • Onduidelijkheid over bedrijf

Marina Coveliers - 27 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Slechte klantendienst
  • Hogere factuur dan bestelling
  • Onopgeloste problemen
  • Onbereikbaarheid telefonische hulp

Bah - 27 januari 2024

  • Lange levertijd
  • Onbetrouwbare leveringsdatum
  • Onverwachte levering na annulering
  • Geen oplossingen van klantendienst

Annie - 12 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Correcte retourverwerking
  • Slechte communicatie klantendienst
  • Hoge kosten telefooncontact

De Wilde - 8 december 2023

  • Verkeerde bestelling ontvangen
  • Geld afgehouden zonder levering
  • Geen terugbetaling ontvangen na herhaaldelijk contact
  • Lang wachten op terugbetaling

Maxim Bertrand - 7 december 2023

  • Super coole trui voor slechts 15 euro
  • Nooit aangekomen
  • Maanden gewacht op terugbetaling
  • Geen reactie op e-mails

ella - 28 november 2023

  • Niet behulpzame klantenservice
  • Onjuiste facturering en communicatieproblemen
  • Langdurig onopgeloste klachten
  • Geen naslagwerk van eerdere klachten

Karin Schoofs - 16 november 2023Trustpilot 🔗

  • Niet-geleverde artikelen en probleem met terugbetaling

Enzo Gillet - 10 november 2023

  • Late levering zonder communicatie
  • Geen reactie op e-mails klantenservice
  • Alleen standaardmails ontvangen
  • Teleurstellende service

Aya Schmitz - 6 november 2023

  • bestelling niet ontvangen

Michel Leblanc - 6 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • 5 maanden wachten op levering
  • herhaaldelijke valse beloften
  • gebrek aan klantenservice bij bellen naar klantendienst
  • hoge prijs voor wachtmuziekje bij klantendienst

Katleen Collier - 19 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Nooit ontvangen sneakers na betaling
  • Geen reactie op e-mails
  • Telefoonnummer niet bereikbaar
  • Twijfel over bestaan van het bedrijf

Ria Broux - 23 juli 2021Trustpilot 🔗

  • Geen communicatie, pure minachting van de klant
  • Hopeloos trage leveringen en aanrekening kosten
  • Arrogantie van het bedrijf om niet te reageren op vragen of e-mails
  • Verwarring over betalingsmethodes en omruilingen
  • Onvriendelijke klantendienst die misverstanden niet opheldert
  • Programma van betalingsherinneringen is goed
  • Onduidelijkheid over openstaande betalingen ondanks betaling
  • Vertragingen in leveringen en kostbare tijdverlies
  • Oneerlijke aanrekening van leveringskosten bij deelleveringen
  • Ervaring met bestelling veroorzaakt enorme ergernis

Sandra - 2 juni 2021Trustpilot 🔗

  • Lang wachten op levering
  • Gebrek aan communicatie
  • Geen antwoord op vragen
  • Onprofessioneel gedrag