Peter Hahn

22 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.2 voor Peter Hahn komt uit 22 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Peter Hahn gevonden hebben:

ErvaringenSite (15)
TrustPilot (7)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van Peter Hahn heeft een gebrek aan controle over bestellingen en retourzendingen (75%), is recent functies kwijtgeraakt waardoor klanten geen toegang meer hebben tot hun bestellingen en retouren (60%), heeft een lange wachttijd voor bestellingen (80%), en kan problemen niet altijd oplossen (70%).

“Gebrek aan controle over bestellingen en retourzendingen op de website”

“Verwijdering van functies op de website waardoor klanten geen toegang meer hebben tot bestellingen en retouren”

“Onopgeloste problemen”

“Lange wachttijd voor bestelling”

👍 0   👎 4

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

liam - 23 maart 2024

  • Betaling voor geretourneerde items met toeslag en dreiging in gebreke gesteld te worden
  • Gebrek aan reactie bij telefonisch contact
  • Gebrek aan controle over bestellingen en retourzendingen op de website
  • Verwijdering van functies op de website waardoor klanten geen toegang meer hebben tot bestellingen en retouren
  • Gebrek aan mogelijkheid om betalingen te controleren
  • Schandalige behandeling van klanten
  • In de steek gelaten voelen door de service

Marina Coveliers - 27 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Slechte klantendienst
  • Hogere factuur dan bestelling
  • Onopgeloste problemen
  • Onbereikbaarheid telefonische hulp

Tibo - 13 december 2023

  • Lange wachttijd voor bestelling
  • Onzekere levertijd door wijziging in computersysteem
  • Zomerartikel niet meer bruikbaar bij aankomst
  • Niet aanbevolen om op dit moment te bestellen