Peter Hahn

22 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.2 voor Peter Hahn komt uit 22 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Peter Hahn gevonden hebben:

ErvaringenSite (15)
TrustPilot (7)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Peter Hahn heeft enkele duidelijke voordelen, zoals een correcte verwerking van retourzendingen (50%) en correcte terugbetalingen (33%). Helaas zijn er ook nadelen, zoals vage regels over betalingen en omruilingen (20%), lange wachttijden voor terugbetalingen (25%), en problemen met niet-geleverde artikelen en terugbetalingen (50%). Het beleid lijkt te werken voor sommige klanten, maar kan verbeterd worden om meer transparantie en efficiëntie te bieden.

“Betaling voor geretourneerde items met toeslag en dreiging in gebreke gesteld te worden”

“Vage regeltjes over betalingen en omruilingen”

“Mijn retourzending correct verlopen”

“Correcte retourverwerking”

“Maanden gewacht op terugbetaling”

“Niet-geleverde artikelen en probleem met terugbetaling”

👍 2   👎 4

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

liam - 23 maart 2024

  • Betaling voor geretourneerde items met toeslag en dreiging in gebreke gesteld te worden
  • Gebrek aan reactie bij telefonisch contact
  • Gebrek aan controle over bestellingen en retourzendingen op de website
  • Verwijdering van functies op de website waardoor klanten geen toegang meer hebben tot bestellingen en retouren
  • Gebrek aan mogelijkheid om betalingen te controleren
  • Schandalige behandeling van klanten
  • In de steek gelaten voelen door de service

mohammed - 4 maart 2024

  • Dure bestelling
  • Slechte communicatie
  • Trage leveringen
  • Extra kosten
  • Betalingsherinneringen zonder reactie
  • Vage regeltjes over betalingen en omruilingen
  • Moeilijkheden met begrijpen klanten
  • Tijdrovend en vervelende ervaring
  • Nog contact moeten opnemen na betaling
  • Ongelukkig en ontevreden

Benjamin - 29 februari 2024

  • Mijn retourzending correct verlopen
  • Geen reactie gekregen na contact via e-mail met klantendienst
  • Hoge kost per minuut bij telefonisch contact

Annie - 12 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Correcte retourverwerking
  • Slechte communicatie klantendienst
  • Hoge kosten telefooncontact

Maxim Bertrand - 7 december 2023

  • Super coole trui voor slechts 15 euro
  • Nooit aangekomen
  • Maanden gewacht op terugbetaling
  • Geen reactie op e-mails

Karin Schoofs - 16 november 2023Trustpilot 🔗

  • Niet-geleverde artikelen en probleem met terugbetaling