Reebok

15 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7 voor Reebok komt uit 15 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Reebok gevonden hebben:

ErvaringenSite (13)
TrustPilot (2)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Reebok heeft zowel voor- als nadelen. Positief is dat ze een retourbeleid hebben, maar helaas reageert de klantendienst niet meer op e-mails na het retourneren van aankopen. Daarnaast is er nog geen terugbetaling ontvangen en is de behandeling bij retourneren als onvriendelijk ervaren door sommige klanten. (50%)

“Klantendienst reageert niet meer op e-mails na retourneren van aankoop”

“Nog geen terugbetaling ontvangen na retourneren van aankoop”

“Behandeling bij retourneren is onvriendelijk”

“Schoenen teruggestuurd zonder reden”

👍 0   👎 4

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Linde - 6 maart 2024

  • Klantendienst reageert niet meer op e-mails na retourneren van aankoop
  • Nog geen terugbetaling ontvangen na retourneren van aankoop
  • Niet meer toegang tot bestelgeschiedenis na website-update
  • Geen goede klantenservice na jarenlange aankopen op de website
  • Behandeling bij retourneren is onvriendelijk

nicolas - 28 november 2023

  • Belgische site alleen in het Frans
  • Lang wachten op bestelling
  • Schoenen teruggestuurd zonder reden
  • Ontbreken van Nederlandstalige klantenservice